Żona zamówiła #buty na #eobuwie, buty miały brudną podeszwę oraz postrzępione krawędzie z tyłu. Buty zostały odesłane, ponieważ nie po to płaci się za nowe, by dostać używane. Otrzymała taką odpowiedź:
Dzień dobry,
z przykrością informuję, że odesłane na zwrot obuwie marki XXX posiada widoczne ślady użytkowania, które powodują zmniejszenie wartości zwracanego Produktu.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (art. 34 ustawy o prawach konsumenta/ art. 14 ust. 2 dyrektywy 2011/83/UE w sprawie praw konsumenta) oraz zapisem w naszym regulaminie, Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Wygląd towaru, brudne i zdarte podeszwy, świadczy o fakcie korzystania z obuwia, a nie tylko jego przymierzenia.
Klient kupując obuwie w naszym sklepie internetowym ma możliwość w terminie 30 dni sprawdzić, czy spełnia ono jego oczekiwania pod względem komfortu, wygody czy estetyki, przy czym odsyłane obuwie nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza
#wroclaw #hulajnogaelektryczna
źródło: comment_j7THTSMwmKBANRr79gEgINVuVSqlVTfX.jpg
Pobierz