Trzyetapowa animacja drwala.
* Wyciągnięcie siekiery
* Zamach (pętla)
* Chowanie siekiery
Zwróćcie
* Wyciągnięcie siekiery
* Zamach (pętla)
* Chowanie siekiery
Zwróćcie
źródło: comment_AHN1bOmKQkpXfW8sjOFIL4WYFERPZGcT.jpg
Pobierz
źródło: comment_WtvJV5aJAbJ77kWLmuc5oBoXRMxTJL8B.jpg
Pobierz
źródło: comment_KEj3FIbOHOYQydz5qdaXppAaAWkKXwtd.jpg
Pobierztzn. jakie problemy i niedostatki masz na myśli pamiętając jednak o kluczowej zasadzie zachowania kompatybilności wstecznej (która skutecznie zablokuje wiele takich rzeczy )?
Komentator
od 28.07.2015
Rocznica
od 13.09.2022
Mikroblogger
od 21.01.2016
Wykop.pl
#gamedev
http://fabiensanglard.net/quake3/