Orientujecie się może co zrobić , gdy Amazon anulował mi zamówienie i chce zrobić zwrot środków ? Zamówiłem Kindla na promce 26 sierpnia, na wysyłkę mieli czas do 7 września. Kontaktowałem się z supportem 3 krotnie, czy z zamówieniem jest wszystko ok, długo nie wysyłają zamówienia. Twierdzili, że tak . Jako ciekawostkę napiszę, namówiłem brata żeby sobie zamówił, zrobił to 30 sierpnia i po 2 dniach miał czytnik u siebie.
@geloigi: Nawet nie wiesz ile się naszarpałem. Zastanawiałem się nawet czy nie napisać o tym znaleziska. Wczoraj napisałem do nich, że deklarowali wysyłkę do końca zeszłego tygodnia a tu cisza. I czy mają zamiar dotrzymać terminu 1 października. Ku mojemu zaskoczeniu otrzymałem 3 sprzeczne wiadomości (trochę z nimi mailowalem i za każdym razem odpowiadał mi inny konsultant). Najpierw dostałem informacje, że jest opóźnienie, później, że przesyłki nie dostanę ale mogą