Planuję do Was dołączyć już wkrótce. Od pół roku się bawiłem fsx'em, coś tam chyba potrafię :) Teraz czas na pytania: 1) O ile dobrze przeczytałem "post-matkę" to cała ta zabawa polega na tym, że wtyczka rozczytuje przebieg lotu i loguje jako lot odbyty pod pewnymi warunkami? 2) Mogę latać tylko (albo aż) na tym co aktualnie "nasza" linia
@kon-jakub: 1. Tak 2. Latasz na trasach linii, samolotami które posiadamy, od zarobku linii za każdy lot dostajesz 10% i jak uzbierasz dość pieniędzy możesz sobie kupić prywatny samolot do prywatnych lotów 3. Zależy jak wolisz latać, ja latam całkowicie offline z domyślnym, fsxowym atc, a jak chcesz i co ważniejsze potrafisz możesz latać online na Vatsim lub IVAO wśród prawdziwych kontrolerów i pilotów. 4. To kiedy wykonujesz loty nie
@Nebayh: @PIWOWARSTWO: @WapniakZJury: Coś takiego wymyśliłem. 7L refermentowane cukrem, 60g w postaci syropu. 8L refermentowane suchym ekstraktem, 100g w postaci syropu.
Byłem dziś na corocznym przeglądzie w SKP. Z reguły jeżdżę do stacji którą znam i tam dość dobrze sprawdzają pojazd sugerując na co zwrócić uwagę. Dziś dowiedziałem się jednak, że jest nieczynna bo przenoszą się na nowe miejsce. Pojechałem zatem do najbliższej. To jak sprawdza się samochody woła o pomstę do nieba. Pomijam brak kontroli jakości spalin. Pomijam brak sprawdzenia świateł. Ale żeby nie sprawdzić siły hamowania to już jest jakiś żart. Zapytałem gościa, czy
w dużej mierze zależy to od diagnosty i ciśnienia jakie wywiera właściciel( ͡°͜ʖ͡°)
@projekt: Ale jakie ciśnienie może wywierać właściciel? Nie było nikogo przede mną ani za mną, słownie: zero kolejki. Za ponowne sprawdzenie w razie usterki też im się płaci, więc powinni znajdować jak najwięcej usterek. Mam rację?
@kon-jakub: co prawda przepisy się zmieniły od początku roku, ale często właściciele wywierają presję na diagnostach, aby bili pieczątki jak reksio w kreskówce. Zawsze pozostaje obawa, że następnym razem klient nie wróci bo znajdzie stację która mu walnie pieczątkę bez sprawdzania, albo co najmniej przymknie oko. Niestety takie są chore realia.
Mam pytanie, morze gupie, morze mondre, ale pierwszy raz #ryanair. Co robię na lotnisku jak odprawię się online (tylko podręczny)? Idę od razu na kontrolę bezpieczeństwa, czy muszę podejść do okienka ryanair?
Kolejny raz spaliły mi się osram nightbreakery. Świecą zajebiście, ale żyją bardzo krótko (przeciętnie pół roku). Nie ukrywając, że szukam oszczędności, pytam ja was: tunsgramy megalight +120% (h7) bedą podobne jakościowo?
@kon-jakub: niestety wszystkie h7 świecące lepiej będą się paliły szybko. To niestety nie h4,bańka jest mała, temperatura wysoka to i żywotność krótka. Mi w jednym aucie z h4 te żarówki świecą już 4 rok, z czego 3 lata auto jezdzone praktycznie codziennie.
17 grudnia 2015 r. 10:40 - zamówiłem prezent na allegro, płatnośc payu także była zaksięgowna po kilku minutach. Deklarowana wysyłka 24h. Po kilku zapytaniach wysłanych z mojej strony i próbach dodzwonienia się do sklepu dostałem dziś rano maila, że nie mają towaru na stanie.
Planuję do Was dołączyć już wkrótce. Od pół roku się bawiłem fsx'em, coś tam chyba potrafię :)
Teraz czas na pytania:
1) O ile dobrze przeczytałem "post-matkę" to cała ta zabawa polega na tym, że wtyczka rozczytuje przebieg lotu i loguje jako lot odbyty pod pewnymi warunkami?
2) Mogę latać tylko (albo aż) na tym co aktualnie "nasza" linia
2. Latasz na trasach linii, samolotami które posiadamy, od zarobku linii za każdy lot dostajesz 10% i jak uzbierasz dość pieniędzy możesz sobie kupić prywatny samolot do prywatnych lotów
3. Zależy jak wolisz latać, ja latam całkowicie offline z domyślnym, fsxowym atc, a jak chcesz i co ważniejsze potrafisz możesz latać online na Vatsim lub IVAO wśród prawdziwych kontrolerów i pilotów.
4. To kiedy wykonujesz loty nie
Pilota wam czasami nie potrzeba ?
źródło: comment_qB3FKvWmy1k0NDA7GFe8hrBdPKHJAiij.jpg
Pobierz