Telekomunikacja Polska nie zmieni marki na Orange
Grupa TP nie planuje w ciągu najbliższych 12 miesięcy przeprowadzenia rebrandingu - poinformował podczas telekonferencji z analitykami prezes spółki, Maciej Witucki.
z- 1
- #
- #
- #
- #
- #
- #
4
Grupa TP nie planuje w ciągu najbliższych 12 miesięcy przeprowadzenia rebrandingu - poinformował podczas telekonferencji z analitykami prezes spółki, Maciej Witucki.
z14
Anita Gargas została odwołana w piątek z funkcji wiceszefa telewizyjnej Jedynki, pozostanie w TVP przy realizowaniu programu "Misja Specjalna". Informacje o tym, że Gargas ma zostać odwołana, pojawiły się po tym, jak 1 lutego Jedynka wyemitowała film dokumentalny "Towarzysz generał" autorstwa Roberta Kaczmarka i Grzegorza Brauna.
z12
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji szacuje, że w związku z wejściem w życie orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego, już wkrótce znacznie zmniejszą się wpływy z abonamentu. Zgodnie z nowelizacją ustawy abonamentowej oprócz dotychczas zwolnionych osób, abonamentu nie będą musieli płacić m.in. emeryci, trwale niezdolni do pracy renciści i bezrobotni.
z310
Mimo oszczędności Jedynka umieściła w wiosennej ramówce cztery nowe polskie seriale oraz talent-show, z ramówki wypadło zaś część pozycji misyjnych. Nie będą już emitowane "Teleranek" i "Laboratorium", za to pojawią się m.in. serial "Blondynka" oraz talent show „Śpiewaj i walcz”.
z9
Doda, Irena Santor i Tomasz Karolak zasiądą w jury nowego muzycznego show Polsatu „Tylko nas dwoje. Just The Two Of Us”, w którym o zwycięstwo rywalizować będzie 10 gwiazdorskich śpiewających par złożonych z profesjonalistów i amatorów.
z13
Komisja Etyki Reklamy przychyliła się do skargi zarzucającej spotowi telewizyjnemu aplikacji komórkowej Strip RTG wprowadzanie odbiorców w błąd i naruszanie dobrych obyczajów. W animowanej reklamie chłopcy „prześwietlają” swoimi telefonami przechodzące dziewczyny i wystawiają im oceny.
z13
Celebrytką 2009 roku okazała się bez wątpienia Doda. Wokalistka, której nazwisko pojawiło się w minionym roku w 4325 publikacjach prasowych przebiła wszystkich. Specjaliści z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wycenili jej wizerunek prasowy na ponad 160 milionów złotych.
z366
Telekomunikacja Polska (TPSA) traci netto ok. 55-60 tys. indywidualnych abonentów telefonii stacjonarnej, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki w czwartek.
zWykop.pl