Wpis z mikrobloga

4 dni temu kupiłem auto ( nissan almera n16) i miałem zapaloną cały czas kontrolkę żółtą silnika , wczoraj umówiłem sie z mechanikiem na sprawdzenie przyczyny komputerem, dziś wsiadam do auta kontrolki nie ma, jeżdżę nie ma , .. nie ma . wiec chyba to nic poważnego ? ale i tak pojadę na sprawdzenie komputerem. mam nadzieję że nie będzie mi wciskał drogich napraw wiedząc że jestem zielony #auto #mechanika #spamdominodopukiniekupipierwszegoauta #samochody
d.....1 - 4 dni temu kupiłem auto ( nissan almera n16) i miałem zapaloną cały czas ko...

źródło: comment_CEAOAAWmMfu7fxMtoRTifYJfXMSUWaX5.jpg

Pobierz
  • 14
@domino01: Też tak kiedyś miałem w Passacie, dałem się naciągnąć na 300 w autoryzowanym serwisie. Później gdzieś trafiłem na post, że to czujnik niespalonego paliwa, często daje o sobie znać przy jeżdżeniu na krótkie dystanse. Wystarczy pojeździć trochę dłużej to się dopali co się ma dopalić i kontrolka znika.
@domino01: ja to miałem to musiałem naprawić sterownik 500zł a nowy sterownik podobno 2000zł ale miałem objiawy ze jak mocno wciskałem gaz przy wyprzedzaniu to nagle tracił motor moc i zapalała sie ta lampka
@domino01: skoro się zaświetliła to na pewno jest jakiś błąd. Diesla masz? Jeśli tak to stawiam 100zł że to EGR. Mi tak pojawia się i znika od kilku miesięcy, na wiosnę zrobię przed sprzedażą :)
@domino01: To kontrolka zwana "check engine". Sygnalizuje błąd czegoś, co należy do elektronicznego systemu zarządzania silnikiem - czyli wszelkie czujniki temperatury, powietrza, spalin i tak dalej. Generalnie sygnalizuje, że coś nie działa prawidłowo. Co to może być? Jak wyżej, to może być wszystko co należy do silnika i osprzętu. Podjedź gdzieś na odczytanie tego błędu, może to pierdoła i można olać, może sygnał do poważniejszej naprawy.