Jestem chyba jedynym człowiekiem na świecie, który nigdy nie przeszedł żadnej gry z serii GTA a ogrywałem chyba wszystkie, po za GTA V. Zawsze te gry uważałem za dobre ale na zasadzie: A zagram chwilkę, wsiądę w samochód, odpalę ulubioną stację radiową, zrobię ze 3 misje, postrzelam sobie, ukradnę czołg i rozdupce pół miasta itp. Po jakimś czasie już mi się nie chciało nawet tego robić i odpuszczałem. Wychodziła kolejna gra z
Hej Mirki, czy ktoś z Was pracował może jakiś czas za granicą jako programista i zjechał do Polski aby pojąc pracę? Do tej pory zebrałem dwa lata expa we froncie (React) w Danii w firmie z branzy medycznej. Chcielibyśmy z całą rodziną wrócić jednak do kraju, ale ciągle nie jestem pewien czy bedzie to dobry ruch, nigdy wczensiej nie pracowałem w polskiej firmie z branzy IT. Zarobki wydają się kuszące jak na
@cacus: hm powiedzialbym ze class sugeruje uzycie state, wiec tutaj niepotrzebne. A co do zmiany z arrow do zwyklej to pewnie wzgledy estetyczne / const... moze przerażało poczatkujących
Tak sobie słucham #ostr „Instrukcja Obsługi Świrów”, ale nie tylko tego, i wychodzi na to, że Ostry zmienił sięw takiego trochę wujka, który cały czas #!$%@?, że kiedyś to było lepiej, a teraz jest gorzej, bo inaczej. Koleżka ma ewidentnie problem z akceptacją rzeczywistości. Jest to szczególnie paradoksalne, że sam, jak był młodszy, to buntował się przeciwko zgnuśnieniu. Niesamoite jest obserwować, jak rewolucjoniści zamieniają się w grubych dziadów. #hiphop #polskirap
Mam kod, który wykonuje pewne działania. Teraz chciałbym wygenerować stos tych działań, jakby log tych działań, żeby móc je odtworzyć w formie wizualnej, żeby móc zaprezentować pewien algorytm.
Jak zrobić to bez wrzucania na każdym kroku instrukcji warunkowej, w której przekazana jest informacja na stos działań? Albo bez robienia bliźniaczej wersji funkcji, która generuje taki stos działań?
Wyobrażam sobie, że powinno to działać w zbliżony sposób, jak