Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko240
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
neurogarden
Profil firmowy

neurogarden

Dołączył 10 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 178
  • Znaleziska 58
  • Mikroblog 120
  • Obserwujący 27
  • Obserwowane 4
A.....n
A.....n
konto usunięte 24.06.2015, 06:40:29 via Android
  • 3
Noopept . . . dlaczego w Polsce ten suplement nie jest dostepny w sprzedazy?

Posiadanie tego w Polsce jest legalne?

Mozna to spokojnie przewiezc przez granice tj 1 - 2 pakowania?

Czy
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 24.06.2015, 09:44:43
  • 7
@Abroon: Jest dostępny, między innymi w naszym sklepie http://neurogarden.pl (obecnie czekamy na nową dostawę). Ze względu na szum wokół dopalaczy urząd celny lubi zatrzymywać i kontrolować paczki z takimi rzeczami, ale noopept jest całkowicie legalny więc po kontroli taka paczka zostaje zwolniona.
  • Odpowiedz
neurogarden
neurogarden 25.06.2015, 08:28:20
  • 1
@Abroon Prawdopdobnie chodzi o to, że nie został zatwierdzony bo nikt się nie pofatygował, żeby go wprowadzić na rynek i zdobyć wymagane pozwolenia. To wymaga sporo zachodu i czasu (w tym dodatkowych badań), widocznie nie znalazł się jeszcze nikt kto by chciał zainwestować.
  • Odpowiedz
neurogarden
neurogarden 03.01.2016, 19:47:27
  • 1
@3n3bl0 nie, nasz noopept był już badany przez urząd celny przy jednej z dostaw i został przepuszczony przez UC, nie ma wokół niego żadnych kontrowersji.
  • Odpowiedz
Tred93
Tred93
Tred93
27.12.2015, 17:38:11
  • 1
@neurogarden: na sen lepiej melatoninka czy 5-htp? Robię u was zakupy właśnie.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 28.12.2015, 21:39:46
  • 0
@Tred93 wybacz późną odpowiedź. Zdecydowanie melatonina, w bardzo małej dawce (1-2mg, chyba że są duże problemy ze snem albo potrzeba doraźnego uregulowania po jetlagu, wtedy do 5mg). Oprócz tego dobrze sprawdza się L-theanina, ale niestety przez najbliższych kilka tygodni nie będzie jeszcze u nas dostępna.
  • Odpowiedz
m.....2
m.....2
konto usunięte 28.12.2015, 21:24:44
  • 1
Wytłumaczcie mi w kilku zdaniach o co w tym chodzi... Artykuły w necie są tl;dr; i na pierwszy rzut oka sam bełkot.
Konkrety: chcę spróbować Noopept 1g i zakładając max 60mg na dzień wystarczy na 2 tygodnie.
Jakie jest ryzyko uzależnienia?
#nootropy wołam @neurogarden bo u was kupię
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 28.12.2015, 21:37:40
  • 3
@mic22 nie ma żadnych stwierdzonych przypadków uzależnienia, a przynajmniej takich, które by kwalifikowały noopept do jakiegokolwiek ryzyka. Możesz śmiało próbować.
  • Odpowiedz
tybura
tybura
tybura
22.12.2015, 15:13:33
  • 1
#nootropy #noopept
gdzie kupić noopept albo piracetam tanio?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 23.12.2015, 08:03:46
  • 1
@tybura W naszym sklepie noopept jest w bardzo dobrej cenie i przesyłkę można mieć już następnego dnia. Zapraszamy :)
  • Odpowiedz
Plecakofil
Plecakofil
Plecakofil
20.12.2015, 11:53:49
  • 1
Brałem 6g noopeptu na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Raz od neurogarden i raz od powdercity. Szukam teraz jakiegoś nowego środka, którym mógłbym się wspomóc. Rozmyślałem nad sunifiramem, który był kilka miesięcy temu bardzo polecany, myślę też nad Oxiracetamem, ale sam nie wiem co będzie dla mnie lepsze. Zależy mi na tym, by środek był faktycznie skuteczny, rozkręcał się w miarę szybko, ale jednocześnie żeby nie trzeba było robić długich przerw w stosowaniu.
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 20.12.2015, 19:33:27
  • 2
@Plecakofil a na jakich efektach najbardziej Ci zależy? Poprawa koncentracji, pamięci?
  • Odpowiedz
neurogarden
neurogarden 20.12.2015, 20:38:27
  • 2
@Plecakofil noopept jest jednym z mocniejszych, ale na niektórych nie działa tak mocno. Myślę, że warto zainteresować się ashwagandhą. Ashwagandha bardzo często opisywana jest jako ekstrakt, który dodatkowo lekko pobudza i poprawia nastrój, co daje efekty motywujące: https://neurogarden.pl/home/55-ashwagandha-ekstrakt-25-witanolidow.html Nie wiem, czy jest sens przygotowywać propozycje na kilka miesięcy - najlepiej będzie chyba podejść "iteracyjnie", czyli przetestować przez kilka tygodni i później ewentualnie wrócić do tematu co dalej (czy kontynuować, czy na
  • Odpowiedz
neurogarden
neurogarden 21.12.2015, 07:29:57
  • 3
@robert919 chyba mylisz zioła z ekstraktami?
@erysipelothrix l-theanina ma przede wszystkim działanie relaksujące, ashwagandha ma też różne dodatkowe efekty i niekoniecznie aż tak mocno relaksuje.
@Plecakofil nie ma powodów żeby ekstrakty roślinne traktować jako produkty gorszej kategorii, niż syntetyki. PRL i Suni nie mamy w ofercie i na razie nie planujemy ich dodawać. Jeżeli koniecznie chcesz spróbować czegoś syntetycznego to ciekawy może być też fenylopiracetam - działa dość mocno,
  • Odpowiedz
semperfidelis
semperfidelis
18.12.2015, 15:14:01
  • 3
Ktoś używa fenylopiracetamu? Jak wrażenia? Miałem do czynienie z piracetamem i noopeptem (w obydwu przypadkach byłe zadowolony z wyników). Fenylopiracetam jest podobno mocniejszy - też tak uważacie?

#nootropy
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 19.12.2015, 22:05:18
  • 1
@semperfideliis pobudza i wyostrza koncentrację ale jednocześnie pozwala zachować uczucie równowagi, które często traci się przy kofeinie. Jest to takie 'opanowane pobudzenie', bardzo przydatne do zastosowań doraźnych. Dodatkowo podkręca nastrój. Zapraszamy do zakupu w naszym sklepie, obecnie fenylopiracetam to jeden z lepiej sprzedających się nootropów :) https://neurogarden.pl/phenylpiracetam/28-phenylpiracetam.html
  • Odpowiedz
paulusapis
paulusapis
12.12.2015, 15:23:28
  • 1
@neurogarden: Macie w planach sprzedaż noopeptu w postaci tabletek? Chcę kupić matuli, a proszek jej nie odpowiada niestety. pozdrawiam ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 12.12.2015, 16:46:39
  • 0
@paulusapis tak, jeżeli przejdziemy przez odpowiednie procedury GIS-u. Wtedy prawdopodobnie zaczniemy kapsułkować.
  • Odpowiedz
mlglegitnoscopez
mlglegitnoscopez
09.12.2015, 11:35:13
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 09.12.2015, 12:17:48
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
l_________________________________l
l_________________________________l
05.12.2015, 22:59:57
  • 2
Ma ktoś doświadczenie z Gotu kola lub Bacopa Monnieri? Są jakieś odczuwalne efekty?
#nootropy
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 06.12.2015, 11:08:14
  • 1
@l_________________________________l Bacopa: najbardziej odczuwalne to poprawa pamięci po dłuższym zażywaniu (kilka tygodni). Dodatkowo delikatnie stabilizuje nastrój (tzn nie ma odczuwalnej wyraźnej poprawy natroju ale wydaje się poprawiać wrażliwość na stres i redukować nastroje okołodepresyjne).
  • Odpowiedz

233

Grupa rozprowadzająca "Mocarza" rozbita. "Król dopalaczy" wciąż poszukiwany

Pokaż treści 18+

Grupa rozprowadzająca "Mocarza" rozbita. "Król dopalaczy" wciąż poszukiwany

Najniebezpieczniejszą w Polsce grupę handlarzy dopalaczy rozbiło CBŚ. To właśnie ona odpowiada za rozprowadzanie w kraju wyjątkowo groźnego specyfiku o nazwie „Mocarz”, który powodował śmierć zażywających go osób. Zatrzymano 5 osób. Wciąż poszukiwany jest Michał W. vel "król dopalaczy".

saint
z
rmf24.pl
dodany: 30.11.2015, 06:41:43
  • 115
  • #
    polska
  • #
    dopalacze
  • #
    narkotyki
  • #
    wydarzenia
  • #
    policja
  • #
    4konserwy
neurogarden
neurogarden 30.11.2015, 13:28:31
  • 7
@wykrner: Według prawa "substancja zastępcza" to środek, który może być użyty w takim samym celu jak n-------i. D-------e podpadają pod tę definicję. Jeżeli ktoś handluje taką substancją to podpada pod paragraf, nieważne co tam sobie na niej napisze.
neurogarden
neurogarden 30.11.2015, 13:34:22
  • -1
@wykrner: Jeśli policja uznaje butapren za substancję zastępczą, to producenci i dystrybutorzy muszą mieć odpowiednie zgody.
neurogarden
neurogarden 01.12.2015, 06:18:21
  • 0
@Luczexx: Zgadzam się - "uznaje" to słowo klucz i jest to patologia. To był jedyny sposób jaki władze mogły wymyślić, żeby móc obejść problem z rosnącą liczbą substancji na rynku i niemożliwością stworzenia sensownej listy zakazanych. Podobnie wycwanili się w Wielkiej Brytanii. Niestety w niczym to nie pomoże a przyniesie tylko i wyłącznie więcej problemów (również im samym). Tak to jednak działa i trzeba być tego świadomym. Koniec z czasami,
Pawel929
Pawel929
Pawel929
26.11.2015, 17:17:43
  • 2
Czy można łączyć fenylopiracetam i noopept? Ktoś próbował?
#nootropy
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 26.11.2015, 22:23:16
  • 1
@Pawel929 Można :) Noopept stosuje się generalnie długofalowo, fenylopiracetam doraźnie. Ten drugi można dorzucić przez 2-3 dni kiedy potrzebne jest intensywne wzmocnienie skupienia, koncentracji i pobudzenia.
  • Odpowiedz
neurogarden
neurogarden 28.11.2015, 16:55:27
  • 1
@WujekMaloZly czystość naszej potwierdzona laboratoryjnie ~99%.
@bazingaxl Znane badania prowadzone były na kilkutygodniowych próbkach. Oficjalnie zanotowane efekty uboczne to zaburzenia snu i problemy z bólem głowy, ale nie ma za dużo publikacji na ten temat. Jest za to sporo anegdotycznych raportów krążących w społecznościach ludzi zainteresowanych nootropami. Zgłaszane tam efekty ubczone to również pogorszenia nastroju, czy nerwowość.
  • Odpowiedz
Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain
Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain
11.11.2015, 15:00:28
  • 1
Od 3 dni jem Lucetam 1200 mg - na legalu od lekarza.
Jakieś doświadczenia z tym specyfikiem? Jakieś odczucia? Jakieś rady?
Dobrze kojarzę, że warto w takiej sytuacji odstawić kawę i inne źródła kofeiny/tauryny?
#nootropy
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 11.11.2015, 21:46:09
  • 1
@Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain lucetam to po prostu piracetam. Zażywany przez kilka tygodni potrafi dać odczuwalną poprawę pamięci i koncentracji. Nie powinno być konieczności odstawiania kofeiny.
  • Odpowiedz
c.....a
c.....a
konto usunięte 10.11.2015, 17:16:18 via iOS
  • 1
#nootropy próbował ktoś aniracetam?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 11.11.2015, 21:44:30
  • 1
@czubrica najczęściej raportowane efekty to lekkie pobudzenie i poprawa nastroju / motywacji. Długofalowo - poprawa pamięci i koncentracji.
  • Odpowiedz
thementalist
thementalist
08.11.2015, 20:33:09
  • 2
@neurogarden: dlaczego noopept jest najpopularniejszym nootropem? czym sobie zasłużył?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 08.11.2015, 20:57:02
  • 1
@thementalist Dobre pytanie. Przypuszczalnie dlatego, że jest bardzo silny i jego działanie jest dość wyraźne już po krótkim czasie, przy czym jednocześnie jest dość bezpieczny. Dodatkowo można go stosować przez kilka tygodni. Szczerze mówiąć 'hype' na noopept jest trochę przesadzony, różne inne nootropy (np. racetamy) potrafią być ciekawsze i dawać zaskakujące efekty, dlatego warto popróbować kilku i znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.
  • Odpowiedz
l_________________________________l
l_________________________________l
07.11.2015, 18:30:11
  • 1
Są jakieś badania potwierdzające jakiekolwiek efekty przy stosowaniu fenylopiracetamu? Co odróżnia od od zwykłego piracetamu? Jeżeli nie odczuwałem żadnych efektów przy stosowaniu noopeptu to jest jakiś sens w wypróbowaniu fenylopiracetamu?
#nootropy
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 08.11.2015, 20:31:25
  • 0
@l_________________________________l efekty fenylopiracetamu są zazwyczaj dużo bardziej odczuwalne niż efektu noopeptu, stosuje się go doraźnie. Substancja znajduje się między innymi na liście zakazanych środków dopingujących, co można uznać za jakiś rodzaj potwierdzenia jej skuteczności :) Tutaj jest też trochę linków do badań: http://examine.com/supplements/Phenylpiracetam/ (Przewiń na sam dół do "References")
  • Odpowiedz
R.....0
R.....0
konto usunięte 03.11.2015, 15:29:43
  • 4
tl;dr


W momencie gdy zacząłem leczyć się Euthyrox'em na niedoczynność tarczycy, wyraźnie podskoczyła mi prolaktyna i spadło libido bardzo mocno (uwierzcie, bardzo mocno, prawie do zera), a wraz z tym zauważalnie pogorszyła mi się pamięć, zdarza mi się zapominać słowa codziennego użytku jak np. fasola czy papryka, spadła mi motywacja, oraz odczuwam mniej przyjemności z życia, wszystko jest takie... zwyczajne. Wiadomo, są tego plusy takie jak mały poziom stresu, mogę wszystko
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neurogarden
neurogarden 04.11.2015, 21:10:18
  • 1
@Radeg90 Do podniesienia poziomu dopaminy często stosuje się: l-tyrozynę (ew. N-acetyl-tyrozyne jako lepiej przyswajalną), albo mocniejszą l-dopa (ekstrakt roślinny mucuna pruriens). Obie rzeczy to prekursory dopaminy i bezpośrednio wpływają na jej poziom w mózgu.
l-dopa nie może być długo przyjmowana, bo ma zły wpływ na serce, jeśli nie stosuje się razem z karbidopą (blokuje rozkład l-dopy w peryferium - więcej trafia do mózgu), albo przynajmniej z EGCG (które też blokuje dekarboksylaze
  • Odpowiedz
neurogarden
neurogarden 05.11.2015, 21:41:12
  • 1
@Radeg90 Racja. W takiej sytuacji, kiedy kwestia prolaktyny jest na tyle istotna, może być potrzebne bardziej kompleksowe podejście. Kobiety czasem zażywają castagnus, ale to z kolei zbija też dopaminę...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >
  • Neurogarden to sklep oraz źródło informacji o suplementach i praktykach umożliwiających rozwój potencjału mózgu.
  • http://neurogarden.pl

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 30.03.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking