Parują mi szyby w samochodzie, gdyby wszystko było sprawne, to ciepłe powietrze powinno rozwiązywać problem, a u mnie jest dokładnie odwrotnie. Im cieplejsze ustawię, tym szybciej parują ( ͡°ʖ̯͡°)
Podejrzewam nieszczelną nagrzewnicę, płyn chłodniczy dostający się do powietrza może powodować parowanie szyb z tego co czytałem. Z drugiej strony nie zauważyłem żeby pod nagrzewnicą robiło się mokro.
Zastanawia mnie też, czy może to mieć coś wspólnego
Głównym winowajcą okazał się silniczek sterowania klapą obiegu wew-/zewnętrznego. Zostawiłem na obiegu otwartym (więc dioda świeci jak na zamkniętym, ale na razie tego nie ruszam). Pokonałem tak ~40km i szyby nie zaparowały.
Podejrzewam nieszczelną nagrzewnicę, płyn chłodniczy dostający się do powietrza może powodować parowanie szyb z tego co czytałem. Z drugiej strony nie zauważyłem żeby pod nagrzewnicą robiło się mokro.
Zastanawia mnie też, czy może to mieć coś wspólnego
@machus666: @Gozdziu: @kloner11: @PanKracy582: @hellfirehe: @r5678: @ZajebbcieTrudnyNick: @n_____S:
może kogoś interesuje, jak niepotrzebnie wołam to przepraszam
Głównym winowajcą okazał się silniczek sterowania klapą obiegu wew-/zewnętrznego.
Zostawiłem na obiegu otwartym (więc dioda świeci jak na zamkniętym, ale na razie tego nie ruszam). Pokonałem tak ~40km i szyby nie zaparowały.
Za tydzień lub dwa