- 1
- 1
- 1
#AMA Tworzymy multiplayer do gry Euro Truck Simulator 2
Cześć! Jak zapowiadaliśmy, ruszamy z #ama. Na pytania będzie odpowiadał: mwl4, Developer oraz I<3VODKA, Project Manager. Krótko o projekcie: Pomysł na mod multiplayer do gry Euro Truck Simulator 2 powstał w styczniu 2013 r. Projekt nabrał kształtów we wrześniu aby przejść w fazę grywalności w...
z- 273
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 24
@kamdz: On wódki nie lubi ponoć, niestety nie znane są tak głębokie tematy naukowe.
- 0
@Sierkocz: Tak, taki sam jak przed przejsciem do SCS Soft. Steam, skype, fb... :)
- 1
@Prado502: Aby widzieć malowania innych musisz posiadać dlc z paintjobami. Inaczej nie znajdują się one po prostu w grze. Dodawanie ich razem z modem jest prawie niemożliwe (kilka dodatkowych GB do pobierania).
- 69
@lukaslm: Mod został już wydany. ets2mp.com (od roku już można grać na otwartych serwerach).
- 4
@MP0WER: mało, bardzo dużo kosztuje utrzymanie serwerów. (3 dedyki + kilka vpsów)
- 1
@bartiprog: Kiedy poziom zmian i brak crashy na to pozwoli.
- -1
@Sierkocz: Czasami podrzuca pomysły i vice versa.
- 0
@binerek: raczej na razie nie ma po co takich rzeczy wprowadzać.
- 17
@secol: na szczęście nie. Zdjęcie przedstawia dawnego developera RootKillera w SCS.
- 60
@kondominium-rosyjsko-niemieckie: Pirata masz w domu? Pewnie dużo rumu pije.
- -1
@Refusek: Raczej nie.
- 40
@tytanowy-janusz: Jest całkowicie legalna. Można powiedzieć, że działamy w porozumieniu z SCS Software.
- 0
@suore: Jeszcze długo do takich rzeczy.
- 7
@Vasek: Wsparcia raczej brak, ale żyjemy można powiedzieć w pewnej symbiozie.
- 1
@pazdzioch564: modyfikacja korzysta z silnika, ale również z własnego kodu, przez co pomoc jest bardzo ograniczona.
- 14
@tytanowy-janusz: Gra cały czas jest rozwijana, ciągle są wydawane nowe łatki, więc praktycznie nie ma jak tego dołączyć oficjalnie. Żeby u nich pracować ja mam za mało lat (17). ~ mwl4.
- 6
@kapiszon53: Dalsze rozwijanie modyfikacji, dodawanie nowych rzeczy i w końcu jakiejś poważnej ekonomii.
- -5
- 0
@pazdzioch564: Aby robić więcej graczy, to już bardziej trzeba by było robić intersekcję, czyli łączenie w jedno wielu serwerów.
- 19
@VietNamNhaTrang: Można powiedzieć, że jest to zbyt duża odpowiedzialność, oraz, że tryb rozgrywki nie byłby taki sam jak w przypadku naszego moda. Ilość ludzi przeszkadzających innym jest ogromna. (w tej chwili jest 45.000 banów w bazie danych).
- 12
@lukaslm:
1. Nic
2. Truskawka :p
3. Tak
4. Padajacy snieg
5. Studiuje
6. To do #scssoftware, my nie mamy jak :p
~ I<3VODKA
1. Nic
2. Truskawka :p
3. Tak
4. Padajacy snieg
5. Studiuje
6. To do #scssoftware, my nie mamy jak :p
~ I<3VODKA
- 31
@maciejosky:
1. Ruch AI to bardzo poważna sprawa i obliczanie tego po stronie serwera jest bardzo trudne, nie mówiąc już o lagach oraz błędach spowodowanych przez to.
2. Po prostu dajemy im kasę w postaci sprzedanych kopii. Mówiąc krótko: przyszli kolesie, którzy zrobili coś co było praktycznie niemożliwe, działa to tylko z oryginalną grą, więc jak tu się nie cieszyć?
1. Ruch AI to bardzo poważna sprawa i obliczanie tego po stronie serwera jest bardzo trudne, nie mówiąc już o lagach oraz błędach spowodowanych przez to.
2. Po prostu dajemy im kasę w postaci sprzedanych kopii. Mówiąc krótko: przyszli kolesie, którzy zrobili coś co było praktycznie niemożliwe, działa to tylko z oryginalną grą, więc jak tu się nie cieszyć?
- 39
@jedzbudynie: Jednym słowem, tak mniej więcej wyglądają kolesie, którzy czytają twoje prywatne wiadomości na różnych komunikatorach (tzn. mogą) :D
- 16
@kondominium-rosyjsko-niemieckie: Jeśli jest okazja do wsparcia twórców, to dlaczego nie. Mając większy hajs zatrudnią więcej osób, więcej zrobią, kolejne gry będą coraz lepsze.
- -2
@Refusek: Dalsze wspieranie modyfikacji, i dodawanie nowych rzeczy.
- 17
@kondominium-rosyjsko-niemieckie: Pracując jako programiści, widzimy że jest to bardzo ciężka praca. Jesteśmy przeciwko piraceniu, zwłaszcza gier tworzonych przez małe studia jak SCS Soft.
+ to co powiedział @magiczny_orangutan
+ to co powiedział @magiczny_orangutan
- 0
@akcer: Stanowczo za mało. Samo utrzymanie serwerów to na dzisiaj 800zł/miesiąc. A dalej mogą to być większe sumy.
- 3
@IceBeast: Są kolizje.
- 15
@Tylko_nocny: Za przeszkadzanie innym. Zderzanie się, blokowanie, jazda pod prąd, wyzywanie itd. itd.
- 5
@Tylko_nocny: Za zajeżdzanie drogi, trolling, wjeżdzanie w innych, blokowanie drogi... Tu możesz zobaczyć zgłoszonych użytkowników wrac z filmikami co wyczynają. http://forum.ets2mp.com/index.php?/forum/108-archiveddealt-with/
Tworzone są również kompilacje wypadków, jak np. w filmikami w Rosji.
~ Vodka
Tworzone są również kompilacje wypadków, jak np. w filmikami w Rosji.
~ Vodka
- 2
@tytanowy-janusz: Można legalnie pracować zdalnie, ale SCS raz wynajęło jakieś studio do pracy zdalnej (w Polsce zresztą), i ładnie na tym polecieli. Po prostu trzeba mieszkać w Pradze i być codziennie w studiu przez 8 godzin.
- 24
@tytanowy-janusz: Nie, bo wtedy nie mialoby to sensu. To ma byc symulator. :)
- 2
@tytanowy-janusz: Brak kolizji to brak zabawy.
- 1
@lasowit: Nie jest to takie proste jak mogłoby się wydawać.
- 0
@cordant: Ekonomia może znaczyć coś więcej niż tylko zatrudnianie innych graczy do swojej firmy.
Nic o ECS nie wiemy, jeśli technicznie będzie się dało połączyć obie gry, to czemu nie.
Nic o ECS nie wiemy, jeśli technicznie będzie się dało połączyć obie gry, to czemu nie.
- 3
@KotoFan: W tej chwili nad samą modyfikacją tylko jedna. Jest trzech web-developerów, którzy są oczywiście odpowiedzialni za www i api. Cały team liczy ok. 60 osób (admini, moderatorzy, developerzy, itd.). Jeśli chodzi o dostanie się na developera to trzeba potwierdzić swoje umiejętności (C/C++/Assembler x86 i Reverse Engineering). Jeśli chodzi o admina no to są nabory robione do teamu co jakiś czas.
- 3
@michak: Dodatkowe ręce zawsze się przydadzą. Ale poprzeczka jest bardzo wysoko. C/C++/Assembler x86/Reverse Engineering. To wszystko trzeba znać jak własną kieszeń.
- 2
@KotoFan: Raczej nie ma takich którzy by pojęli co w tym kodzie właściwie jest.
- 0
@lasowit: Jest to bardzo dużo pracy, ciągle wychodzą nowe łatki do gry, a im więcej my dodajemy, tym więcej jest do portowania przy wyjściu nowej łatki.
- 0
@KotoFan: Nie można powiedzieć że nam się układa dobrze współpraca z developerem. Po prostu żyjemy w pewnej symbiozie. Poza tym, silnik wykorzystujemy w ten sposób, że właściwie piszemy kod w ich kodzie używając ich kodu.
- 8
@Marcinowy: Nie wstydź się.
- 1
@Dellodylio: Nie jest zła :)
- 3
@jaskiniowe_zgliszcza: Zarobki są tak płynne, że nie da się podać konkretnej sumy. Jednego miesiąca możemy zarobić 1000zł, a drugiego 4000zł. Jednak najczęściej pada ta pierwsza suma, lub gdzieś w połowie.
- 1
@Marcinowy: No niech będzie.
- 1
@Kusti: Na początku z rozkodowaniem silnika. W exe gry właściwie nic nie ma, i z tego trzeba było wygrzebać sporo rzeczy żeby cokolwiek zdziałać. W tej chwili największym problemem jest robienie czegokolwiek rozbudowującego multiplayer. Wymaga to dalszego rozkodowywania silnika, jednak to teraz nie jest przeszkodą, a jest nią portowanie do łatek gry. Wymaga to bardzo dużo czasu, bardzo dużo tracimy po takim update.
- 1
@Asshai: A skąd mnie to wiedzieć.
- 3
@cordant: Scandinavia DLC duzo zmienila :)
- 1
@Kopytko1:
1. Haczyk znajduje się w słowie "fajną". Pytanie czy rzeczywiście jest ona fajna. Jeśli tak to zagra w nią kilka osób, polecą znajomym, ci znajomi innym znajomym, i koło się toczy. Tym samym jeśli ma ona pewną popularność, no to na green lighta na steama ją wrzucasz, i się okaże czy rzeczywiście jest ona fajna czy nie.
2. Prawdopodobnie unity jest dzisiaj najlepsze. Aczkolwiek nie jestem zbyt dobrze zorientowany w
1. Haczyk znajduje się w słowie "fajną". Pytanie czy rzeczywiście jest ona fajna. Jeśli tak to zagra w nią kilka osób, polecą znajomym, ci znajomi innym znajomym, i koło się toczy. Tym samym jeśli ma ona pewną popularność, no to na green lighta na steama ją wrzucasz, i się okaże czy rzeczywiście jest ona fajna czy nie.
2. Prawdopodobnie unity jest dzisiaj najlepsze. Aczkolwiek nie jestem zbyt dobrze zorientowany w
- 0
@Benti: W tym przypadku tak.
- 0
@apfr9l: Reverse Engineering. Używamy kilku prywatnych serwerów, które są otwarte dla wszystkich. Nie bazujemy na jakimś konkretnym modzie. Po prostu robimy to co uważamy za słuszne.
Bardzo dużo czasu poświęcamy na tworzenie moda. W tej chwili będzie to już z mojej strony jakieś 1,5 roku ( a nawet i więcej ). Ledwo wychodzimy na plus.
Bardzo dużo czasu poświęcamy na tworzenie moda. W tej chwili będzie to już z mojej strony jakieś 1,5 roku ( a nawet i więcej ). Ledwo wychodzimy na plus.
- 0
@Benti: Nie. Mamy pewne poparcie u samych twórców gry. Poza tym, mod działa bardzo podobnie co Just Cause 2 Multiplayer.
- 2
@smoku235: Kiedy "postęp technologiczny" na to pozwoli.
- 12
@secol: 15k? Mało coś.
- 7
@bamboszek20: Zarobki sa podane wyzej :). Minus!
- 0
@majsterkong: Właśnie wyobraź sobie, że wielu graczy robi to wszystko specjalnie. Kary są czasowe lub na zawsze. Jeśli chodzi o taki super serwer to myśleliśmy nad tym kiedyś i takie rozwiązanie jest jednak kiepskie ze względu na podział graczy.
- 0
@igorsped: Jeśli kupiłeś grę w pudełku, to masz tam klucz który jednorazowo możesz wykorzystać na steamie. Bez steama nigdzie nie zajedziesz.
- 0
@aptitude: Tylko dzięki emulatorowi, i to takiemu który pozwoli ci grać z windowsową binarką (exe). Inaczej nie da rady.
- 0
@aptitude: Niestety nie wiemy. Gra jest ciągle supportowana co nie sprzyja robienia moda na linuxa.
- 16
@robakus07: Nie, pasjonatem :D
- 0
@bial49: Tak dokładnie tak to wygląda. Piotrek miał zresztą możliwość dołączenia do teamu ets2mp (ma odpowiednią wiedzę).
- 0
@apfr9l: nie, i nie.
- 5
@Slawek91: Oczywiście.
- 1
@Robinxon: 3-4 dni. https://www.youtube.com/watch?v=j8zEGvr6Trs tutaj jest pokazane portowanie z wersji do wersji.
- 1
- 0
- 0
@ElCidX: Na całej mapie są gracze. http://map.ets2mp.com <= tutaj jest pokazana cała mapa z graczami z różnych serwerów. Samo AI jest problemem już po stronie clienta, bo pożera zasoby.
- 0
@sylwke3100: Tak.
- 0
@ElCidX: Na full wypas (podstawka + wszystkie dlc) ze 200zł pewnie. Ale wszystkich dlc z pewnością nie potrzebujesz i wystarczy tylko podstawka + going east + skandynawia i taki zestaw z 100zł by kosztował. Jak nie mniej.
- 6
@#!$%@?: W internecie.
- 0
@factorys: Niestety nie :(
Do portowania są:
- adresy (150)
- hooki (40 ?)
- klasy (offsety do elementów klas) [klas z silnika gry jest z 200 w kodzie, z czego jakieś 10 się zmienia. Więc tragedii nie ma. Wszystko zależy od tego ile SCS zmieni].
Do portowania są:
- adresy (150)
- hooki (40 ?)
- klasy (offsety do elementów klas) [klas z silnika gry jest z 200 w kodzie, z czego jakieś 10 się zmienia. Więc tragedii nie ma. Wszystko zależy od tego ile SCS zmieni].
- 1
@ElCidX: Dzieki temu ze sa DLC, gra jest wspierana juz 3 rok :) A Studio ma pieniadze na tworzenie nowych gier (American Truck Simulator, Euro Coach Simulator...).
- 0
@ElCidX: Te inne dlc to tylko malowania. I każde kosztuje ok. 5zł (1 euro). Jeśli chodzi o tereny jak właśnie going east czy skandynawia, no to już tylko twój wybór.
- 2
@dikamilo: Tak. Ostatnio nawet od chińczyków wyciekła IDA Pro 6.6 (pseudocode 64bit). Ciekawa sprawa :-)
- 11
@ElCidX: Po co mikropłatności w takiej grze? Wydali 3 DLC (w 3 lata!) dzięki którym dalej wspierają grę, a modderzy mają możliwość moddowania prawie wszystkiego. Lepsze to, niż płacenie za możliwość pompowania opon czy przejechanie się specjaloną naczepą.
- 0
@package0x01: Jest to pewne ryzyko dla nich, dlatego nie chcą.
- 1
@Sierkocz: Zależy co chcesz robić.
- 1
@zefj: DLL injection, wykorzystywanie funkcji, metod, obiektów już znajdujących się w grze.
- 2
@zefj: Hooki i wywoływanie funkcji z gry.
- 5
@kondominium-rosyjsko-niemieckie: Problem w tym, że własnie tacy jak ty piracili ich gry. A nie było to specjalnie trudne więc trudno było im zebrać jakiekolwiek fundusze. Daliśmy im solidnego kopa naprzód wspierając tylko oryginalną wersję gry. Zatrudnili przez to więcej osób niż zatrudnili przez poprzednie 10 lat.
- 13
@StefaniukBatory: No pewnie. Problem może pojawić się kiedy w grze na dole będzie na czerwono napisane "You are banned from ETS2MP network permanently. Reason: Blocking".
- 6
@StefaniukBatory: Zgłosi, w 15 sekund admin zobaczy zgłoszenie, zobaczy co się dzieje, i panu już dziękujemy. Jeśli masz tyle pieniędzy aby kupować nowego ETSa po każdym banie to proszę bardzo :-)
- 5
@StefaniukBatory: Wygłupianie się = ban. Jeśli przeszkadzasz innym to nie ma dla ciebie litości.
- 1
@Helsantonio_Montes: nic na ten temat nie wiemy.
- 3
- 5
@Kooneer: I z polskich i z angielskich. Wielkiej różnicy dla mnie nie ma (z rosyjskich również). Jak wyglądały początki? Ja robiłem mody do ETSa kiedyś (modele, mapy i inne takie bzdety) i dużo się dowiedziałem o plikach binarnych właściwie. Rozkodowywałem je (struktury i takie tam), i z tego przeszedłem szybko do pisania oprogramowania do obsługi plików z gry. A później zabawy z różnymi innymi rzeczami (cracking np.).
- 2
@MattePRL: Bo mógłbyś sobie skompilować mod w którym mógłbyś robić dosyć niefajne rzeczy wszystkim innym.
- 2
@fenix7557: z winampa powiadasz? Nie ma dobrego kursu reverse engineeringu. Trzeba po prostu umieć programować w C/C++ i Assemblerze x86 i poczytać troszkę o budowie aplikacji w np. Windowsie.
- 1
@maciakowy:
1. Może nie ze stabilnością, a z lagami. Tak właśnie zamierzam zrobić intersekcję.
2. Być może. W ogóle kiedy ekonomia będzie w tej grze to będzie to zupełnie inaczej wyglądać.
1. Może nie ze stabilnością, a z lagami. Tak właśnie zamierzam zrobić intersekcję.
2. Być może. W ogóle kiedy ekonomia będzie w tej grze to będzie to zupełnie inaczej wyglądać.
- 0
@DOgi: Nie.
- 0
@DOgi: Silnik ciągle jest dopracowywany, ciągle zmieniany. Zły to pomysł jest.
- 0
@uosiu: PDB za dużo by ujawniło. Ale mamy parę pluginów do IDA, które większość adresów portują na podstawie porównywania bajtów i procentowej zgodzie razem z rozmiarem funkcji.
- 1
@k_EZ: Nie do nas powinna być skierowana ta prośba a do SCS Software.
- 3
@ostry_wodorosty: To zależy czy jedziesz ładnie między liniami, czy nie. Realnie policja też może cię nie złapać jak nie jedziesz wężykiem, ale jeśli jedziesz wężykiem to jest większe prawdopodobieństwo.
- 0
@Wextor: to właśnie wchodzi w skład ekonomii, a kiedy to nastąpi? Nie wiadomo.
- 0
@dobrymarcin: Zabezpieczenia po stronie serwera są, ale i tak mógłbyś samym clientem namieszać.
Problem z modyfikacją naszej dllki lub modyfikowanie kodu w locie jest taki, że właśnie musiałbyś rozkodować naszą dllkę.
Latanie po mapie to jedno, crashowanie innych graczy to drugie. Poza tym, przez otwarte źródła można zasymulować dołączanie do serwera, clienta którego właściwie nie ma.
Problem z modyfikacją naszej dllki lub modyfikowanie kodu w locie jest taki, że właśnie musiałbyś rozkodować naszą dllkę.
Latanie po mapie to jedno, crashowanie innych graczy to drugie. Poza tym, przez otwarte źródła można zasymulować dołączanie do serwera, clienta którego właściwie nie ma.
- 3
@kitcre: Właściwie to to wszystko co napisałeś. Spodziewaliśmy się, że 1000 slotów spokojnie wystarczy bez problemu. Już po pierwszym dniu mieliśmy 5 razy więcej graczy w jednym czasie.
- 0
@dobrymarcin: Tak. Ale pakiety można rozkodować na podstawie kodu clienta jeśli tylko dobrze się do tego zabierze. Więc wszystko jedno :-)
- 0
@Zakopianczyk: A co jeśli gracz będzie jechał dokładnie przy jakimś samochodzie AI i mu nie odpuści? Co wtedy?
- 0
@Plex: Możesz przenieść grę z origina na steama.
- 0
@Plex: Musisz wygenerować klucz z origina i wpisać go na steamie.
- 0
@EmpireAgent: Odpada. Wszystko musi być na naszych serwerach.
- 0
@DOgi: Nie da rady.
- 0
@MP0WER: Nie ma żadnych mikropłatności. Tutaj nie tylko serwer jest.
- 2
@Giekaczka:
1. Po to żebyś się pytał.
2. Wstydzić powinieneś się ty, że zadajesz takie pytania.
Na resztę nie odpowiem ze względu na brak jakiegokolwiek poziomu.
1. Po to żebyś się pytał.
2. Wstydzić powinieneś się ty, że zadajesz takie pytania.
Na resztę nie odpowiem ze względu na brak jakiegokolwiek poziomu.
- 0
@Howland: Brazylia, Polska, Niemcy. Dalej są gdzieś Stany Zjednoczone, Anglia, Rosja, itd.
- -1
@jaroslaw-prokop: Możliwość mamy, ale z powodu ciągłych łatek do gry portowanie byłoby coraz bardziej uciążliwe.
- 3
@weeden: Polecam raz jeszcze przejrzeć AMA, bo padają odpowiedzi na pytania, a "nie wiem" i "nie wiadomo" padają kiedy zadajecie pytania odnośnie gier SCSu, lub rzeczy, które na razie są w fazie planowania i data wydania nie jest znana.
- 0
@Howland:
juz jest, EU #1
na razie nie myslimy nad tym
bez no collision i z ograniczeniem
juz jest, EU #1
tylko dla ogarniętych graczy
na razie nie myslimy nad tym
- 1
Dziekujemy wszystkim za pytania. Ama konczymy, jezeli bedziecie mieli dodatkowe pytania to zapraszam na www.forum.ets2mp.com :).
Pozdro Mireczki i Mirabelki!
Pozdro Mireczki i Mirabelki!
- 4
Czekamy na wasze pytanie Mireczki i Mirabelki!
http://www.wykop.pl/link/2671789/ama-tworzymy-multiplayer-do-gry-euro-truck-simulator-2/
#ets2 #gry #komputery #programowanie
http://www.wykop.pl/link/2671789/ama-tworzymy-multiplayer-do-gry-euro-truck-simulator-2/
#ets2 #gry #komputery #programowanie
- 48
Jutro o 18h zorganizujemy #ama na którym będziecie mogli zadawać pytania programiście oraz project managerowi #ets2mp (multiplayer do #ets2). Zapraszamy wszystkich chętnych.
O projekcie możecie poczytać w kilku miejscach:
- Nasze forum http://forum.ets2mp.com/
- Nasz fanpage https://www.facebook.com/ets2mpofficial
- Nasz kanał YT https://www.youtube.com/user/ets2mpofficial
Pozdrawiamy i życzymy szerokiej drogi!
Ekipa ETS2MP
#ciezarowki #gry #komputery #programowanie
O projekcie możecie poczytać w kilku miejscach:
- Nasze forum http://forum.ets2mp.com/
- Nasz fanpage https://www.facebook.com/ets2mpofficial
- Nasz kanał YT https://www.youtube.com/user/ets2mpofficial
Pozdrawiamy i życzymy szerokiej drogi!
Ekipa ETS2MP
#ciezarowki #gry #komputery #programowanie
- 3
- 0
@maks112: Nasz support Ci pomoze, jezeli nadal sobie nie poradziles http://ets2mp.com/support/
- 0
@kapiszon53: @Kuracyja: Szukamy, naprawiamy... :p
- 1
- 0
@HaPPe: Podaj link do swojego profilu na ets2mp lub do steama
- 0
@HaPPe: Juz sprawdzam, mamy 30-50k osob ktore wpisaly dwa razy zly mejl, wiec sie nie przejmuj jak cos :D
- 0
@ets2mp: Mozesz odblokowac PW zeby porozmawiac i sprawdzic czy dobry mejl?
- 0
@HaPPe: Ok, to jak dobry, to kliknalem na ponowne wyslanie klucza aktywacyjnego. Sprawdz w spamie, powinno byc.
- 0
@HaPPe: Spoko :D Przyjemnego grania :).
Wbij rowniez na www.forum.ets2mp.com przeczytaj regulaminy itp :p
Wbij rowniez na www.forum.ets2mp.com przeczytaj regulaminy itp :p
- 0
@HaPPe: Duzo osob jezdzi po skandynawii, niemczech lub rotterdam/amsterdam. Tam bedziesz tylu mijal, ze az Ci komp zalaguje :D
To zalezy, czasami po jego, czasami po twojej stronie. Internet, komputer...
To zalezy, czasami po jego, czasami po twojej stronie. Internet, komputer...
- 0
@wyemancypowany_kojot: Nie wspieramy zadnych takich modow, dopoki SCS nie przestanie wspierac gry. I tak, potrzebujesz DLC skandynawie.
- 0
@segbas: http://forum.ets2mp.com/index.php?/forum/56-pomoc/
Tylko musisz się zalogować żeby to widzieć.
Tylko musisz się zalogować żeby to widzieć.
- 2
Wpadłem dziś na #ets2mp , jechałem długo, jakieś 140km za Turkiem i nie popełnił żadnego wykroczenia. wtf jak to możliwe
- 6
- HaPPe
- KoolMietek
- CherryWhite
- michu990
- ninetyeight
- +1 innych
- 0
@efeeem: Prawdopodobnie nigdy. Gdy teraz masz w strefie 20 lub wiecej zaczyna lagowac gre (niektorzy nawet przy 5 lub 10). Wyobrazasz sobie ruch AI :D? Serwery by mocniejsze moze uciagnely, who knows, ale lacze (nasze i graczy) i komputery graczy raczej nie :)
- 1
@sidhellfire: Moze kiedys, gdy staniemy sie produktem komercyjnym (co raczej nigdy nie nastapi z powodow prawnych i licencyjnych), to tez bedziemy mieli takie mozliwosci, jak i np. obsluge 64 bitowej wersji gry... No ale na razie zero szans :(
- 3
- 5
Chcesz zostać moderatorem na forum #ets2mp? Rekrutacja jest już otwarta! Po pewnym czasie możliwość awansu na administratora w grze!!
Link http://forum.ets2mp.com/index.php?%2Ftopic%2F17223-moderation-team-recruitment%2F
#ets2
Link http://forum.ets2mp.com/index.php?%2Ftopic%2F17223-moderation-team-recruitment%2F
#ets2
- konto usunięte
- ets2mp
- KoolMietek
- madrzew
- ZmutowanaFrytkownica
- +11 innych
- 0
@epll: Na razie pokaz. Obydwie mapy waza 1,5 GB, przedwczoraj w jeden dzien gralo ponad 34 000 graczy (unikalnych) a na serwerze osiagnelismy rekord 5 000 graczy w tym samym momencie. Wczoraj juz brakowalo miejsca na EU #1 oraz EU #2. Wyobrazasz sobie, jakie serwery bysmy potrzebowali zeby dac min. 34 000 osob sciagnac plik o wadze 1.5 GB (po spakowaniu :p)?
To jest odpowiedz dlaczego jeszcze nie dzialaja te mody
To jest odpowiedz dlaczego jeszcze nie dzialaja te mody
- 0
@epll: Pogoda bedzie zsynchronizowana, ekonomia to dopiero jak SCS Software przestanie supportowac gre, a lagi sa poprawiane i ostatnio nawet dobrze dziala, chociaz niektore osoby maja zly internet i tego sie nie da wyeliminowac.
- ETS2MP to fanowski projekt modyfikacji multiplayer do symulatora Euro Truck Simulator 2.
- Polska
- http://ets2mp.com/
Dołączycie mnie do grupy http://steamcommunity.com/groups/ets2mpofficial ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ets2 #ets2mp