Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko265
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koolkinder
koolkinder

koolkinder

Dołączył 10 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 797
  • Znaleziska 789
  • Mikroblog 8
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

1055

Prowadząca Panoramę w TVP2, prywatnie żona Tomasza Lisa, Hanna Lis o Dudzie

Pokaż treści 18+

Prowadząca Panoramę w TVP2, prywatnie żona Tomasza Lisa, Hanna Lis o Dudzie

Jaki mąż, taka żona i ich córka.

LaPetit
z
i.imgur.com
dodany: 22.05.2015, 14:22:21
  • 110
  • #
    polska
  • #
    hannalis
  • #
    andrzejduda
  • #
    wybory
  • #
    wyboryprezydenckie2015
  • #
    polityka
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 15:02:27
  • 84
Zrozumcie, oni sie boją, że jak przyjdzie PiS to ich lukratywne posadki, super pensyjki znikną jak bańka mydlana i będa musieli poziom życia obniżyć o dwa poziomy. Oni się tego boją i zrobią wszystko, obsobaczą każdego kogo będzie warto obsobaczyć, żeby wszystko zostało po staremu.

To samo kieruje tymi ludźmi z listy poparcia Komorowskiego. W większości starzy, ustawieni, syci i gnuśni ludzie, którzy w obecnym systemie sie fajnie ulokowali i jest im
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 15:24:09
  • 67
@Drased: Też przeczytałem. Oni nawet nie zdają sobie sprawy, że w nienawiści pobili na głowę pisowców- i nadal myślą że są mądrzy i wspaniali :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 15:30:18
  • 14
Kolejny fantasta, żeby nazywać PiS "dobrem"


@Tremade: Zakładam optymistyczny wariant, że jesienia do sejmu wejdzie reprezentacja tych młodych gniewnych a nie tylko PiS :)
Poza tym, Hania, zona zakłamanego politruka, była łaskawa wyrazić się o muzyku i do tego piję.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 15:33:05
  • 17
@Kapitan_Neuropa: Niszczą to się oni sami tymi swoimi wpisami :D Np. tefałen propisowski :D :D :D
No, poza oczywiscie Olejnik, ona twardo walczy na nieubłaganym froncie walki ze wszystkim co nie ma związku z Patologią Nieobywatelską :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 16:14:02
  • 4
Fascynujące, szkoda, ze nie wiem o co chodzi.


@Kapitan_Neuropa: O to:
koolkinder - > Fascynujące, szkoda, ze nie wiem o co chodzi.

@Kapitan_Neuropa: O t...

źródło: comment_N0RkMk6kISY9FQWrxWNT37Nsg3nm4ag2.jpg

Pobierz
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 16:17:05
  • 2
Duda był dość agresywny i pewny siebie


@Kapitan_Neuropa: No, co ty, podobno był chamski, biło od niego chamstwo i jeszcze raz chamstwo :D
Ten koment ciut wyżej także przedni :D
A moze to jakaś grupka ze WSI , co sie boi, że ich PiS rozpracuje i pozamyka? :D

Szkoda że nikt nie zauważył, że Komorowski nie musiał być chamem, bo od brudnej roboty ma Tomasza Lisa i Karolaka :)
koolkinder - > Duda był dość agresywny i pewny siebie

@Kapitan_Neuropa: No, co ty,...

źródło: comment_luEJJ7dRk7QvzjvZMk9tJ9CCngAkEpR0.jpg

Pobierz
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 16:21:03
  • 1
Oj tomuś tomuś nieładnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Liberman: Tomusiowi jest żal burzyć fryzurę a la komsomolec, no i potem kobieta przyżywa osobista tragedię niespełnienia :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 17:34:13
  • -1
aha komentarz randoma z neta, jestem zafascynowany


@Kapitan_Neuropa: Random to ty masz w tej swojej biednej głowie.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 18:11:44
  • 0
@FRK: Nie, tu o dużą kasę chodzi.
Z jednej strony człowiek się zastanawia jakim cudem niby światli i wykształceni ludzie pisza takie głupoty, ale z drugiej strony - osobiście mam radochę, kiedy widze jak najemnicy systemu boją się o swoje dupska :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 18:12:48
  • 1
ale też są gałęzie.


@Liberman: Muszą być, inaczej nie mieliby na czym dyndać.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 18:13:37
  • 2
@Fifeq3: wystarczy #hannalis, samo nazwisko jest już obelgą wśród normalnych ludzi.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 18:14:49
  • 2
@WujPiast: Pisz że to jeden z komentów, bo ludzie myślą że to twoje :P
Bo chyba cytujesz cudze pierdy, no nie? ;)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 18:15:19
  • 2
@ozzie: A może w Warsaw Whore?
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 18:16:01
  • 5
Siostro, leki....


@team1212: Nie czas na leki gdy amputacja konieczna....
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 18:17:15
  • 0
@psiaki: To jeden z chyba dwóch albo trzech normalnych komentarzy. Reszta ma w godle raka :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 18:50:58
  • 1
@WujPiast: To rób obrazki, ja mam plusy ;)

463

Dzisiejszy apel "obywatela" w Gazecie Wyborczej

Pokaż treści 18+

Dzisiejszy apel "obywatela" w Gazecie Wyborczej

Gazeta Wyborcza przekracza granice absurdu. Oto zdjęcie jednej ze stron dzisiejszego wydania.

borowa90
z
scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net
dodany: 22.05.2015, 08:52:25
  • 59
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    wybory
  • #
    komorowski
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 10:29:31
  • 1
To przecież logiczne, że przedsiębiorca z Gdyni woli wykupić całą stronę w Wyborczej, żeby wygłosić tam apel by głosować na Bronisława, niż żeby reklamować swoją firmę. Fuck logic.


@borowa90: Może to taki "przedsiębiorca", którego być albo nie być własnie zalezy od tego, żeby pierdoła była nadal prezydentem i żeby wszystko zostało po staremu.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 11:40:01
  • 66
Wersja poprawiona:
koolkinder - Wersja poprawiona:

źródło: comment_6hte7tgFHe1PakPMgYyQgEHmJU2ifzIJ.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 15:48:36
  • 3
@fuberutsu: Dokładnie, a nawet wiecej: strach, bo raka odbytu można złapać...

20

CBOS: PiS przed PO. W Sejmie też PSL i Korwin-Mikke. Kukiz ze słabym...

Pokaż treści 18+

CBOS: PiS przed PO. W Sejmie też PSL i Korwin-Mikke. Kukiz ze słabym...

Gdyby wybory do parlamentu odbywały się dziś, wygrałby je PiS z wynikiem 35 procent. PO zdobyłaby 34 proc. głosów. W Sejmie znalazłyby się jeszcze tylko dwie partie - wynika z sondażu CBOS.

konto usunięte
z
wyborcza.pl
dodany: 22.05.2015, 12:12:03
  • 14
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    korwin
  • #
    kukiz
  • #
    4konserwy
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 14:38:50
  • 2
@Stachan: Jak CBOS tłumaczy tak niski wynik nieistniejącego jeszcze ugrupowania kandydata, który zdobył w wyborach prezydenckich 20 proc. głosów?

Jego ruch nie był wymieniony na liście CBOS, ankietowani wskazywali go jedynie w pytaniu otwartym, na które mogli odpowiedzieć, dopiero gdy wskazali "inną partię".

I wszystko jasne. Inna sprawa, że ludzie są głupi skoro tylko 4% zaprotestowało, że nie ma Kukiza.
Tak czy siak cały ten sondaż można o kant d--y
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 14:40:06
  • 0
żaden nie jest obiektywny, zacznijmy od niego :P


@reas0n: OK, ale ten jest nieobiektywny w najwyższym stopniu. Chłop dostał poparcie 21% i nie wymienia się go bezpośrednio w ankiecie? Takie rzeczy tylko w Polsce. I moze jeszcze w Rosji, na Białorusi i tego typu państwach :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 14:40:53
  • 1
Może się w końcu skończy pompowanie tego Kukiza.


@Sheppard25: Jak na kogos, kto nie był podawany jako jedna z bezpośrednich odpowiedzi w ankiecie - 4% to świetny wynik :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 14:41:28
  • 0
@szasznik: Zgadzam się. W ogóle trzeba tę reżimową sondażownię zakopać. GŁĘBOKO.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 15:09:14
  • 0
niech ma za swoje


@reas0n: Dla mnie jest oczywiste, że gdyby udzielił poparcia Komoro... wróć: gdyby przynajmniej delikatnie zasugerował poparcie dla Komorowskiego albo nawet nie wykluczał poparcia dla niego, to na pewno byłby w tej ankiecie i nie trzeba by było go szukać pod "inna partia" :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 15:27:56
  • 1
to idąć tą drogą kto kogo popiera, partia Balcerowicza powinna mieć 20% :P


@reas0n: Może jeszcze do końca nie rozstali się z rozumem i uznali że to byłaby zbyt grubymi nićmi szyta prowokacja :)

45

Więc jak? - Przemysław Wipler (21.05.2015 Superstacja

Pokaż treści 18+

Więc jak? - Przemysław Wipler (21.05.2015 Superstacja

Wywiad Sławomira Jastrzębowskiego z Przemysławem Wiplerem.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 22.05.2015, 10:46:24
  • 17
  • #
    polska
  • #
    korwin
  • #
    wipler
  • #
    polityka
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 14:53:52
  • -7
@uzman: Korwin też wyszedł na cynika, wygląda na to, że jednak aż tak strasznie nie chce wracać z Brukseli do sejmu, bo tam ma te 3-4 razy większą kasę :) W sumie jemu by bardziej pewnie odpowiadała rola tzw. szarej eminencji, ideologa, który od czasu do czasu zagra o coś dużego z Kaczyńskim czy kimś innym.

Z drugiej strony Korwin musi sobie zdawac sprawę, że Kukiz jest na niego obrażony

1410

Gazeta wyborcza oficjalnie poparła Komorowskiego w wyborach!

Pokaż treści 18+

Gazeta wyborcza oficjalnie poparła Komorowskiego w wyborach!

Gazeta wyborcza to oficjalny biuletyn PBK. Upadek dziennikarstwa w Polsce?

konto usunięte
z
pbs.twimg.com
dodany: 22.05.2015, 07:40:12
  • 132
  • #
    polityka
  • #
    wybory
  • #
    debata
  • #
    komorowski
  • #
    4konserwy
  • #
    wydarzenia
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 08:00:39
  • 14
ponieważ wybranie Dudy na prezydenta znacznie zmniejszy szanse pisu.


@Nie_umre_za_ciebie: Czyli przegrana Dudy zwiększyłaby szanse PiS w wyborach do Sejmu? :D
Ciekawe rzeczy opowiadasz :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 10:24:32
  • 3
Dokładnie tak - w momencie jak Duda nie wygra będzie typowany na premiera


@Nie_umre_za_ciebie: Tak, przegraniec prezydencki na pewno będzie premierem. W nagrodę że przegrał czy na pociechę po przegranej :D

Poza tym, media nie pozwolą żeby PiS zrobił taką wrzutkę i zepsuł im cały plan na wybory- tj. straszenie premierem Kaczyńskim. Mało kto uwierzy, że przegrany Duda zostałby premierem w przypadku wygranej PiS a nie
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 13:54:51
  • 0
więc on nie zostanie wytypowany.


@Nie_umre_za_ciebie: Media go wytypują i będą grzały i pompowały temat do samego końca kampanii.
Kaczyński może sobie zaprzeczać ile wlezie. Macierewicz i inni też nie znikną z oczu ludzi i mediów. Będzie jazda jakich Polska jeszcze nie widziała.

Poza tym argument z 10 ogarniętymi pisiorami dokładnie przemawia za moją teorią, więc o

757

Ochrona Komorowskiego zawija chłopaka, krzyczącego WSI i Pro Civili

Pokaż treści 18+

Ochrona Komorowskiego zawija chłopaka, krzyczącego WSI i Pro Civili

Wcześniej ubrał się w koszulkę Bronka, a na koniec zdążył jeszcze zachęcić do czytania książek Sumlińskiego. A to wszystko na antenie TVN24. Dobry troll.

lkg1
z
dailymotion.com
dodany: 22.05.2015, 09:43:48
  • 81
  • #
    polska
  • #
    wybory
  • #
    polityka
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 11:10:10
  • 6
Widziałeś ty kiedyś zamach bez krzesła?


@cheslavv: To był zamach werbalny, bardzo niebezpieczny, bo mogący odebrać poparcie atakowanemu :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 11:19:23
  • 0
Widać w TVN mają bardziej kreatywnych funkcjonariuszy.


@caa2: Ja tam myślę, że Solorz, mimo że beneficjent systemu widzi, że sie w państwie źle dzieje i choć nie chce sie narażać - to jednocześnie może nie chcieć się też podlizywać. W Polsacie jest ten funkcjonariusz-Gugała (i może jeszcze Kacprzak) ale reszta to w miarę obiektywni dziennikarze. Za takiego też uważam Ziemca z TVP, jako jedyny przynajmniej próbuje zachowywac pozory obiektywizmu. Wystarczy

27

Tomasz Lis nadal wierny, w/g niego debatę wygrał PBK:)

Pokaż treści 18+

Tomasz Lis nadal wierny, w/g niego debatę wygrał PBK:)

Debata prezydencka w TVN prawdopodobnie nie przyniosła żadnego przełomu. To zła wiadomość dla Andrzeja Dudy, który pierwszą debatę wyraźnie przegrał.

tank_driver
z
opinie.newsweek.pl
dodany: 22.05.2015, 09:31:10
  • 10
  • #
    polska
  • #
    wybory
  • #
    wyboryprezydenckie2015
  • #
    komorowski
  • #
    debata
  • #
    duda
  • #
    polityka
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 10:36:26
  • 2
@Ospen: Wtedy gdy mu Duda kłamstwo zarzucił a potem to udowodnił? :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 10:37:28
  • 1
Mogą nie lubić Komorowskiego, ale podejrzewam, że domagają się szacunku dla urzędu.

No, niewątpliwie :D
Szacunek można mieć do człowieka, nie do urzędu. Na szacunek trzeba sobie zapracować. Jesli miałbym czuć szacunek do kogoś tylko dlatego że został wybrany demokratycznie na jakiś urząd, to w sumie powinienem tez czuć szacunek do Hitlera. Przeciez też wygrał wybory w 1933r. - demokratycznie.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

326

Paweł Kukiz o debacie: Dla mnie lepiej wypadł Duda, ale to moje prywatne...

Pokaż treści 18+

Paweł Kukiz o debacie: Dla mnie lepiej wypadł Duda, ale to moje prywatne...

– Wyglądał lepiej Komorowski, ale bardziej merytorycznie wypadł Duda. Był zdecydowany, prospołeczny i potrafił wytknąć Komorowskiemu błędy – mówił na antenie Telewizji Republika Paweł Kukiz, oceniając debatę prezydencką.

washington
z
telewizjarepublika.pl
dodany: 21.05.2015, 19:55:50
  • 34
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    wybory
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 07:13:00
  • 1
Złe podejście do debaty. To "kto wygrał" nei ma żadnego znaczenia. Trzeba raczej sie zastanowić, czy Komorowski swoim występem pobudził chęć oddania na niego głosu przez niezdecydowanych, lewice, tych którym sie nei chcialo iść i na niego głosować w I turze itd.
Bo jednak nadal oceniam, że elektorat Komorowskiego ma większy potencjał. Czy Komorowski go poruszył i zmusił do głosowania?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

527

Użytkownik @Bronislaw-Komorowski zbanowany! Wykop.pl już po wyborach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pokaż treści 18+

Użytkownik @Bronislaw-Komorowski zbanowany! Wykop.pl już po wyborach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Użytkownik [$~6f3846d53b1e42ed8e80e9c6eea4f2ad~$] zbanowany po pięciu latach obecności na Wykopie za manipulację głosami!

refreshmaker
z
wykop.pl
dodany: 22.05.2015, 00:02:28
  • 25
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    wyboryprezydenckie2015
  • #
    komorowski
  • #
    wybory
  • #
    heheszki
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 00:19:42
  • 39
A tak przysiegał że wszystko było uczciwe, a kto twierdzi inaczej- ten "odmęty szaleństwa".. .:P
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

508

Duda nokautuje Komorowskiego flagą w drugiej debacie prezydenckiej 2015 w...

Duda nokautuje Komorowskiego flagą w drugiej debacie prezydenckiej 2015 w...

Andrzej Duda nokautuje Komorowskiego w drugiej debacie prezydenckiej w 2015 w tvn. Andrzej Duda dodaje Komorowskiemu flagę platformy obywatelskiej. Druga deb...

nadia19
z
youtube.com
dodany: 21.05.2015, 18:25:09
  • 27
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    wyboryprezydenckie2015
  • #
    komorowski
  • #
    duda
koolkinder
koolkinder
koolkinder 22.05.2015, 00:04:55
  • 3
To raczej Komorowski znokautował Olejnik dając jej tę choragiewkę :D To było takie symboliczne :)
Ten chłop nie ma pojecia co robi. Dopóki mówi to co wykuje albo jest na kartce - jest jeszcze jako tako, ale każda niestandardowa zagrywka przeciwnika powoduje że facet wychodzi na kompletnego nieogara.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

898

Janusz Korwin-Mikke i Magdalena Ogórek (21.05.2015 Polsat News)

Pokaż treści 18+

Janusz Korwin-Mikke i Magdalena Ogórek (21.05.2015 Polsat News)

Janusz Korwin-Mikke (KORWiN) i Magdalena Ogórek (kandydatka SLD w wyborach prezydenckich) w programie Polska wybiera (Polsat News)

TutkaZiutka
z
youtube.com
dodany: 21.05.2015, 18:25:40
  • 114
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    korwin
  • #
    wybory
  • #
    4konserwy
  • #
    jkm
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 23:41:15
  • -4
Korwina nie da się słuchać.


@EmpireAgent: Czyli bez oglądania jest oczywiste, że Korwin wypadł korzystnie. Jesteś jak Michnik, to co on powie czy napisze, trzeba rozumieć dokładnie odwrotnie i wtedy dochodzimy do jakiejś prawdy :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 23:43:55
  • 5
gdybym miał 10 mln majątku (pewnie i więcej) to nawet ja byłbym w stanie je wyrwać


@ahaw: Nie, to one by cię wyrwały a potem oskubały. Do tego trzeba mieć łeb a nie krótkie majtki.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 23:46:34
  • 0
@Dorogon: On to robi poprzez tresowane bakterie. Jak myslisz, czemu podczas rozmów prycha, kaszle i co tam jeszcze. Niby że refluks czy cuś a tak naprawde wysyła armię swoich wyświczonych bakterii zarażających poglądami. Ogórek szybko infekcję złapał i zaraz o wolności gadał :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 23:48:06
  • 12
@xxyz: Skomororzył.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 23:49:24
  • 6
@krk33: @EmpireAgent: Dwóch przegrywów to ja widze nad tym tekstem :P

342

Śledztwo. Knurów. Kibic był pijany. Policja nie celowała w głowę czy korpus.

Pokaż treści 18+

Śledztwo. Knurów. Kibic był pijany. Policja nie celowała w głowę czy korpus.

Dziennik dotarł do dwóch najważniejszych ustaleń toczącego się jeszcze śledztwa. Pierwsze z nich to fakt, że Dawid D. miał 2,4 promila alkoholu we krwi. Drugie, że analiza balistyczna wykazała, iż policjanci, którzy do niego strzelali, nie mogli celować w głowę bądź korpus.

DeXteR25
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 21.05.2015, 06:06:33
  • 264
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    knurow
  • #
    kibole
  • #
    wydarzenia
  • #
    patologiazewsi
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 09:49:05
  • -21
są ludzie co z 5 promilami samochodem jezdzili


@3cytryny: W samochodzie siedzisz a nie stoisz/chodzisz/biegasz. Taka drobna różnica, ciekawe że ci do głowy nie przyszła.

szegolnie ze to była sytuacja stresowa na pewno był KOP adrenaliny który stłumił a-----l

Wczesniej, jak biegł w stronę tamtych kibiców (było sporo filmów z tego zdarzenia), też nic nie wskazywało żeby miał 2,4 promilla.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 09:54:56
  • -56
Widze w tym znalezisku wielu zjebów, którzy dla usprawiedliwienia odstrzelenia bandyty/kibola są w stanie zaakceptowac każde kłamstwo, nawet takie, które z nich robi idiotów, bo tylko kliniczni idioci mogliby wierzyć w te rewelacje policyjno-biegłe.

Mam nadzieję, że jak którys z was, znajdzie sie przypadkiem w nieodpowiednim miejscu i czasie i przypadkiem trafi na takiego samego z---a w mundurze policyjnym - weźmie na klatę każde kłamstwo i niesprawiedliwość jaka go spotka i wypłakiwał
  • 57
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 09:58:50
  • -13
czyli nie odrozniasz


@3cytryny: Odróżniam, podałem ci głowny wyróżnik. Jak władza zechce, to spacyfikuje najbardziej pokojowy marsz pod słońcem a jego uczestników nazwie zadymiarzami, bandytami itd. Policyjne kłamstwa tylko będa to uwiarygadniać, dlatego nie wolno pozwalać na usprawiedliwianie kłamstwem czegokolwiek, nawet jeśli sam uważasz, że ten głąb zasłużył na smierć.

z gładkiej można przycelowac jak ze snajperki

Na wykopie ktoś zadał sobie trud sprawdzenia i z tej broni na odległosc
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:04:13
  • -19
ale musisz koordynować ruchy nawet bardziej niz przy bieganiu sprzęgło, biegi, hamulce, kierownica i kontrolować drogę


@3cytryny: Zrób sobie test i wypij tyle żebyś miał 2,4promilla i pochodź sobie, pobiegaj, nie robiąc żadnych dziwnych ruchów- najlepiej niech cie ktoś nagra :) A potem gdzieś na zamknietym, pustym parkingu czy gdzieś wsiadź za kółko- zobaczysz że jest łatwiej.
Mnie sie ze 2 razy zdarzyło parkować auto tyłem, będąc na solidnej fazie,
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:08:04
  • -42
Przypadkiem wbiegł na murawę? No k---a blagam


@bartdziur: Przypadkiem to ty kiedyś trafisz na jakiegoś c---a w mundurze, który będzie miał zły dzień i cię z--------i a potem jeszcze oskarży o naruszenie nietykalnosci i wulgaryzmy. A wtedy przypomnisz sobie, że każde usprawiedliwone kłamstwo policyjne rozzuchwala takich chujów w mundurach, bo otrzymuja jasny przekaż - że co by nie zrobili, zawsze im się upiecze.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:13:55
  • -16
wiesz o tym, że ranny mógł już być wcześniej?


@Shiroo: Nie mógł. Widac kiedy mu bluza sie barwi krwią. Naprawdę wierzysz w to, że postrzał dostał wcześniej i nie wykonał żadnego dziwnego ruchu, dalej sobie hasał zadowolony , a wtedy kiedy ten ruch wskazujacy na otrzymanie postrzału wykonał i zaczął ostro krwawić to się potknał o trawę? :D
Z kim się ostatnio głową zamieniłeś żeby takie debilizmy wypisywać?
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:16:31
  • -25
@LowcaG: Do bandytów niszczących, palących, kradnących - trzeba strzelać. Ten koleś poza wtargnieciem na boisko nic wiecej nie zrobił. Moze nie zdążył a moze nic by nie zrobił - liczy sie to co zrobił.
Jeśli dla ciebie bandytą jest każdy kto dokona jakiegoś wykroczenia - to mam dal ciebie złą wiadomosc, mieszkasz wśród 20-25 milionów bandytów a moze sam jesteś bandytą :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:18:21
  • -26
Ale tu nie ma żadnego kłamstwa :D Policja mówi prawdę : )


@Sangreal: Oczywiscie, policja nigdy nie kłamie :D Gosc jak szarzujacy byk biegł pochylony w strone policji. Taka jest ich wersja i będą się jej trzymali :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:19:25
  • -19
skulił się, a drugą dostał w tętnice i...mission complete...


@LowcaG: Czyli biegł pochylony w stronę policjantów :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:21:55
  • -25
Zawsze mnie to interesowało- dlaczego taka "niesprawiedliwość" najczęściej dotyka sebixów i inne karyny?


@EliotImperio: Ale ja nie napisalem że niesprawiedliwosc go spotkała. Ja napisałem, że karmią cię prymitywnymi kłamstwami, a ty to łykasz, usprawiedliwiasz i wszystko jest wg ciebie OK.
Jeśli takie postępowanie jhest wg ciebie OK, to nie zdziw się, jesli kiedyś sam zostaniesz skazany za niewinnosć, bo się okaze ze pobiłeś i zwyzywałeś policjanta. Skoro teraz kłamia i
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:25:54
  • -18
Ale oni nie strzelali(bo nie używali ostrej amunicji)


@LowcaG: Z procy walili? :D

Po drugie na pewno wszedł sobie pobiegać dla sportu w końcu stadion ;)

Po pierwsze to policja ma stopniowac środki przymusu, w tym konkretnym przypadku oddać strzał ostrzegawczy. Ale nie ostrzegawczy w kierunku kolesia tylko w góre, taka jest procedura. Strzału ostrzegawczego nie było, walili w gościa bez mierzenia z ok. 15 metrów (gdzie najsłabsze gumowe pociski
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:28:38
  • -16
No słusznie jak biegnie na mnie koleś w kominiarce z bluzgami na ustach, to ja nie powinienem się bronic czy strzelić bo przecież nic mi jeszcze nie zrobił. Jak dobiegnie i mnie p--------e to dopiero wtedy mam zacząć interweniować. Bardzo mądre podejście.


@Paco: Wszystko fajnie, pod warunkiem że biegnie w twoja stronę. Pochylony. Z zamiarem.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:30:36
  • -12
@JackDaniels: Nie mistrzu, obejrzyj film. Dostał jeden postrzał, na który zareagował, jakby go ktoś podłączył do prądu. Tak się reaguje na uraz mechaniczny.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:32:36
  • -21
Policjant wzorowo wykonywał swoją pracę, a że idiota akurat się pochylił gdy padał strzał... no cóż... wypadki się zdarzają.


@maniac777: Oto przyjład człowieka, któremu można wmówic wszystko. Jakby napisali że na czworaka p---------ł w kierunku policjantów i miał 10cm kły- też bys uwierzył.

Z punktu widzenia procedur obchodzenia sie z bronia palną- policjant złamał przepisy. Niep isz że wzorowo pracę wykonywał bo nie masz pojęcia o tym, jak ta praca
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:35:01
  • -17
Wytłumacz mi więc jak to jest?


@goox: Tak to jest, że jak policja przekroczy przepisy i złamie procedury - to potem kłamie żeby sie wybielić. A tacy jak ty godzą sie na te kłamstwa, nie rozumiejąc, że to tylko powoduje zwiększenie poczucia bezkarnosci. Kiedyś pojedziesz na mecz, nic złego nie zrobisz i zostaniesz spałowany, zagazowany i na koniec oskarżony o napaść. Wtedy inni ludzie usprawieliwią inne kłamstwo policyjne, a ty
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:36:33
  • -16
Powiedziałem już, że mnie taka sytuacja nie spotka bo nie mam w zwyczaju wybiegać na murawę boiska żeby walczyć o barwy klubu- to jest prymitywne moim zdaniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@EliotImperio: Spotka cię inna sytuacja. Będziesz wracał później niż zwykle, w stanie bardziej lub mniej wskazujacym i wpadniesz na jakiegoś c---a w mundurze i sie przekonasz, że dzisiejsze usprawiedliwianie kłamstwa nie wyjdzie ci na dobre.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:39:39
  • -17
Tak? A jaki konkretnie przepis?


@maniac777: Strzał ostrzegawczy np.

I czemu pokazujesz fragment, w którym gosc ewidentnie reaguje na postrzał? REAGUJE, czyli postrzał dostał ciut wcześniej. Czy naprawdę takie rzeczy trzeba tłumaczyć, że jak stoisz prosto i dam ci w mordę, to się skulisz nie przed tym jak ci dam w mordę , tylko po tym jak ci dam w mordę? :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:42:03
  • -18
powtarzam, przez 7 lata nic mi się nie stało


@goox: Ale masz przed soba jeszcze co najmniej kilka lat życia. A klamstw policyjnych, usprawiedliwianych przez takich jak ty jest jakby coraz wiecej. Wiec moze się jeszcze załapiesz na skutki tego usprawiedliwiania.

A co do mojego wieku, kończyłem edukację gdy jeszcze nie było gimnazjum.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 10:44:44
  • -14
A co ja niewidomy jestem, żeby wpaść na policjanta?


@EliotImperio: Ty go nawet pewnie widział nie będziesz. On na ciebie moze wpaść. Uzna że jesteś wystaczajaco pijany i wystarczajaco dobrze ubrany, żeby "skroić jelenia". A wtedy będziesz miał p--------e.

Widzę, że chyba faktycznie policja musiała skrzywdzić że tak bardzo ich nienawidzisz.

Nie, w sumie nic nigdy mi złego nie zrobili. Tyle że nienawidze kłamstwa, a juz najbardziej takiego kłamstwa, które
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:27:29
  • -6
Obejrzałem film. Dochodzę do wniosku że kibol miał pecha bo pochylił się w momencie strzału.


@Borki: Gratuluję. Gośc reaguje jak by go ktos do prądu podłaczył a dla ciebie to "pocchylenie". Moze zrobimy test, staniesz sobie prosto a ja się p-------ę i zobaczymy jak się pochylasz? :D

Idź bronić patoli gdzie indziej.


@noicoztego: Idź bronic kłamstwa do tefałenu.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:28:01
  • -7
Wiesz o tym, ze z broni gladkolufowej nie da sie (fizycznie sie nie da) sensownie celowac? Zdajesz sobie z tego sprawe?


@bartdziur: A wiesz o tym, że to bzdura?
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:29:25
  • -9
Przecież gość dostał chyba w 3-4 serii strzałów


@maniac777: I to są wg ciebie strzały ostrzegawcze? :D Choć to cie ostrzegawczo strzelę w pysk. Może nie trafię, ale ponowię. :D
Wy jesteście tu w większosci z policji, kumplami tego co strzelał czy co? :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:30:55
  • -8
chyba masz po prostu pecha


@the_eel: Nie, to ty miałeś szczęscie. Bo jakbyś trafił na gorszych to pewnie pozbyłbyś sie portfela, telefonu i obudził na izbie wytrzeźwień.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:35:29
  • -7
@Paco: Jasne, można pić całe życie i codziennie :)
Czyli jednak miał 2,4 promilla i jak rozjuszony byk biegł pochylony w stronę policjantów, którzy absolutnie nie mierzyli w korpus, chyba że siedzieli w helikopterze.

Nie wierzę że takie g---o można łyknąc i to bez popitki :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:37:44
  • -8
(przyczyną moze byc to, ze dostal wczesniej w nogi lub wystraszyl sie bo kula smignela blisko niego)


@pecet94: tak, dostał w nogi bezśladowo. Kulę też widział. A ogry tam były?
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:48:31
  • -4
no to chyba nie ma szans, żeby sie wybronić z takiego oskarżenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@pecet94: A niby jakie? Powiesz "ja tego, wysoki sądzie, nie zrobiłem"? :)

Wystarczy sobie przypomnieć co 1,5 roku temu policja i media mówiły o Wiplerze. Ze pobił policjantów, że szarpał i podarł mundur, że kopał policjanta na którym leżał, że kopnał policjantkę
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:53:45
  • -5
Jeżeli są oddane w bezpiecznym kierunku to jak najbardziej są.


@maniac777: A ten bezpieczny kierunek to miejsce, gdzie jakiś chłop pajacuje? :D

ty na filmie widzisz coś czego tam nie ma i pewnie w Twojej rzeczywistości pierwsza kula od razu ląduje na człowieku, tak?

A skąd mam wiedzieć, skoro ktoś tu pisze, że z tej broni nawet celowac sie nie da. Nie było ani jednego strzału w góre - to jedyny bezpieczny kierunek
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:55:33
  • -5
To może inaczej. Po co ma mnie oskarżać skoro mnie wcześniej z---------ł?


@pecet94: Żeby się ubezpieczyć przed twoim oskarżeniem. Wczoraj sie urodziłes że jesteś taki naiwny?
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:57:41
  • -5
Wiem, ze to nie bzdura. Bron gladkolufowa zaladowana amunicja z gumowym pociskiem jest rownie celna co ja po 10 piwach


@bartdziur: Poprzednim razem, w dniu zdarzenia, jeden z najbardziej gardłujących za tym, że się nei da celowac - jednak sobie to sprawdził. I wyszło mu , że jednak bzdury pisał, nie pamietam dokładnie ale celnosc tej broni na odległosć 20m oznacza że pocisk trafi w koło o średnicy bodajze 20cm.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 12:09:09
  • -3
@BoloZCzerniakowa: No właśnie poruszał sie tak, jakby był trzeźwiutki jak świnia :D Jedyna chwila kiedy wykonał jakiś dziwny ruch- to moment postrzału, a poza tym, nawet sie raz nie zatoczył ani nie "gibnął" :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 12:11:29
  • -6
A potem wyobraz sobie ze pedzi na Ciebie w-------y sebix i postaraj sie go trafic. A teraz wyobraz sobie ze masz bron gladkolufowa i amunicje z gumowymi pociskami. To byl wypadek. Zrozum to.


@bartdziur: No to chyba ci policjanci też sobie wyobrażali że ten sebix na nich pędzi. Bo na filmie jakoś tego nie widać. Wyobraźnia- fajna rzecz, ale trzeba umieć jej używać. I nie uzywac tam, gdzie liczą sie
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 12:20:53
  • -4
A został trafiony pierwszym strzałem?

Chyba coś logika Cię zawodzi.


@maniac777: Coś ci wyjaśnie. Strzał ostrzegawczy/salwa ostrzegawcza jest oddawana w bezpiecznym kierunku- zasadniczo w górę. Ma na celu ostrzeżenie i danie możliwosci odstapienia od napaści czy czego tam.

Teraz pytanie: jakim jest ostrzeżeniem strzelanie w kierunku sebixa i postrzał w ciagu ok. sekundy od oddania pierwszego wg ciebie
koolkinder - > A został trafiony pierwszym strzałem?

Chyba coś logika Cię zawodzi.
...

źródło: comment_otwElErSUhEaphwZnUfDgb4Uj8f2qjhf.jpg

Pobierz
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 12:23:08
  • -16
Może będzie nauczka dla innych mu podobnych.


@the_eel: Proponuję prewencyjnie odstrzelic którejś nocy wszystkich kierowców złapanych na dwóch gazach. Może to będzie nauczka dla innych im podobnych.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 12:29:55
  • -5
@jocker: A co, wprowadzam ci zamęt w głowie? Tak już fajnie było myśleć że bandyta odstrzelony, przez działającą na tip-top policję- a nagle ktoś ci burzy twój lemingowy spokój? :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 12:38:02
  • -6
Nie, ja poprostu jestem przerażony Twoim punktem widzenia w tej sytuacji.


@jocker: Znaczy jakim, że nie podoba mi się, że policja nawaliła a teraz prymitywnymi kłamstwami chce sprawę pod dywan zamieść?
Jesteś kolejnym, który usprawiedliwi każde kłamstwo, byle sobie spokoju ducha nie burzyć?
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 12:45:01
  • -4
dlatego należy wymagać najwyższego profesjonalizmu - którego według mnie zabrakło.


@Janusz_wszechrzeczy: Zabrakło też strzału lub salwy ostrzegawczej i przynajmniej kilku, może 10 sekund czasu na opamiętanie. Nie było strzału ostrzegawczwgo, wszystkie strzały były oddawane w kierunku sebixa. Postrzał dostał w momencie kiedy się w zasadzie już zaczynał wycofywać.
Ale już konia z rzędem temu, kto na filmach ze zdarzenia zobaczy pochylonego sebixa szarżujacego na policjantów. To naprawdę można wyjaśnic zgodnie
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 12:47:34
  • -12
@the_eel: A nastepnej nocy niech odstrzelą tych, co nie przechodzą po przejściu dla pieszych, albo przechodzą na czerwonym.

Może to będzie nauczka dla innych im podobnych.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 12:58:20
  • -9
Można tylko żałować, że tylko jeden padł.


@bialysony: Można tylko żałować, że wyrosłeś na takiego jakim się tu prezentujesz.

A policja nie wykonała swojego zadania prawidłowo. Ale żeby to wiedzieć, trzeba choć raz w życiu mieć przed oczyma przepisy, wg których policja może używać środków przymusu. W tych przepisach nie ma "strzelać w durne pały i zabić jak najwięcej", choć jak rozumiem, taki przepis tacy jak ty przyjęliby przez aklamację.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:03:55
  • -6
Chyba nie dostrzegasz różnicy pomiędzy przechodzeniem poza przejściem dla pieszych (co nie jest zabronione o ile odległość do niego jest niemniejsza jak 100m), a byciem agresywnym idiotą.


@the_eel: Owszem, dostrzegam, bycie agresywnym idiotą nie jest karalne, przechodzenie w niedozwolonym miejscu- jest. Karalne jest np. pakowanie sie na boisko (wykroczenie) ale agresywnym czy nie agresywnym idiotą możesz sobie być do woli :)

Kibole liczyli chyba na jakąś zmasowaną akcję przeciwko Policji

Gdyby na
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:06:32
  • -2
@chciwykrasnolud: A to już z kim innym, a tamtego mogę piedolnąć :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:08:17
  • -7
nie, żeby to wiedzieć to trzeba chociaż raz samemu przeżyć sytuacje jak biegnie na ciebie grupa bandytów w kapturach podczas gdy ty poszedłeś sobie na mecz z rodziną.


@bialysony: I dlatego tacy jak ty nie powinni się w ogóle wypowiadać. Trauma cie dopadła i dlatego innym śmierci zyczysz? Ciebie jakoś nie zabili, ale widać wyzwolili nieznane wcześniej pokłady nienawiści.
Polecam psychologa.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:10:37
  • -6
Dorośnij.


@the_eel: Zmądrzej troszkę.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:18:35
  • -6
Agresywnego typa w sklepie nie masz prawa tknąć?


@sebawo: Dopóki nie przekroczy pewnej granicy- nie możesz. Chyba że zmienisz prawo i prewencyjnie będziesz atakował każdego kto może coś złego zrobić.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:31:13
  • -1
tym bardziej że pocisk się w powietrzu nie rozpłynie i i tak gdzieś spadnie, może komuś na głowę

Faktem jest natomiast to że sebix nie został trafiony pierwszym strzałem więc kierunek był bezpieczny

Poza tym celem strzału ostrzegawczego jak sama nazwa wskazuje jest ostrzeżenie przed postrzeleniem...


@maniac777: No, do tej pory pisałeś w miarę z sensem, ale takich debilizmów się nie spodziewałem :D
K---a z logiki
koolkinder - > tym bardziej że pocisk się w powietrzu nie rozpłynie i i tak gdzieś sp...
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:34:13
  • -5
tak myślałem, trol.


@bialysony: Co ty sobie myslisz, nie ma już znaczenia, skoro z powodu traumy spowodowanej przez jakichś sebixów życzysz śmierci innym sebixom. Taki ktoś jak ty jest zwyczajnie niewiarygodny, bo uprzedzony, a ta nienawiść, która cię toczy kiedys ci moze problemów przysporzyć. Jeden taki z traumą już był bohaterem wykopu, ostatnio bronia komuś groził.
Naprawdę, polecam ci psychologa.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:38:32
  • -2
@Janusz_wszechrzeczy: Ty na pewno do mnie to napisałeś? Bo chyba nie przeczytałeś ze zrozumieniem mojej opowieści :)

A co do

Twoją logiką pewnie zaraz mi zarzucisz, że uważam, że policja niepowinna interweniować.

Powinna interweniować - zgodnie z przepisami i procedurami dot. użycia środków przymusu. Interweniowała niezgodnie z tymi przepisami, dlatego w------a mnie, że nieprawidłowe działanie policjantów chce się pokryć prymitywnymi kłamstwami i szantażem emocjonalnym pt "był pijany- 2,4 promilla".
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:52:24
  • -2
To wyobraź sobie, że biegnie na Ciebie facet z noże....wróc, na przykład z widłami, albo z kosą. ma prawo mieć kosę albo widły? ma. Ma prawo chodzić z tym po mieście i wrzeszczeć na każdego kogo spotka? ma.


@sebawo: Nie zastępuj wyobraźnią faktów. Bo czemuz czołgiem nie jedzie żeby mnie rozjechać? Daruj sobie takie prymitywne hiperbole.

Stoje sobie w sklepie i jestem zły, agresywny, zwracam się do ludzi opryskliwie, chamsko i gburowato
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:55:06
  • -4
trollujesz czy jesteś upośledzony?


@Staruch: Jeśli tacy jak ty uważają się za normalnych, to ja mogę dla nich być upośledzony. W domu wiariatów to normalny jest uważany za wariata a wariaci - za normalnych :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 13:58:15
  • -4
Mógł mieć 2,4 i stać na nogach, być rozjuszony itp. 2,4 promila nie musi zrobić z człowieka dętki.


@Paco: Wydaje mi się, że jakby nawet pił tydzień i miał te 2,4 promilla to nie potrafiłby mimo wszystko poruszac sie z taką gracją i pewnością :) Nie lubię pić dwa dni pod rząd (raz spróbowałem i potem bardzo tego żałowałem) wiec nie mam tu praktyki, ale panowie menele, których czasem spotykam
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 14:09:28
  • -2
Pokaż Panie dowód na to że ktoś mierzył do tego sebixa w momencie gdy padał pierwszy strzał, ok?


@maniac777: Niestety, nie było kamery zamontowanej do strzelby :) Ale strzelał w kierunku sebixa, moze nie mierzył w niego - a moze mierzył tylko nie trafił?

Jaki głos w 0:14 jak w 0:13 WIDAĆ strzał

Odległość. Dlatego umiejscawiałem w czasie huk wystrzałow, bo te słychać wyraźnie i nie da sie
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 14:11:33
  • -2
niech sobie dalej żyje w tej swojej patologicznej wizji


@3cytryny: Patologii szukaj w swoim biednym, zakłamanym mózgu. Skoro jesteś w stanie usprawiedliwić kłamstwem brak wyszkolenia i profesjonalizmu policji, to patologię znajdziesz od pierwszego kopa.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 14:17:39
  • -4
Agresywny typ jest co do zasady nieobliczalny


@sebawo: Nieprawda, kto ci takich głupot nagadał? Można być zdenerwowanym jakąs sytuacją i przez to agresywnym, ale to nie oznacza z automatu braku samokontroli.

Rutynowe kontrole czy też innego typu 'prewencja' może być wycofana z kraju, gdzie problem jest marginalny.

To nieprawda. Rutynowe kontrole to rodzaj wstępu do myślozbrodni, a karać powinno sie za czyny a nie wydumane zamiary. Nawet teraz formalnie policjant nie może
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 14:21:57
  • -2
@3cytryny: Jaką spaczoną wizję, w którym miejscu na tym filmie widzisz jak pochylony sebix biegnie w stronę policjantów, którzy absolutnie nie mogli mierzyć w korpus czy głowę? :D Wizja ci się zacięła czy wirus przejął kontrolę nad bodźcami wzrokowymi? :D

A ten manipulator, co to za czas 1 strzału bierze błysk broni ale czasy następnych nastepnych już okresla po odgłosach przebija głupotę jaką ostatnio na wykopie widzialem :D
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 14:30:26
  • -2
człowiek? to był bandyta a nie człowiek


@sebawo: W takim razie kazdy kto popełnia wykroczenie jest bandytą. Tak, wtargniecie na boisko to wykroczenie, a żadne wykroczenie nie czyni z nikogo bandyty. Dostałeś kiedyś jakiś mandat? Bo jeśli tak, to w myśl twoich z-------h teorii - JESTEŚ BANDYTĄ :)
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 14:46:02
  • -2
Mhm... więc wyraźnie widać strzał w 0:13, ale Ty słysząc Huk uznajesz że miał on miejsce w 0:14... żelazna i niepodważalna logika... ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@maniac777: Bo ja liczę strzały po ich odgłosach, dlatego miedzy 1 strzałem, tym niby ostrzegawczym a drugim mija 2 sekundy. Albo się oddaje strzał albo salwę, skoro był strzał, który ty uznajesz za ostrzegawczy, to nastepny strzał po 2 sekundach
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 14:47:17
  • -2
i masz twarde dowody na niekompetencje policji to śmiało do prokuratury


@3cytryny: Jeśli na dzień dobry raczą mnie prymitywnymi kłamstwami, to po co mam sie tam udawać? Przecież dali sygnał że prawda i fakty nie mają dla nich znaczenia, a chodzi jedynie o zamiecenie sprawy pod dywan.
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 14:49:36
  • -5
serio? Agresja (łac. aggresio – napaść)


@sebawo: Nie, no, definicjami będzie rzucał :D Lingwistykę będziesz konfrontował z prawem?
Mogę być agresywny, mogę np. głośno krzyczeć, wtedy np. obsługa czy ochrona ma obowiązek mi nakazać opuszczenie danego miejsca i dopiero gdy tego nie posłucham i polecenia nie wykonam, moze mnie wyprowadzić siłą. Ale nie ma prawa reagowac siłą jesli ostrzeżenia/polecenia nie było ani gdy nikomu nic nie zrobiłem. Kumasz?
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 21:52:00
  • -2
czo? oczywiście że jest ja p------e co za ćwierćmózg


@tajek: No własnie sie zachowałes jak agresywny idiota :D Spodziewasz sie kary? Może tata klapsiora przyłoży :D

1784

Kukiz: sztab Komorowskiego chce znać wszystkie pytania wcześniej!

Kukiz: sztab Komorowskiego chce znać wszystkie pytania wcześniej!

"Żeby moderować pytania od obywateli? Które są dobre, a które są złe. Co to jest, monarchia? Tak nie może być."

washington
z
wpolityce.pl
dodany: 20.05.2015, 08:09:31
  • 200
  • #
    polska
  • #
    polityka
koolkinder
koolkinder
koolkinder 21.05.2015, 11:33:32
  • -3
A co do kierowania się rozumiem to z tego co wyczytałem to Ty kierujesz się JKM w wyborach, a nie rozumem


@baltazarbaltazarowiczzewakin: A wiesz, miałem zagłosować na Kukiza, bo mnie też Korwin w-----a. Ale jednak poczytałem o JOWach i uznałem że to będzie jeszcze gorsze rozwiązanie niż obecnie, w kraju przygłupich lemingów i fanatycznych moherów JOW byłby katastrofą.

5

Kukiz: Wspólne listy z JKM? W żadnym wypadku! - czyli Korwin w czarnej dupie.

Jak zdobędzie 3% na jesieni to będzie mógł odtrąbić sukces. A mógł po prostu zrezygnować na rzecz Kukiza po sondażach dających Pawłowi 11-13-15-19% i wyszedłby na tym znacznie lepiej.

koolkinder
z
namzalezy.pl
dodany: 18.05.2015, 11:59:34
  • 3
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    korwin
  • #
    kukiz
  • #
    4konserwy
  • #
    4kuce

10

Liga Mistrzów w Gdańsku

Liga Mistrzów w Gdańsku

Lechia-Wisła, bramka na 1:2, rzadko się takie coś widuje na naszych boiskach...

koolkinder
z
liveleak.com
dodany: 15.05.2015, 21:12:00
  • 1
  • #
    polska
  • #
    sport
  • #
    pilkanozna
  • #
    ekstraklasa
  • #
    ligamistrzow
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 3 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 23.05.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 11.05.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking