Wpis z mikrobloga

CoD: Advanced Warfare

Cóż... Brakowało mi dynamicznego multi to zakupiłem.

Jak mi ktoś spróbuje wmówić, że nowy CoD ma nowy silnik graficzny, to zabiję śmiechem. Niektóre linijki kodu pewno QIII Arenę pamiętają! Wygląda ładnie, ale takie wysokie wymagania za taką grafikę ewidentnie świadczą o starości kodu, który na siłę rozwijają, a on się do tego nie nadaje... Za to przerywniki filmowe są pięknie wyrenderowane. I Kevin świetny. Miejscami zastanawiałem się czy to dalej animacja czy ujęcie z filmu. Ragdoll za to chyba jakiś trial, bo po 3-5 sekundach zastyga w bezruchu (patrz: screen).

Multi... Kurde, dynamicznie, fajnie, ale brakuje mi dużych map... Snajperki praktycznie nie mają racji bytu, nie ma odpowiednich przestrzeni i miejsc do tego. Liczyłem na coś w stylu nawet CoD: BO czy MW2, bo na MW1 nawet się nie nastawiałem. Nie grałem w BO2 i Ghost więc się nie wypowiem w porównaniu do tych gier. Gdyby nie to, że fabuła mnie wciągnęła jak dobry film klasy B (czyli wszystko da się przewidzieć po 10 minutach gry, ale i tak człowiek siedzi i z ciekawością ogląda), to chyba Titanfall by był lepszym zakupem, zwłaszcza, że ostatnio po ok. 35zł chodził.

#rokgier 1247 - 1 = 1246

DarkAlchemy - CoD: Advanced Warfare



Cóż... Brakowało mi dynamicznego multi to zaku...

źródło: comment_Pyb90ZgGYzZL2bgUFvZzTerAHehWUMfC.jpg

Pobierz
  • 5