@grandmasterRob: Cieniutkie są ultrabooki. A tamtejsze procesory tak czy siak wydajnością nie grzeszą. Za +/-4K spokojnie kupisz dość wydajnego laptopa, ale cienki to on nie będzie niestety.
@grandmasterRob: Dobrze laptopów nie ogarniam, szczególnie cienkich, ale na szybko coś takiego powinno wystarczyć w takim razie (polecam jednak posprawdzać recenzje, bo może kultura pracy leży). Parę uwag: -szukaj czegoś co ma 1050 (1050ti pociągnie W3 i na ultra w 30 fps, ale jest trochę droższy) -niedługo powinny pojawić się powszechnie mobilne AMD, może coś z nich będzie jeśli chcesz poczekać na wyniki testów (gdzieś już nawet są) -wybierając Intela
@grandmasterRob: Oczywiście 4 rdzenie. Piszesz, że chcesz też pograć, własnie dlatego napisałem żebyś zwrócił na to uwagę, bo "przyjęło się", że i5/i7 = 4 rdzenie. A w niskonapięciowych mobilkach nie zawsze tak jest. Ogólnie jak chcesz taniej to Hyperbooki są fajnym wyborem dla graczy, taki laptop już w podstawowej konfiguracji będzie miał SSD+HDD, 1050ti, a za dopłatą możesz dorzucić 7700HQ - taka konfiguracja daje spokojnie "wszystko na ultra" w 30
@grandmasterRob: W sumie jak lubisz przepłacać, to zawsze możesz kupić Razer Blade, dzisiaj wyszło info że zaraz będą w Polsce ( ͡°͜ʖ͡°) Ogólnie to można tutaj wspomóc się parafrazą starego porzekadła "wydajność, przenośność, niska cena - wybierz dwa".
Mirki pierwszy raz kupiłem gotowca i choć zawsze to krytykowalem to lepszej oferty nie mogłem sobie sam stworzyć :# I5 7400 8gb ddr 1050 2gb Asus b250m SileniumPc RG1
@Gawith_Apricot: Jakieś tam chodzą ostatnio słuchy, że chińczykom udało się odpalić i3 8350k na z270, także jest nadzieja ( ͡°͜ʖ͡°) +Prawdopodobnie w przyszłym roku wyjdzie kolejna podstawka i chipset, z390, to dopiero będzie ultradymanie
@RzecznikWykopu: No Man's Sky wyszło na xboxa? A tam mieliśmy tą samą sytuację, a nawet mniej, bo silnik tworzyli własny. Ten tutaj jest silnikiem Guerrilla Games (Killzone, Horizon).
@RzecznikWykopu: Kuźwa, wziąłem pierwszy z brzegu przykład. Można odwrotnie - czekaj sobie aż Cuphead wyjdzie na ps4 (do czego nie dojdzie, bo M$ wyłożył tam kasę i potwierdzili to sami twórcy). Już widzę jak gra tworzona na wewnętrznym silniku Sony wychodzi na Xboxa.
@RzecznikWykopu: Co mają poprzednie gry Kojimy do Death Stranding? Pokaż mi też te "wszystkie gry", bo MGS 3 i 4 nie pojawiły się na PC. Zrozum w końcu, że Sony wykłada kasę na tą grę i DOSTARCZYŁO SILNIK SWOJEGO WEWNĘTRZNEGO STUDIA. Myślisz, że nie zabezpieczyli konsolowej ekskluzywności w umowie? I tak dziwne, że jest wzmianka o PC, ale od jakiegoś czasu niektóre gry są "console exclusive".
@RzecznikWykopu: Sam napisałeś, że z PC do Xboxa niedaleka droga, a przecież twoją logiką PS4 jeszcze krótsza (⌐͡■͜ʖ͡■) A przerzut PS4->PC, XBOX->PC czy XBOX-> PS4 (i odwrotnie) nie jest taki prosty jak mogłoby się wydawać. Tutaj w ruchu są umowy i pieniądze. Gry za których powstanie płaci Sony nie pojawią się na sprzęcie ich konkurencji, to byłoby nielogiczne. A już szczególnie że
Z resztą nie rozumiem takiego podejścia. Zamiast się cieszyć że gra wyjdzie również na platformy Microsoftu to dalej taka zawiść i polaczkowatość rodem z PRL, że jeden by drugiemu oczy wykuł byle by tylko gra nie wyszła na jego sprzęcie.
@RzecznikWykopu: Co? Czy ja gdzieś napisałem, że to dobrze, że gra nie wyjdzie na xboxie? xD
Tak, ponieważ PC i Xbox to platformy Microsoftu przeniesienie gry z jednej na drugą
Za czasów ps1/ps2/ps3/xbox360 mógłbyś już kończyć, ale ps4 i xone to czyste pecety x86-64 działające na windowsie/unixie i przeniesienie gry z Windowsa na xone to jest dosłownie moment.
@RzecznikWykopu: To jest właśnie typowy przykład "nie znam się, ale się wypowiem" :/ Konsole inaczej zarządzają pamięcią, nie ma tam rozróżnienia pomiędzy pamięcią karty a "zwyczajnym" RAMem. Do tego PS4 nie wspiera DirectX, a XOne ma swój ESRAM (który miał kompensować wolniejszą
#komputery #internet #pcmasterrace #informatyka