Jak ktos sie nie zaopatrzyl jeszcze w te skrobaczke to uderzac na allegro, za 9zl mamy skrobaczke mosiezna, ktora zgarnia lod i snieg jednym pociagnieciem.
Skrobaczka MURSKA prosto z FINLANDII jest krolowa skrobaczek jak lew jest krolem dzunglii.
@stoprocent: nigdy nie skrobie szyb. Wszystkie pokretla na DEF MAX, i po chwili czysto. Kazde skrobanie rysuje szyby. Chociazby poprzez syf na nich pod szronem sie znajdujacym.
@stoprocent: kupiłem w tym roku i raz sprawdziłem na lekkim szronie, odchodził przy lekkim ruchu ręką. Mam nadzieję, że nie będzie okazji do przetestowania jej w warunkach bojowych.
@murgal: dlatego pierwsza generacja CDI miala pstryczek 'additional heater'. Silnik sie momentalnie rozgrzewa.
Jeszcze starsze diesle merca w temperaturze ponizej +3 w poczatkowej fazie pracowaly na przyslowiowej szklance plynu - tylko obieg glowicy i nagrzewnicy. Mialem jeszcze w Polsce W124 300TD i tak samo: momentalnie ciepelko z nawiewow:)
@benzdriver: u mnie jest elektryczna nagrzewnica na szybkę, także mnie to nie boli :P Ale jak miałem VW 1.9 tdi (AJM) to 5-6 km dopiero było wmiare ciepło :)
Jak ktos sie nie zaopatrzyl jeszcze w te skrobaczke to uderzac na allegro, za 9zl mamy skrobaczke mosiezna, ktora zgarnia lod i snieg jednym pociagnieciem.
Skrobaczka MURSKA prosto z FINLANDII jest krolowa skrobaczek jak lew jest krolem dzunglii.
Jeszcze starsze diesle merca w temperaturze ponizej +3 w poczatkowej fazie pracowaly na przyslowiowej szklance plynu - tylko obieg glowicy i nagrzewnicy. Mialem jeszcze w Polsce W124 300TD i tak samo: momentalnie ciepelko z nawiewow:)
Edit: alfa?