Wpis z mikrobloga

@homo_superior: Nawinąłem na spiralę z beziera ścięty stożek zrobiony z walca xD Może znajdę lepszą teksturę na ślimora, to będzie wyglądać lepiej. Skorupa wydaje mi się w miarę ok. Tylko ten slimak tak dziwnie odcina się od tego liścia.
@spunky: ślimak ma oczywiście totalnie zjechane proporcje, ale ogólnie jest całkiem spoko. Największa wada to brak subsurface scattering na liściu - wewnątrz liścia odbija się światło i dlatego w tak bliskich kadrach daje im się materiał taki, jak w ludzkiej skórze. Tutaj bardzo wyraźnie widać, że przez liścia światło nie przechodzi ani trochę. Ślimak zresztą też powinien mieć - zwyczajowo są dość przezroczyste - dlatego "coś nie pasuje" jak się na
Pobierz Goryptic - @spunky: ślimak ma oczywiście totalnie zjechane proporcje, ale ogólnie jes...
źródło: comment_zTzChRa5qFGrbNOwQgOBXcEbBP9TOfNW.jpg
@Goryptic: W nowym Blenderze w "trybie" eksperymentalnym SSS działa na GPU i to działa bardzo ładnie :)

@spunky: Co do ślimoka to trochę wygląda jak ćma przygnieciona muszlą, ale moje piękne oczy są ogólnie zadowolone z tego co zobaczyły ;D
@Goryptic: Tak, masz rację. Mam tego świadomość. Myślałem, że translucent rozwiąże sprawę, ale jak widać nie rozwiązało :( Muszę się pobawić z sss, może mi coś z tego wyjdzie.