#januszebiznesu #allegro #aliexpress #xiaomi #android #cebuladeals
Opiszę moje doświadczenia ze sprzedawcą BURIZA/XON24.
Od jakiegoś czasu jestem czytelnikiem niniejszego forum.
Po przeczytaniu tutaj bardzo dobrych opinii na temat w/w sprzedawcy postanowiłemzakupiću tego Pana REDMI 2 PRO z aukcjina allegro XIAOMI REDMI 2S PRO LTE 2GB RAM AERO2 WCDMA 900 GW (numer oferty: 5674548103)
Dlaczegoakurat u BURIZY?
Dlatego, że posiada tutaj bardzo dobrą opinie jako sprzedawca,forumowicze go polecają.
Skontaktowałem się zw/wPanem mailowo,zgodniez ustaleniami przelałem
Opiszę moje doświadczenia ze sprzedawcą BURIZA/XON24.
Od jakiegoś czasu jestem czytelnikiem niniejszego forum.
Po przeczytaniu tutaj bardzo dobrych opinii na temat w/w sprzedawcy postanowiłemzakupiću tego Pana REDMI 2 PRO z aukcjina allegro XIAOMI REDMI 2S PRO LTE 2GB RAM AERO2 WCDMA 900 GW (numer oferty: 5674548103)
Dlaczegoakurat u BURIZY?
Dlatego, że posiada tutaj bardzo dobrą opinie jako sprzedawca,forumowicze go polecają.
Skontaktowałem się zw/wPanem mailowo,zgodniez ustaleniami przelałem
Witam dużo osób pisało mi jak się sprawa zakończyła. Dla przypomnienia
http://www.wykop.pl/wpis/15937289/januszebiznesu-allegro-aliexpress-xiaomi-android-c/
Minęło kilka tygodni, jak starałem się polubownie, zbyt polubownie i zbyt kulturalnie załatwić sprawę ze sprzedawcą BURIZA/XON24.
Ale moja dobra wola też ma swoje granice.
Czekałem cierpliwie,dałem mu wystarczająco dużo czasu aby wysłał mi dokumenty, bym mógł jako kupujący zgłosić reklamację na Poczcie Polskiej.
W końcu, po braku odpowiedzi na maile przez przez ponad
@sylwek2k:
@Golomp:
@DooWo:
@cfietka1:
@eshabe:
@lukaschels:
@taktoto:
@FuriousPredators:
Myślałem ,że skończę już pisanie w tym wątku, ale...... skoro dostałem odpowiedź od sprzedawcy na moje żądanie wysłania kompletu dokumentów - podziele się nią.
Otóż, sprzedawca odpisał ,że skoro tak, to OK- tylko mam mu wysłać kasę za przesłanie mi tych dokumentów.
Trzeba przyznać, że tupetu mu nie brakuje.
@sylwek2k:
@Golomp:
@DooWo:
@cfietka1:
@eshabe:
@lukaschels:
@taktoto:
@FuriousPredators:
No więc proszę wrzucić na forum skan protokołu szkody oraz screenshot z korenspondecji meilowej gdzie takowy protokół został do nas przesłany.
Zgodnie z art. 76 prawa przewozowego:
„przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;
2) zaniechano