Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko280
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

regis3

regis3

Dołączył 10 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5364
  • Znaleziska 3866
  • Mikroblog 1498
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 12
  • Dodane (60)
  • Komentowane (806)
  • Plusowane (632)
FlintBeastwood
FlintBeastwood
08.02.2016, 22:55:23
  • 2
czy zna ktos jakas gre napisana w c++ z kodem zrodlowym do przeanalizowania?
#gamedev
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 09.02.2016, 20:12:35
  • 1
@FlintBeastwood: Ten gość analizuje kod i architekturę znanych gier.

http://fabiensanglard.net/quake3/
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
08.02.2016, 16:48:33
  • 112
Trzyetapowa animacja drwala.

* Wyciągnięcie siekiery
* Zamach (pętla)
* Chowanie siekiery

Zwróćcie
rezoner - Trzyetapowa animacja drwala. 

* Wyciągnięcie siekiery
* Zamach (pętla)
...

źródło: comment_AHN1bOmKQkpXfW8sjOFIL4WYFERPZGcT.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 08.02.2016, 20:13:01
  • 0
@rezoner: PRO :D
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
07.02.2016, 12:05:44
  • 10
[ENG] Mam taki socjalistyczny problem z grą - co robić z graczami, którzy nie chcą pracować.

https://medium.com/@rezoner/lazy-people-are-free-to-kill-2b593fdf6777

Nie obrażę się jak wytkniecie mi, że do d--y, albo że mój angielski jest słaby. Zwyczajowo nie piszę takiej beletrystyki, ale chętnie się w niej podciągnę.

#gamedev #rezogry
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 07.02.2016, 12:42:33
  • 4
@rezoner: Rozwiązanie jest proste. Każdy surowiec podczas zbierania jest równomiernie rozdzielany na wszystkich graczy.

  • Odpowiedz
regis3
regis3 06.02.2016, 21:53:22
  • 23
Edytowanie CSS @ keyframes w Chrome Canary.

#webdev #css
regis3 - Edytowanie CSS @ keyframes w Chrome Canary.

#webdev #css

źródło: comment_BW0I15nIqu9T2ZdLdqtRi1S65DFAbQAX.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3
Autor
06.02.2016, 21:56:21
  • 1
@moon_bluebird: i spoko
  • Odpowiedz
m4kb0l
m4kb0l
06.02.2016, 21:20:50
  • 1
Czy ktoś z światku #javascript wyjaśni mi dlaczego Tape jest ostatnio taki popularny? Co w nim takiego fajnego? Nie bardzo rozumiem przykłady podane w readme
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 06.02.2016, 21:44:59
  • 0
@m4kb0l: Nie wiem, pewnie moda. Fajny to jest http://wallabyjs.com
  • Odpowiedz
angular
angular
angular
06.02.2016, 15:52:04
  • 1
Czy nodejs wykonuje domyślnie funkcje wielowątkowo? jestli tak to jak zrobić aby wykonywał funkcje po kolei, tzn jedna się kończy a dopiero wykonuje drugą?
#programowanie
#javascript
#nodejs
#sync
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 06.02.2016, 17:42:31
  • 3
@angular: @DiKey:

Tak jak napisał @Ginden. Asynchroniczność można uzyskać za pomocą wątków ale nie jest to tożsame. Główna pętla komunikatów w node.js korzysta tylko z jednego wątku (dokładnie jak w WinAPI). Jeśli ją zablokujemy to faktycznie nasz program przestanie być responsywny. Samo środowisko node.js nie jest ani jednowątkowe, ani asynchroniczne. Jednowątkowa jest tylko główna pętla komunikatów z której korzysta programista.

Część operacji asynchronicznych mamy dzięki automatycznie
  • Odpowiedz
regis3
regis3 02.02.2016, 20:20:23
  • 6
Wizualizacja czarnej dziurki (raytracing).

http://oseiskar.github.io/black-hole/

#webgl #webdev #ciekawostki #nauka
regis3 - Wizualizacja czarnej dziurki (raytracing).

http://oseiskar.github.io/blac...

źródło: comment_WtvJV5aJAbJ77kWLmuc5oBoXRMxTJL8B.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3
Autor
02.02.2016, 20:25:20
  • 1
@DywanTv: Nie :) To jest implemetacja jakiegoś gostka na podstawie tych wzorów https://pl.wikipedia.org/wiki/Linie_geodezyjne_w_metryce_Schwarzschilda

https://github.com/oseiskar/black-hole <- tutaj o tym pisze
  • Odpowiedz
regis3
regis3
Autor
02.02.2016, 21:13:42
  • 0
@DywanTv: @Ginden: W sumie nie znam się na tym ale brzmi groźnie
  • Odpowiedz
regis3
regis3
Autor
02.02.2016, 21:54:22
  • 0
@Ginden: Teraz już wszystko jasne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Mati365
Mati365
Mati365
02.02.2016, 19:32:45
  • 8
Robię proste piłkarzyki multiplayer w es6, socketach i node, udostelniam cały kod pod adresem:
https://github.com/Mati365/Soccer.js

#programowanie #javascript #oswiadczenie #gamedev
Mati365 - Robię proste piłkarzyki multiplayer w es6, socketach i node, udostelniam ca...

źródło: comment_KEj3FIbOHOYQydz5qdaXppAaAWkKXwtd.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 02.02.2016, 19:53:48
  • 0
@Mati365: wrzuć na jakiś serv, chętnie zagram
  • Odpowiedz
Marmite
Marmite
01.02.2016, 00:01:41 via Android
  • 10
#javascript #webdev lista rzeczy, które wejdą w ES2016. Uwaga, zwala z nóg xD http://www.2ality.com/2016/01/ecmascript-2016.html?m=1
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 01.02.2016, 00:40:28
  • 1
@Marmite: Nie powinni iść tą drogą ale cóż, moje zdanie nie znaczy za wiele.
  • Odpowiedz
regis3
regis3 01.02.2016, 00:49:34
  • 0
@Marmite: Wydaje mi się że same dyskusje są ok. Problem widzę jedynie w tym, że na siłę próbuje się wprowadzać coś do standardu każdego roku zamiast rozwiązywać realne problemy i niedostatki języka.
  • Odpowiedz
regis3
regis3 01.02.2016, 01:35:23
  • 0
tzn. jakie problemy i niedostatki masz na myśli pamiętając jednak o kluczowej zasadzie zachowania kompatybilności wstecznej (która skutecznie zablokuje wiele takich rzeczy )?


@Marmite: True. W zasadzie dla mnie liczą się tylko rzeczy które mają jakąś rzeczywistą wartość więc brak async/await w es2016 totalnie trywializuje tę wersję. Niby tylko lukier składniowy na generatory ale męczące są te kolejne zapchajdziury i polyfille.
  • Odpowiedz
regis3
regis3 01.02.2016, 01:36:36
  • 0
@Ginden: Dlatego wprowadzili class. Chyba nie do końca trzymają się tej żelaznej zasady.
  • Odpowiedz
t12t12
t12t12
31.01.2016, 19:18:50
  • 3
Mirki, z racji tego że się nie zjamuję web devem, ale mój rożowy już tak, mam do was pytanie,
Czym się rózni:

app.controller('RelatedController', function($scope){

});
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 31.01.2016, 19:28:56
  • 4
@t12t12:

1. To Implicit Annotation czyli wstrzykiwanie parametrów po nazwach. Może to rodzić problemy przy minifikacji gdyż wtedy nazwy parametrów ulegną zmianie. Jest to taki lukier składniowy, żeby szybciej pisać.

2. To Inline Array Annotation czyli 2 parametr to tablica nazw zależności i funkcji kontrolera. To jest zalecana metoda. Ta lista musi odpowiadać liscie parametrów w funkcji kontrolera bo tutaj nie będzie dopasowania po nazwie tylko po kolejności. Bezpieczna przy minifikacji.
  • Odpowiedz
e.....n
e.....n
konto usunięte 30.01.2016, 15:43:57
  • 46
Protip #css.

Nigdy, ale to nigdy nie używajcie "transition" dla elementów ![]() jeżeli to ma działać w webview.

Gdy img ma zaaplikowane jakieś animacje czy inne rzeczy, silnik renderujący jest ciągle w gotowości i nigdy nie usunie tych obrazków z pamięci przez cały czas gdy obrazek jest w DOM.
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 30.01.2016, 19:16:00
  • 4
@Marmite: @esen:

Nie jestem pewien ale problemem nie jest transition a opacity ( http://www.sitepoint.com/introduction-to-hardware-acceleration-css-animations/ ) gdyż tworzy on 2. warstwę do renderowania sprzętowego.

To jest dość znana przypadłość i pewien feature. Po prostu transform, opacity i filter, powoduje utworzenie nowej warstwy renderowanej hardwarowo i to ona nie jest zwalniana. Często używa się to w odwrotną stronę aby włączyć taki sposób renderowania
  • Odpowiedz
A.....h
A.....h
konto usunięte 28.01.2016, 23:04:31
  • 11
http://madebyevan.com/webgl-water/

#gamedev
#webdev
#programowanie
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 28.01.2016, 23:23:52
  • 4
@AmonGoeth: Uuu panie, toż to 2011 rok. Demo nadal fajne i doczekało się godnej przeróbki.

Równie dobre jest http://david.li/waves/

The best ever:

https://www.shadertoy.com/view/Ms2SD1
  • Odpowiedz
regis3
regis3 28.01.2016, 23:49:00
  • 1
@Wyrazisty: tak
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 41
  • Strona 2 z 41
  • >
  • just programmer

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.07.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 13.09.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 21.01.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl