Czołem, szukam Accorda VIII 2.4 w automacie. Chcę to docelowo zagazować. Jakie macie doświadczenia z tym autem, na co szczególnie zwracać uwagę? Czy da radę znaleźć sedana z przebiegiem <250k za około 35 tysia? Będę wdzięczny za wszelkie rady i opinie:)
Szukam auta już od dłuższego czasu, zależy mi na mocnej benzynce którą można bez strachu zagazować i która będzie w miarę niezawodna i wolna od różnego rodzaju drogich niespodzianek.
Póki co
Szukam auta już od dłuższego czasu, zależy mi na mocnej benzynce którą można bez strachu zagazować i która będzie w miarę niezawodna i wolna od różnego rodzaju drogich niespodzianek.
Póki co
https://www.canyon.com/pl-pl/gravel-bikes/bike-packing/grizl/cf-sl/grizl-cf-sl-6/3243.html?dwvar_3243_pv_rahmenfarbe=YE
Co sądzicie o takim podejściu? Praktykujecie?
Powiedzmy, że budżet ok. 10-13k, więc ten Grizl wydaję się być bardzo ciekawym rozwiązaniem. O czym jeszcze myślałem:
Canyon Grail: https://www.canyon.com/pl-pl/gravel-bikes/all-road/grail/cf-sl/grail-cf-sl-7/3095.html?dwvar_3095_pv_rahmenfarbe=YE%2FBK ale niezbyt podoba mi się malowanie i to rozwiązanie z kierownicą - jak będę chciał zmienić np. długość mostka to wymieniać muszę cały kokpit
Canyon Endurace: https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/endurance-bikes/endurace/cf/endurace-cf-7/2735.html?dwvar_2735_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK ale no przerzutka bez sprzęgła (dla mnie to warunek konieczny jak chcę latać po lasach) i opona wejdzie
@senior_pdf_developer: Przed tym to zębatka NW nie sprzęgło, coś nie tak rozumiesz. GRX 2x to zwykły napęd od shimano szosowego z przesuniętą chain line, ale zupełnie się inaczej ma 1x o ile shimano potrafi robić zębatki NW do tego GRX (w co wątpię). MTB to co innego i nie można tego tu porównać bo ma inne kasety, zębatki,