Panie i Panowie, jak tam wasze statusy Priority line? U mnie od 25.10.2017 r. stoi Southall bez zmian. Dopytuje się w kontekście, że może komuś coś ruszyło z tego okresu... #gearbest #priorityline
@TRicKYmAn: wywal numer przesyłki, pewnie jak pójdzie do polszy to zmieni się na rejestrowaną, widzę, że też southall, u mnie też pisze, że nierejestrowana
@GearBest_Polska: te paczki z southall z września mają szanse, żeby ruszyć, moja paczka z 13.09, składać spór na paypal, czy próbować się dogadać o refund w 100%?
@GearBest_Polska: mam czekać do 14 listopada. Tutaj odpowiedź od supportu "After checking, we did not receive any information that your order needs CE certification. Therefore, your order was not resent. Your order now is on the way.
We understand that you wish to receive the items as soon as possible.
Kindly note that most packages will arrive at their destination within 25 business days.
Due to the lack of CE certification, which is caused by change of the DPD to special line shipping method, there are some of our shipment has been returned. If your parcel has been delayed because of this reason, please contact our customer service for a ticket to arrange a resend or refund.
Our shipment line has returned to normal. So please rest assured to order. We look forward to
@GearBest_Polska: "At present, your package is undergoing Customs check in the UK. Once this process is completed you will be able to track your package again online. We expect you to be able to receive your package in the next 7 working days" To czekać czy pisać ticketa?
@GearBest_Polska: odpowiedź od supportu na ticket "After checking, we did not receive any information that your order needs CE certification. Therefore, your order was not resent. Your order now is on the way.
We understand that you wish to receive the items as soon as possible.
Kindly note that most packages will arrive at their destination within 25 business days.
However, a small percentage of orders can take up to 2
Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnień w przesyłkach Priority Line oraz problemów jakie wynikły z dostarczeniem paczek z ostatnich 2 miesięcy. Pisaliśmy już wcześniej o problemach z Urzędem Celnym w UK.
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać
@GearBest_Polska @AliPaczka @cebula_online Po ilu dniach mogę marudzić o zwrot? Paczki wciąż nie widze, mimo iż u kumpli jest od ponad tygodnia (miasto to samo, zadupie więc jedna poczta, zamawiali tego samego dnia) Tracking stoi w miejscu.
#gearbest #priorityline