- cptgoaround
- lucpaw
- Tegi010
- JohnTheRevelator
- ForFun022
- +70 innych
- 26
Czy jeżeli ten żółty kubek z gumką , workiem foliowym i rurką zaczął nam nagle dyndać przed oczami podczas lotu to jest się czego obawiać ?
Zakładając, że w poprzedzającym to wydarzenie czasie usłyszeliśmy też huk lub wybuch albo ewidentnie widać dziurę w poszyciu samolotu to tak, jeżeli nie to też nie jest idealnie. Jak używać masek tlenowych pokazują przed każdym lotem więc nie będę powielał poza jedną rzeczą. Z uwagi na
Zakładając, że w poprzedzającym to wydarzenie czasie usłyszeliśmy też huk lub wybuch albo ewidentnie widać dziurę w poszyciu samolotu to tak, jeżeli nie to też nie jest idealnie. Jak używać masek tlenowych pokazują przed każdym lotem więc nie będę powielał poza jedną rzeczą. Z uwagi na
- Precypitat
- konto usunięte
- padobar
- w00nski
- archeologia
- +21 innych
@r5678: mgła pojawi się tylko przy nagłej dekompresji. Tlenu powinno wystarczyć na 15 minut, a ten foliowy worek pracuje trochę jak regulator. Jak jest nadmuchany to w skrócie oznacza ze oddychamy spokojnie.
cptgoaround via Android
- 386
Czy samolot pasażerski z niesprawnym silnikiem może wzbić się w powietrze ?
Nie tylko może, ale czasami jest to nawet konieczne.
Sytuacja w której samolot musi wystartować jest niezwykle rzadka, jednak trzeba ją brać pod uwagę przy treningu pilotów oraz uwzględnić w procedurach bezpieczeństwa. Co właściwie jest powodem aby zaistniała? Po pierwsze silnik musi się zepsuć - proste ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ważny jest też czas wystąpienia tego
Nie tylko może, ale czasami jest to nawet konieczne.
Sytuacja w której samolot musi wystartować jest niezwykle rzadka, jednak trzeba ją brać pod uwagę przy treningu pilotów oraz uwzględnić w procedurach bezpieczeństwa. Co właściwie jest powodem aby zaistniała? Po pierwsze silnik musi się zepsuć - proste ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ważny jest też czas wystąpienia tego
- Masterczulki
- piiar
- Mishy
- Z_dupy_strzelec
- msgdn
- +381 innych
@roszej: jeżeli przepali to już nie ma za bardzo co poradzić. Ogólnie silniki buduje się tak aby awaria nie wydostała się poza jego obręb. Zanim pożar ma szansę się rozwinąć do takich rozmiarów - załoga będzie próbowała go ugasić. Do każdego silnika jest przynajmniej 2 gaśnice, których użycie kontroluje się z kokpitu.
cptgoaround via Android
- 0
@szwendacz z tego co pamiętam tam samolot już był w powietrzu więc to była inna sytuacja.
- Fan awiacji.
#