2017-11-28 02:22:00 Your parcel is on its way [Southall] 2017-11-28 03:54:00 Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD. [Centrum danych DPD] 2017-11-28 03:54:27 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana [] 2017-12-02 22:38:50 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre [] 2017-12-03 22:39:02 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights []
@vaxx: moja tak samo czeka od trzeciego grudnia... Masakra jest z tym priorityline, darmowe przesyłki z ali idą szybko, a na to czeka się jak na objawienie...
@GearBest_Polska: Witam. Zamówienie z 20 sierpnia numer W1708201546166740 wysyłka 28 sierpień Priority line - ostatni wpis w tracking to 2017-08-28 12:50 Southall, Your parcel is on its way. Wiem że mieliście problemy w UK w składach celnych i przesyłki się opóźniały. Osoby takie jak ja, co długo czekały na swoje przesyłki miały mieć wysłany towar jeszcze raz i otrzymać nowy numer wysyłki. Zaś u mnie dzisiaj informacja z automatu że
@redlumek: ponowna wysyłka to mydlenie oczu. Dostałem gift card i ponoć moje zamówienie też miało być ponownie wysłane. Ale nie zostało, a support przeciąga jak może. U mnie w poniedziałek idzie dispute, nie będę pół życia czekał na paczkę która i tak nigdy nie dotrze. Moje zamówienie z 30.09.
No bo mnie coś trafi na #priorityline z #gearbest... zaraz minie 20 dni, a telefon nadal w #southall , a na GB zniknęła informacja z trackingu (no tracking information available czy jakoś tak...) Kiedy otwierać spór na PP?
@Bruce666 Tez przed momentem dostalem maila, ze "We have already shipped your items out". Rozumiem, ze nie dostales w tym mailu zadnego nowego numeru trackingu?
@datadir: moja paczka wyslana 05.10, do dzis dnia wisi na Southall. @GearBest_Polska twierdzi, ze powinno byc wyslane ponownie inna metoda, jednak nie zostalo, support twardo twierdzi ze mam czekac. Przed momentem tez dostalem taki mailing jak Ty, juz myslalem, ze udalo mi sie ich zmusic do ponownej wysylki, ale niestety ten mail nie oznacza kompletnie nic, nie mam nowego tracking number. Na moim koncie w GB juz nawet tracking
@GearBest_Polska: support się do mnie odezwał. Zaoferowali 300 punktów (hahaha) i kazali czekać do 10 dni roboczych aż coś wyjaśnią z przewoźnikiem. O nowej paczce nadal żadnej informacji. To już zaczyna śmierdzieć niestety. Pierwszy zakup na GB i od razu taka wtopa. Coś mi się zdaje że lada moment trzeba będzie się odezwać do PayPala :(
Mirki po pierwsze. Karty przyznawane są osobom, które czekają na paczkę Priority Line od dłuższego czasu i jej status się nie zmienia przez 30-40 dni, dlatego sklep wysyła produkt jeszcze raz inną formą przesyłki, aby wynagrodzić ten fakt przyznaje karty podarunkowe. Pisaliśmy o tym wcześniej, a wy wysyłacie nam zamówienia, które mają ledwo 3 dni i prosicie o gift card.
#priorityline #gearbest