Telefon zakupiłem w styczniu bieżącego roku, w mediaexpert. Po 2 miesiącach przestał działać mikrofon, więc oddałem go na gwarancje do mediaexpert. Równo 29 marca oddałem telefon na gwarancji, otrzymałem go dokładnie 27 kwietnia z wymienionymi podzespołami. Dokładnie wymieniono tylny moduł telefonu wraz z płytą główną oraz baterią. Obecnie telefon znów się popsuł i tym razem nie działa przycisk do wyłączania
@caplx: To, że proponują wymianę na nowe to normalne przy tym kiedy czujnik wilgoci wskazuje na ingerencję cieczy. Na takie urządzenie po "zalaniu" nikt nie udzieli przecież gwarancji po naprawie.
Telefon zakupiłem w styczniu bieżącego roku, w mediaexpert.
Po 2 miesiącach przestał działać mikrofon, więc oddałem go na gwarancje do mediaexpert.
Równo 29 marca oddałem telefon na gwarancji, otrzymałem go dokładnie 27 kwietnia z wymienionymi podzespołami.
Dokładnie wymieniono tylny moduł telefonu wraz z płytą główną oraz baterią.
Obecnie telefon znów się popsuł i tym razem nie działa przycisk do wyłączania
iSpot wam wymieni części na gwarancji na chińskie zamienniki, a oryginały sprzeda na rynku.
Pozdrawiam
Na takie urządzenie po "zalaniu" nikt nie udzieli przecież gwarancji po naprawie.