Wpis z mikrobloga

#orange LUDZIE UWAGA NA TĘ FIRMĘ! Nagminnie jestem okłamywany i oszukiwany przez konsultantów z działu reklamacji! Oszukiwanie przez 2 miesiące, wmawianie innych dat podpisania umowy niż w rzeczywistości! Obiecywanie że zadzwonią przed świętami, składanie SKARG zamiast REKLAMACJI myślą że nie wiemy czym to się różni? Zwracajcie ludzie uwagę na każde słowo jakie mówicie konsultantce wykorzysta je przeciwko tobie i wciśnie Ci kit że wszystko załatwione! Konsultant zamiast przyjąć reklamacje przyjmuje skargę, nikt się nie kontaktuje więc dzwonie sam i co? dowiaduje się że składałem skargę nie reklamacje i nic mi nie zrobią nie pomogą nie rozwiążą sprawy bo trzeba reklamacje złożyć i znowu miesiąc czekać! Dwa miesiące mi nerwy psują, drukarki na święta nie dostałem prezent inny znalazłem pies już z tą drukarką ale nie odpiszę tego że mnie tak PERFIDNIE miesiącami okłamywali i robili durnia i codziennie będę to pisał jak mnie oszukali by przestrzec innych!
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@OrangeEkspert: Podpisywałem umowę 27 października. Nie ośmieszalibyście się, drukarkę powinienem dostać dawno przed wyczerpaniem zapsów! Wasz dział dowiedział się że nie wysyłacie drukarek dopiero 18 grudnia gdy sam nakłoniłem konsultanta by w ogóle się dowiedział czy wysyłacie drukarki! Tak wielka firma namawia na podpisanie umowy obiecuje sprzęt i nie potrafi wysyłać jej przez 2 miesiące, a potem wmawia klientom i robi z nich durni.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Kłamstwa i oszustwa tak łatwo nie da się zatuszować, tutaj nie chodzi o "gadżet" (jak to ładnie zdążyliście umniejszyć) tylko o to że wasi konsultanci bezczelnie wciskają ludziom nieprawdę i wprowadzają ich w błąd by Ci nie dochodzili swoich praw!
  • Odpowiedz
Żałujemy, że doszło do tej sytuacji, ale obecnie prosimy o cierpliwość. Nie mamy możliwości wysłać Ci gadżetu, który jest niedostępny. Przepraszamy za opóźnienie. Błąd jest po naszej stronie, ale aktualnie czekamy na sprzęt, który chcemy Ci wysłać. Zależy nam na tym, by Twoja sprawa znalazła pozytywne zakończenie.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Moje roszczenia drogi Ekspercie teraz nie dotyczą gadżetu lecz tego że przez cały miesiąc jak dzwoniłem do BOKu nie przeprowadziłem ani jednej rozmowy w której nie zostałem wprowadzony w błąd, ANI JEDNEJ! Konsultanci wmawiali mi inne daty podpisania umowy inne terminy wysyłki a że sprzętu nie macie dowiedziałem się po całym miesiącu batalii z wami (gdzie od miesiąca miałem mieć drukarkę u siebie)! Czemu drogie Orange mnie oszukiwaliście? Czemu
  • Odpowiedz
Dział reklamacji ustosunkuje się do wszystkich roszczeń i udzieli Ci odpowiedzi. Zgłoszenia reklamacyjne są w trakcie realizacji. Daty wysyłki niestety nie będziemy w stanie przyśpieszyć ze względu na brak sprzętu, którym jesteś zainteresowany.
  • Odpowiedz
@Cacor: Nie radzę się z nimi kontaktować telefonicznie, bo bzdury gadają. Oni nie wiedzą nawet jakie masz łącze internetowe, przez telefon proponują mi szybszy internet, a to jest fizycznie niemożliwe (mogę mieć 1024 kbps maksymalnie, aktualnie nie ma takiego pakietu, więc mam... 512 kbps, a oni mi proponują kosmiczne 20 Mbps). Już pomijam to jak potrafią 2 miesiące przed końcem umowy dręczyć telefonami, że mają super ofertę i nie rozumieją
  • Odpowiedz
K$#@ Właśnie przed chwila dostałem smsa że moja sprawa zostanie rozpatrzona w ciągu 19 dni ! ALE 22 GRUDNIA DOSTAŁEM SMSA ŻE W CIĄGU 14 DNI!

@OrangeEkspert Tłumacz się natychmiast!

#orange

  • Odpowiedz