Mirki, potrzebna pomoc - pacjent to Saab 9-5 Kombi z B205 2.0t z pakietem Hirsch 210hp + automat (2008, tzw. Paskuda)
Jechałem nim na tempomacie w terenie zabudowanym, zabudowany się skończył więc kliknąłem kilka razy na + żeby przyspieszyć, wtedy po chwili auto zaczęło się dławić, pojawił się check engine i korzystając z adaptera OBD na bluetooth odczytałem dwa błędy - P0300 i P1300, oba dotyczą wypadania zapłonu. Pod domem sprawdziłem listwę
Jechałem nim na tempomacie w terenie zabudowanym, zabudowany się skończył więc kliknąłem kilka razy na + żeby przyspieszyć, wtedy po chwili auto zaczęło się dławić, pojawił się check engine i korzystając z adaptera OBD na bluetooth odczytałem dwa błędy - P0300 i P1300, oba dotyczą wypadania zapłonu. Pod domem sprawdziłem listwę
@dominomosina: Nie ma. Jak masz Hirscha to teoretycznie powinienes jezdzic tylko na 98 ;)
@dominomosina: Zresetowanie ecu tez nie powinno zaszkodzic ;)
@dominomosina: Wymien czujnik polozenia walu - dawno temu w b205 mialem podobny problem i dopiero to pomoglo (tylko oryginal nie zamiennik). Zobacz jeszcz czy Ci sie przepustnica nie zawiesila - na necie gdzies jest jak to "resetowac" (zrob to nawet jak nic nie widac). No i mechanik to musi byc saabowy, bo inaczej to tylko kase bedziesz tracic... Listwa oryginal, swiece NGK? Rozrzad?








Saab 9-3, NG polift, 1.9tid.
Stability Control failure i traction Control failure.
Nie odpala ani nic:( miał ktoś?