@sebask: @qzder: Macie omamy jakieś lub nie potraficie zrozumieć czytanego tekstu. Jeśli się mylę to zacytuj mnie, gdzie w tym wpisie zachwalam PlanetPlus?
zapewne wystarczy samo użycie tagu planetminus, nie warto wspominać, warto zakopać.
@cihy: nie zauważyłem jakoś specjalnie, może dlatego że ja w 90% używam stacjonarnego do zakupów. Telefonem powinno się dać tak samo w przeglądarkach mobilnych, inna sprawa z aplikacjami sklepów, z tym może być gorzej.
@cihy: ops, no nie zrozumiałem ;) ale i tak bym powiedział że pierwsze słyszę, mogą być różne wartości % na różne kategorie w sklepie, ale żeby całkiem wykluczyć akurat smartphony to nie sądzę. Ale fakt, trzeba czytać warunki i wybrać najlepszy cashback z uwzględnieniem kategorii w której chcemy kupić.
#planetplus Reklamowanie nie przyniosło rezultatów więc zapytam tutaj. @PlanetPlus, wyjaśniło się jak wg Was rozliczy mi się cashback z Ali z 11-12 XI. Czuję się źle potraktowany, bo raz: w większości przypadków transakcje musiałem nie z mojej winy dodać ręcznie przez co naliczył się zły mniejszy cashback (prosiłem o zmianę go przez Was z AliExpress na AliExpress1111, ale była odmowa) no i dwa: dwa najdroższe ordersy zostały całkiem
@CoZaGamon: spodziewałem się tego co nastąpiło, chciałem tylko ostatecznie komentarza. Jak widać na moim screenie po 12 XI ja już z PlanetPlus nie korzystałem i tak to już zostanie, wypłacę tylko co mi ostatecznie spłynie (wszystkie wypłaty to będzie około 400zł a zarazem około 50% oczekiwanej kwoty) i zamknę konto. Uważam też że ten zapis z promocji na dzień singla, że transakcje nienaliczone automatycznie dostaną standardowy cashback był słaby (z
@PlanetPlus: Trochę go rozumiem bo niestety tak to wygląda. nie stwierdzę oczywiście jak jest bo nie mam możliwości, napisałem tylko że nie podoba mi się brak cashbacku z niewiadomo czyjej winy oraz promocja podwyższony cashback z zapisem że jak się transakcje nie dodadzą automatycznie to już nie będzie podwyższony. I większość się nie dodaje. Nie oceniam czyja wina, ale opiszę i podziękuję za dalszą współpracę, gdy mam do wyboru inne
Taki mój prywatny test #planetplus Korzystam z ich usług od 2016 i zawsze byłem zadowolony. Fakt, czasem nie naliczą, ale support mają świetny i bardzo szybki, szczególnie na wykopie, dlatego koniec końców zawsze wybierałem PP bo mogę liczyć na profesjonalną pomoc w razie problemów.
Niestety z okazji #1111aliexpress zastrzegli sobie, że transakcje dodane manualnie NIE będą rozliczane po podwyższonym cashbacku. No i tutaj wszystko się posypało ( ͡°ʖ̯͡°)
Dokonałem 21 zamówień przez około 7-8 osobnych sesji. Między każdą sesją było przynajmniej kilka minut odstępu. Wszystkie zakupy dokonywane w ten sam sposób - czysta przeglądarka, bez historii, cookies, dodatków, adblocka, całkowicie czysta po prostu. Nawet wyłączyłem antywirusa na czas zakupów. Wejście przez PP na ali, wybranie przedmiotu z wish list, zakup i płatność natychmiast. Kilka sekund na przetworzenie
@darvd29: Mogę dołączyć-też się pod tym podpisać. Ja dodałem ręcznie 14 z 17 transakcji Aliexpress 11-12.XI na kwotę ponad 3000zł. Zaufałem im ostatni raz. Zgłosiłem, że nienaliczanie cashbacku nie było moją winą, bo zawsze wchodzę w ten sam sposób. Nie oceniam czy wina jest ich czy Aliexpress czy jeszcze czyjaś. Napisałem że oczekuję podwyższonego cashbacku, dla którego skorzystałem z ich pośrednictwa. W odpowiedzi dostałem wciąż powtarzaną mantrę "Niestety, ale naliczanie
@noelus: no dokładnie, podobne mam odczucia, i napisałem to w odp. na ich idiotyczną odpowiedź na reklamacje. Zwalają odpowiedzialność na użytkowników. Na PR im już nie zależy bo mają już sporo założonych kont, ale przy takim podejściu ufam że im ludzie podziękują. Ja im na pewno nie zapomnę jak mi zabiorą obiecywany podwyższony cashback, zwłaszcza że kupowałem wyjątkowo za większą sumę i dokładnie wybierałem z kim ten cashback bym chciał
Wbrew hejterom najczęściej przy zakupach korzystam z planetplus (chyba że korzystam z bonusu za rejestrację gdzie indziej). Zawsze sobie chwaliłem pp za dobry support, może nie zawsze zaliczą, ale jak się do nich odezwę to odpisują szybko i naliczają ręcznie :) Dlatego też zazwyczaj bronię ich na wykopie, kiedy ktoś ich przesadnie negatywnie ocenia.
Przy dzisiejszym podwyższonym cashbacku z okazji 11.11 znajduje się adnotacja, że ręczne zgłoszenia będą rozliczane po standardowej stawce,
@darvd29: ja zrobiłem kilka zamówień 11-12 na podwyższonym cashbacku, weszły 2 z 11-go: z godz 07:52 i 12:48 za 229 i 27zl. Natomiast pomiędzy nimi miałem 2 zamówienia na 1188zł. Na razie czekam spokojnie. Zakupy w ten sam sposób, tą samą przeglądarką i przemyślane pod względem cashbacku więc nikt mi nie wmówi ze moja wina...
@darvd29: update z mojej strony: na wydane okolo 4000pln w około 20 transakcjach 11-12.XI głównie z aliex mam na koncie wciąż tylko 2szt za ponad 200zł. Nie wiem kogo za to winić bo nie mam jak sprawdzić ale ktoś ukradł mój cashback, nie wierzę że niechcąco. Wieczór zacznę dodawać ręcznie transakcje i uważam że powinni liczyć wszystkim poszkodowanym podwyższony cashback jaki wtedy obowiązywał za te dni bo to nie
3.2.1... zaczynamy oceniac urodzinową promocje 3.2.1...
- linkowanie na swojej stronie regulaminu poprzez wrzucenie zdjęć na i.imgur :D
#aliexpress #planetplus
źródło: comment_D2zfTOlz57WwvOFKUUasH4mV1UvB9e2D.jpg
PobierzWolę:
zapewne wystarczy samo użycie tagu planetminus, nie warto wspominać, warto zakopać.