@mirekxc: przestali się do mnie odzywać dwa miesiace temu (Ryanair) . Na poczatku maja złożyłem reklamacje transakcji kartowej do mBanku. Dzisiaj z mBanku dostałem pismo że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i dostałem przelew kwoty na konto
Cześć, jestem w trakcie załatwiania #chargeback i dostałem pytanie z banku o przesłanie korespondencji w której odmawiają zwrotu środków. Czy ktoś z Was wie, jak takie zaświadczenie można uzyskać od #ryanair?
@Piotrek9M: ja wysłałem screen z maila potwierdzajacego złożenie w Ryanair prosby o zwrot kasy. Napisalem rozniez oswiadczenie do mBanku ze wykorzystalem rowniez droge kontaktu przez chat ale z nikim sie tam nie skontaktowalem mimo kilku prób. Także podsumowując, wykorzystalem wszelkie drogi przewidziane przez Ryanair wiec teraz proszę o anulacje operacji z karty. Dzisiaj (po prawie 2 miesiacach od zlozenia reklamacji w mBank) dostalem pozytywne rozpatrzenie sprawy i od razu zrobili przelew
@luc4s: Dokladnie tak. Ja skladalem reklamacje chargeback do mBanku 5 maja a dzisiaj dostalem w koncu pozytywne rozpatrzenie reklamacji i od razu zrobili przelew na konto. Także nie trwa to 2 tygodnie ani nawet 30 dni, które przy pierwszym kontakcie z mBankiem mnie informowali, Ale spoko ze zakonczylo sie pozytywnie. Także polecam nie czekac na Ryanair tylko skladac reklamacje do banku.
Czy komuś z Was udało się odzyskać środki za odwołane loty z powodu COVID'a ? Próbuje to ruszyć z #chargeback ale póki co bez skutku. Wysłali prośbę o dowód , że rezygnuje z VOUCHER'a ale tak naprawdę nie mam takiego dowodu bo nawet na stronie ryan'a nie ma adresu e-mail pod którym można się z nimi skontaktować. Znalazłem nr na infolinie gdzie opłata to 2 zł / min i od razu informacja,
@etosha: Ja złożyłem reklamację operacji kartowej (czyli w ramach chargeback) w mBanku na początku maja (5 lub 6 maj) na lot który miał się odbyć na majówkę. Najpierw powiedzieli że reklamacja potrwa do 30 dni. Zbieranie kwitów jednak zajęło im około 20 dni. Mimo że na infolinii konsultant przyjmujący zgłoszenie, o wszystko pyta (słychać że jest to osoba od właśnie spraw operacji kartowych) to i tak pewnie gdzieś dopiero po 2
@etosha: Uzupełniajac. Dziisaj dostałem w końcu kolejne pismo z banku ze upłynąłe ostateczny termin do kiedy agent mogł się ustosunkowac (VIsa? Ryanair?) i ze nie maja odpowiedzi to reklamacje rozpatruja pozytywnie i zrobili od razu przelew na konto. Takze ja mam sprawe zamknieta. No ale trwalo to w banku jakies 50 dni od zlozenia reklamacji. Tez niezbyt szybko...
Czy komuś z Was odwołali lot Ryanair z powodu Covid i dostał zwrot środków za bilety? Jeśli tak to co zrobiliście żeby je dostać? Da się to jakoś wyegzekwować od Ryanair?
@emyot2: ja mialem lot na majowke, odlowany jeszcze jakos na poczatku kwietnia? Ryanair wlasciwie milczy od polowy kwietnia. Zero , nawet pol maila nie ma. Oczywiscie mimo ze zlozylem formularz o zwrot srodków pienieznych to przeslali mi maila z voucherami... o ktore nie prosilem ani razu. Aktualnie od poczatku maja dzialam przez mBank i przerabiam procedurę reklamacji operacji kartowej (chargeback - bo płaciłem karta za bilety). Ale też nie idzie to
@emyot2: Dzisiaj po prawie 2 miesiącach od złożenia reklamacji w mBanku w ramach chargeback dostałem pismo o pozytywnym zakończeniu reklamacji i jednocześnie od razu zrobili przelew kwoty za bilety na konto. także przygoda z Ryanair zakończyła się. Raczej prędko nie skorzystam przy takim modelu biznesowym że pół roku wcześniej zapłać 100% za bilety a potem bujaj się nie wiadomo ile jakby coś. W banku też trwało to prawie 2 miesiące, więc
mbank anulowal uznanie (w sensie zabrali mi wczesniej przyznana kase z konta) ... czemu? (patrz obrazek)
w skrocie - ryanair sie nie ustosunkowal, mbankowi mija termin wiec uznaja reklamacje za negatywna... ale jak sie dalej ryanair nie odezwie to jednak z powrotem dadza kase. ¯\_(ツ)_/¯
@lukpep: wczoraj dostałem podobną odpowiedz, tylko u mnie z tego co zrozumialem, nie dostali odpowiedzi (wyniku rozpatrzenia sprawy) od Visa. I czekaja do 30.06 bo termin rozpatrzenia w mBanku był do 25.06. Poczekam do 1 lipca i zobacze jaki będzie wynik .
Czy dostał już ktoś legendarny zwrot pieniędzy za odwołany lot w #ryanair? Niby w najbliższy piątek będzie 20 dni roboczych, co jest terminem maksymalnego zwrotu. Odwołali mi lot z 22 czerwca, ale przysłali od razu wniosek o zwrot pieniędzy (akurat wznowili loty i sprzedaż), no i właśnie w piątek będzie to 20 dni roboczych czyli ich deadline.
Co ciekawe to był lot z Berlina do Lizbony, a przy locie z Poznania
@KapitanPieprz: mój lot na majowke odwłoany na poczatku kwietnia. Od razu wypelnilem wniosek o zwrot kasy. Najpierw mialo byc kilka dni, potem przedluzyli do 20, potem przeslali mi vouvhery o które nie prosiłem, a gdzies od końca kwietnia w ogóle już nikt do mnie sie nie odzywa. Teraz przecieram szlaki w procedurze chargeback w mBank'u ale też nie idzie tak sprawnie jak moznaby tego oczekiwac. Mialo trwac 30 dni, teraz przedluzyli