Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko187
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
o-o_i
o-o_i

o-o_i

Dołączył 11 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1401
  • Znaleziska 57
  • Mikroblog 1344
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 24
  • Dodane (127)
  • Komentowane (820)
  • Plusowane (397)
sasik520
sasik520
20.02.2016, 00:21:37
  • 1
Mirki #programowanie potraficie doradzić jak najlepiej podejść do napisania multiplatformowej gry 2d?

Parę lat temu próbowałem z haxe i było fajne, w dodatku działało przyzwoicie, słabo wyglądała tylko wersja windowsowa (prawdopodobnie była to kwestia aa).

Wsparcie dla svg mile widziane, podobnie jak rady, jak inaczej radzić sobie z mnogością rozdzielczości. Nie chcę się zajechać generowaniem różnej wielkości assetów, nie radzę sobie z grafiką, więc planuję zlecić wykonanie grafik.

Język
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

o-o_i
o-o_i
o-o_i 20.02.2016, 09:50:28
  • 0
@sasik520: Ja na uczelnię robiłem grę w MonoGame, bardzo wdzięczny framework, który daje w sumie wszystko, co może być potrzebne. Jest multiplatformowy, jest darmowy i, z tego co wyczytałem, można do Mono załadować bibliotekę do obsługi svg. Tyle że sam MonoGame svg nie obsługuje. No i gdyby przyszło ci do głowy, że java nie jest taka straszna, to chyba warto dać szansę LibGDX.
  • Odpowiedz
b.....u
b.....u
konto usunięte 16.02.2016, 11:11:20
  • 7
Wstyd i dramat. Widać na co cebulactwo i janusze chodzą najwięcej...
http://www.thewrap.com/deadpool-was-no-1-in-every-foreign-market-except-one/
#film #kino #gorzkiezale #oswiadczenie #deadpool
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

o-o_i
o-o_i
o-o_i 16.02.2016, 15:52:04
  • 2
@blubi_su: I bardzo dobrze, ja podczas seansu musiałem się kilka razy przejść po kinie, bo mi wyjebywało żenadometr
  • Odpowiedz
levil
levil
15.02.2016, 02:17:16
  • 2
#programowanie #debugowanie
Czy istnieje jakiś sposób na sprawdzenie przy rekurencji jakie wartości ma dana zmienna na każdym poziomie zagłębienia ?( ͡° ͜ʖ ͡°) dodam ze #cpp
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

o-o_i
o-o_i
o-o_i 15.02.2016, 03:00:07
  • 0
@levil: Musisz przecież w jakiś sposób dojść do wspomnianego któregoś tam poziomu - żadne wywołanie z poprzedzających go nie będzie w programie ominięte. Albo więc coś źle napisałeś, albo się nie zrozumieliśmy.
  • Odpowiedz
o-o_i
o-o_i
o-o_i 15.02.2016, 03:11:24
  • 0
@levil: Nie, wchodzisz na pierwszy poziom, zapamiętujesz wartość zmiennej, zjeżdżasz do poziomu 3. Wartość zmiennej z pierwszego poziomu nie ma prawa się zmienić.
  • Odpowiedz
phoe
phoe
14.02.2016, 14:31:40
  • 4
#lisp #programowanie #naukaprogramowania
http://languagelog.ldc.upenn.edu/myl/ldc/llog/jmc.pdf
Paul Graham - The Roots of Lisp
Przepiękna w swojej prostocie praca, pokazująca, w jaki sposób za pomocą w sumie dziesięciu operatorów prymitywnych oraz symbolicznych wyrażeń listowych (po chłopsku list z tekstowymi symbolami) można stworzyć kompletny w sensie Turinga język programowania - zwany również Lispem.
#57latlispa
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

o-o_i
o-o_i
o-o_i 14.02.2016, 15:57:25
  • 0
@wytrzzeszcz: Akurat brainfuck to w ogóle zachowuje się praktycznie jak maszyna Turinga.
@phoe: Raczej chodzi o to, że ten język jest takim cwaniakiem, że w kilkunastu linijkach można napisać lispa w lispie.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 41
  • Strona 10 z 41
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 28.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.04.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 12.03.2014

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking