Mirki, jest 2019, od ponad roku używam #defold i powiem Wam, jestem więcej niż zadowolony. Choć faktycznie początki były trudne, to teraz jest już dosyć rozbudowana baza tutoriali, dokumentacja i aktywne forum z przemiłymi gościami włączając w to samych twórców silnika i edytora. Jeśli jest w Polsce ktoś kto interesuje się #lua i tym silnikiem (2D i 3D, choć wsparcie dla 3D jest dopiero rozbudowywane) to ujawnijcie się :D Zbliża się też
Każdego z wymienionych próbowałem, ale nie dłużej niż 1-3 m-cy. Kolejność: GameMaker, GameSalad, Unity, Defold, Godot. To był początek mojej przygody i wszystko było przytłaczające i skomplikowane. Programowanie spoko, ale edytory są mocno "rozbuchane". Inaczej było z Defoldem, wydawał mi się przejrzysty, przyjazny i z łatwością przychodziła mi nauka, a każde pytanie na forum spotykało się z wyjaśnieniem - to miało duże znaczenie, czułem wręcz indywidualną pomoc. Po ponownym podejściu do Godot
jest 2019,
od ponad roku używam #defold
i powiem Wam, jestem więcej niż zadowolony. Choć faktycznie początki były trudne, to teraz jest już dosyć rozbudowana baza tutoriali, dokumentacja i aktywne forum z przemiłymi gościami włączając w to samych twórców silnika i edytora. Jeśli jest w Polsce ktoś kto interesuje się #lua i tym silnikiem (2D i 3D, choć wsparcie dla 3D jest dopiero rozbudowywane) to ujawnijcie się :D Zbliża się też
Inaczej było z Defoldem, wydawał mi się przejrzysty, przyjazny i z łatwością przychodziła mi nauka, a każde pytanie na forum spotykało się z wyjaśnieniem - to miało duże znaczenie, czułem wręcz indywidualną pomoc.
Po ponownym podejściu do Godot