Na koniec sezonu wyskoczyło, wymiana questa #hearthstone80gold, zapraszasz pierwszy/a micmol#21584 #hearthstone (preferuję szybka wymianę, tylko face, bez trade)
@don_baltazar: oczywiście że ze strony producenta. Żadnych ukrytych opłat nie ma, wysyłka jest z Polski więc nie bierz priority Tylko standardowa!!! (priority idzie przez Niemcy więc dłużej) Płać kartą normalnie i po problemie, nie ma się czego obawiać ;l
Jakieś 15 miesięcy temu, zakupiłem sobie świetny telefon, przynajmniej wtedy tak uważałem, jakim był Google Pixel XL. Generalnie bajka, czysty android, świetny aparat, wszystko hula, aż miło. Po 12 miesiącach, głośnik uległ uszkodzeniu (zero dźwięków - reset nie pomógł), więc wysłałem telefon na naprawę gwarancyjną. Sklep gdzie kupiłem, odesłał telefon do dystrybutora, dystrybutor wysłał do dedykowanego serwisu w DE- stwierdzili, że go nie naprawią, telefon został wysłany do UK, do jakiegoś serwisu
@russianboy zgadzam się, z apple też nie miałem nigdy problemu, chociaż sugerowałem się tym, że jeśli kupię flagowca google to serwis również będzie w porządku, a tutaj jednak jest odwrotnie, chyba, że to dlatego, że jesteśmy polaki i pixel dla nas ma pozostać niedostępny za czym idzie serwis również. Mniejsza o tym, narodowości nie zmienię, ale smartfona tak :) człek mądrzejszy po szkodzie :)
@russianboy: dobrze ze Ci się zepsuł po 3 dniach a nie po roku i jednym dniu. Chociaż wtedy byś mógł oddać na niezgodność towaru do sklepu gdzie kupiłeś.