Cześć wszystkim Mam pewien problem z rachunkiem za wodę według wodomierza w 3 miesiące zużyłem 66 000 litrów wody. Zadzwoniłem do nich i mówię że może jakaś pomyłka że licznik zepsuty oni na to że wszystko jest okej sprawdziłem inne faktury i nigdy nie przekazałem 35 metrów sześciennych co też wydaje mi się i tak za dużo miła pani w biurze obsługi klienta powiedziała mi że mogę wysłać licznik do niezależnej ekspertyzy
@rachal: u mnie w rodzinie 2+2 schodzi 12m3 miesięcznie, czyli sporo mniej niż u Ciebie, jakbyś potrzebował porównania.
Generalnie mieliśmy w naszej okolicy w ostatnich dwóch latach kilkanaście przypadków wspólnot, które zgłaszały problemy z licznikami do MPWiK (bo to Warszawa), że za szybko kręcą i za każdym razem scenariusz był podobno taki sam (podobno, bo znam tylko nasz przypadek). MPWiK zarzeka się, że wszystko jest legitne i w ogóle żebyśmy #!$%@?,
Kupiłem hulajnogę w środę, pan chińczyk wysłał nr do śledzenia przesyłki (kurier DPD). Od tego czasu nic się nie zmieniło, przesyłka zarejestrowana jeszcze nie wysłana. Zastanawiam się jak można ich pogonić, by w końcu wysłali.
Generalnie mieliśmy w naszej okolicy w ostatnich dwóch latach kilkanaście przypadków wspólnot, które zgłaszały problemy z licznikami do MPWiK (bo to Warszawa), że za szybko kręcą i za każdym razem scenariusz był podobno taki sam (podobno, bo znam tylko nasz przypadek). MPWiK zarzeka się, że wszystko jest legitne i w ogóle żebyśmy #!$%@?,