Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko193
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
pites

pites

Dołączył 17 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 134
  • Znaleziska 38
  • Mikroblog 96
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 2
Kot_IK
Kot_IK
20.05.2020, 09:27:03
  • 53
Czy już oficjalnie Konfederacja zmieniła nazwę na NSDAP czy jeszcze próbują się nie kreować na partię zamordystyczno-nacjonalistyczno-faszystowską?
Kochany idol paróweczkowej szkoły ekonomii...

#polityka #4konserwy #neuropa #konfederacja
Kot_IK - Czy już oficjalnie Konfederacja zmieniła nazwę na NSDAP czy jeszcze próbują ...

źródło: comment_1589966594DBrTb1uLH8sH8BboHKSTBA.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pites
pites 20.05.2020, 10:04:40
  • 1
Moja bańka informacyjna jest najmojsza.
  • Odpowiedz
Kot_IK
Kot_IK
16.05.2020, 23:31:13
  • 30
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pites
pites 17.05.2020, 07:39:42
  • 1
@Volki: Widocznie całe życie żyłem w błędzie xDDDD. Wskaż mi te liberalne poglądy Hitlera
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 07:43:26
  • 1
@Volki: To jest liberalizm światopoglądowy? xDDD
Jestem ciekawy Twojej definicji liberalizmu światopoglądowego, bo zawsze wydawało mi się, że mówiła ona coś o granicach wolności tam, gdzie zaczyna się wolność innej jednostki.
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 07:48:55
  • 0
@Volki: Podaj mi proszę definicję liberalizmu światopoglądowego, którą się posługujesz, bo ja chyba czegoś nie rozumiem.
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 07:57:00
  • 1
@Volki: Gdzie była mowa w poście opa, że można zabijać ludzi? o.O
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 08:52:55
  • 1
@Volki: Co to ma wspólnego z tym co wcześniej napisałeś? Napisanie, że konfa w opinii opa ma wiele wspólnego z NSDAP nie ma nic wspólnego z nawoływaniem do zabijania ludzi. Gdzie jest logika w takim myśleniu?
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 09:37:24
  • 1
@Volki: Aborcja za Hitlera była legalna tylko dla „narodów podbitych” - element ideologicznej walki o „przestrzeń życiowa”. Aborcja wśród Niemek była zakazana - czyli idąc Twoim tokiem myślenia - Konfederacja chce dokładnie tego co Hitler (tylko prawo ma dotyczyć Polek).
Konfederacja zrobiła wiele, żeby przypiąć sobie łatkę „nazistów” - mówię tu o skrajnych wypowiedziach ich członków.
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 09:43:36
  • 1
@Volki: Nie k----ę logiki. Wskazuje, że klasyczny argument „ZA HITLERA ABORCJA BYŁA LEGALNA” jest nieprawdziwy. I skoro tak bardzo porównujesz kogoś do Hitlera przez nieprawdziwe argumenty historyczne to może zostać odwrócone i zmanipulowane w druga stronę. Pokazałem przykład takiej manipulacji dodając „idąc Twoim tokiem myślenia”
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 09:55:47
  • 1
@Volki: Kolego, naucz się historii zanim zaczniesz kogoś pouczać. Aborcja w okresie Republiki Weimarskiej była częściowo legalna (coś podobnego do obecnych przepisów w Polsce), kary za aborcje niezgodna z tymi przepisami były niskie. NSDAP po dojściu do władzy zaostrzyło znacznie kary, wprowadzając przepisy, które pozwalały na aborcje w wykazanych przypadkach. Od 1943 każda „aryjka” była karana śmiercią za aborcje.
Ale ich chora ideologia zalegalizowała i wręcz zachęcała wszystkie „niearyjskie” kobiety
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 10:02:56
  • 1
@Volki: Czego nie rozumiesz w zdaniu „aborcja była karana śmiercią”? xDDD
Jeśli karanie czegoś śmiercią oznacza, że to jest legalne to rzeczywiście masz racje xD
Tylko błagam, odwołuj się do faktów, a nie powtarzanych za kimś opinii
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 10:41:38
  • 1
@Volki: Odnieś się proszę do aborcji w III Rzeszy. Prosiłem o fakty. Twierdzenie, że aborcja za Hitlera była legalna to nadużycie, bo Niemki były za to karane śmiercią. Tak samo twierdzenie, że była nielegalna, bo kobiety z podbitych państw były do niej zachęcane. Świat nie jest czarnobiały.
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 12:25:20
  • 1
@Volki: Parafrazując „Bękarty Wojny”: porozmawiajmy w języku królów
pites - @Volki: Parafrazując „Bękarty Wojny”: porozmawiajmy w języku królów

źródło: comment_1589718305kmgR4ObxUyvXenbE9dKpxe.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 12:27:04
  • 1
@Volki: Przytaczanie ustaw niemieckich o sterylizacji osób chorych, niezgodnych z „aryjskim” wzorcem potwierdza tylko co wcześniej napisałem
pites - @Volki: Przytaczanie ustaw niemieckich o sterylizacji osób chorych, niezgodny...

źródło: comment_1589718418tiUXoZvYjLNT5qymuMpX0h.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 12:49:46
  • 1
@Volki: Źródło, które potwierdza to o czym pisałem. III Rzesza pozwalała na aborcje z jednej strony w części wypadków (osoby chore, „podludzie”). W innych karała śmiercią - stwierdzenie, że była legalna to gigantyczna manipulacja. Poza tym jeśli aborcja była legalna to po co był tam Centralny Urząd ds Zwalczania Homoseksualizmu i Aborcji? xDDD
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 12:58:51
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 13:22:48
  • 1
@Volki: Tak, poprosze fragment, w którym jest zapisane, że zdrowa, „aryjska” Niemka może dokonać aborcji na żądanie bez podania przyczyny (choroba dziecka, uszkodzony płód, itd). Bo z artykułu, który wstawiłem jasno wynika, że zdrowe „Aryjki” za aborcje były karane śmiercią.
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 14:30:47
  • 1
@Volki: Stwierdziłeś, że Hitler był liberałem, bo była legalna aborcja. Udowodniłem Ci, że to nie jest prawda, wskazując że zdrowe Niemki były karane śmiercią za aborcje. Stwierdzenie „ABORCJA LEGALNA BYŁA ZA HITLERA” to jawna manipulacja i tani populizm, bo nie była legalna w pełni.
EOT
  • Odpowiedz
pites
pites 17.05.2020, 15:25:29
  • 1
@Volki: Oho, zaczyna się ad personam xD
Nie, Hitler nie miał liberalnych poglądów. Jego poglądy to wręcz zaprzeczenie liberalizmu. Robisz kurtyzanę z filozofii politycznej. Nie chce mi się z trollem nawet dyskutować. Siedź dalej w swojej bance „jedynych, słusznych faktów”.
  • Odpowiedz

418

Publiczna służba zdrowia przejmuje prywatne szpitale w Wielkiej Brytanii.

Publiczna służba zdrowia przejmuje prywatne szpitale w Wielkiej Brytanii.

Na mocy umowy niezależny sektor (medyczny - red.) przekaże praktycznie cały swój potencjał szpitalny na potrzeby NHS. Zostanie on przekazany po kosztach, co oznacza, że nie będzie miał z tego żadnego zysku

konto usunięte
z
tvn24.pl
dodany: 22.03.2020, 10:48:41
  • 102
  • #
    europa
  • #
    2019ncov
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
pites
pites 23.03.2020, 09:02:47
  • 0
@adhonores: Może zamiast siania dezinformacji kolego sprawdź pozostałe placówki. Część placówek przeszła na telemedycynę ze względu na duże zapotrzebowanie na tą usługę. Lux Med informował mailami w zeszłym tygodniu swoich klientów, które placówki przejdą na telemedycynę, a które są wyznaczone wyłącznie dla kobiet w ciąży.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 03.07.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking