Dramat #banggood Zakupiony Mi9t 17.09. Okazało się, że nie mają jednak ich w magazynie więc oczekiwanie na dostawe od ich importera DO NICH trwało 2 tygodnie. 1 października mail o pomyślnej wysyłce. Święto w chinach.. 6 października status o wyruszeniu paczki. Nie zmienił się on do dziś, jest ciągle "pre advised" więc nawet nie doszła do Holandii by ją przejął #postnl a gdzie dopiero do Polski. Szlag może
Te paczki z banggood chyba niosą w zębach z buta.. @blunch @ZalozKontoNaWykopEl mogę was prosić o numery śledzenia? Chciałbym sobie porównać z moim. Z góry dziękuję! @Top-malina: ubezpieczenie od vatu niby kupiłem. A w polsce nie biore bo nie nawidze na telefon wydawać więcej niż jest on warty, a z doświadczenia nie miałem problemów z wysyłką telefonów z chin nigdy
@blunch: ja miałem do wyboru Priority Air Mail (to wziąłem) oraz EU Priority jakoś tak, w kazdym razie coś z "EU". Tego nie brałem bo wyczytałem na necie że długo idzie i jakieś problemy. No ale..
@mundo: no to skoro Ty zamawiając później, miałeś 25.09 pre-advised to nie dobra wiadomość bo jeszcze dłużej będę czekał z racji że u mnie status pre-advised dopiero 06.10. Ja pierdziele, ostatni raz Banggood.
@mundo @dvin_2 @ZalozKontoNaWykopEl Spamuje do BG codziennie na Messenger. Dziś coś się poprawiło bo powiedzieli, że faktycznie u mnie status nie zaktualizował się od dawna i skontaktują się z zespołem który się tym zajmuje. Mam dostać email w ciągu 24h ze statusem gdzie znajduje się w tej chwili paczka. A jeśli chodzi o zamówienie.. To typowo "it takes 6-14 business days to deliver the order" ( ͡°͜
Moja paka z 17 września, wysłana 1 października nadal wisi na "pre-advised' w Chinach @mundo @dvin_2 @ZalozKontoNaWykopEl @Szczepan136 Wciąż pisze codziennie do BG że paczka prawopodobnie zaginęła, codziennie mam odpowiedź że prześlą do najwyższego oddziału supportu moje zgłoszenie. W końcu po 4 razach (2 tygodnie) kiedy mi to pisali, dostałem emaila o treści:
It is currently in transit. The tracking information will not be immediately updated, since the
@mundo @dvin_2 @ZalozKontoNaWykopEl @Szczepan136 Wysłali mi maila czy chce refunda bo prawdopodobnie paczka zaginęła - odpowiedziałem, że na PayPala. Zobaczymy co dalej, bo czuje że nie dostane refunda szybko
ZalozKontoNaWykopEl Pewnie że pisałem. Codziennie pisze. Obiecywali 4 razy że dostane maila, aż za piątym razem faktycznie dostałem. Zrobiłem równiez aplikacje na refund na stronce
@ZalozKontoNaWykopEl: to pisz na messenger, bo tam jest live chat w ciągu minuty. Zrobiłem refund apply na stronie dodatkowo i otrzymalem maila ze pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 2-3 dni roboczych. Zobaczymy będę pisał czy dostane
@tuzq @mundo: ja czekałem na samo wysłanie 2 tygodnie bo nie mieli na stocku telefonu, to spamowałem im na messenger codziennie. Teraz co kilka dni piszę i jedyna ich odpowiedź to to, że w ciągu 6-14 dni roboczych powinna być paczka. Natomiast na stronie mojego orderid na banggood jest prognozowana data na 22 października.. Wątpię że będzie. Dodatkowy trop jest taki - myślałem, że paczka nie została wcale wysłana
Kurła mirki zamówiłem 25.09 mi9 128gb (przesyłka pdm) i jedyny status jaki mam jest z 27.09 paczka nie została jeszcze przekazana .... czy to normalne że tak długo idzie? ( ͡°ʖ̯͡°) #banggood #priorityline #tracking
@AliPaczka: mam pakę z telefonem z Banggood, wysłana niby 02.10, status pre-advised 06.10, od tego czasu status się nie zmienił a mija 15 dni od wysyłki. Jest minimalna szansa że po prostu nie aktualizują statusu i może być ona już gdzieś w Polsce? Niektórzy co kupili później, mają jakiekolwiek statusy a u mnie nic a nic. Sprawa dla mnie gorąca bo przedmiot kupiony 17 września ale to już pomijam -
Dodałem kartę graficzną do moich urządzeń na stronie MSI za pomocą serial number. Chcę wysłać zgłoszenie reklamacyjne, kopiuje dosłownie ten sam numer do formularza zgłoszenia i wyskakuje że nie znaleziono takiego. Co robić? Dzwonić do MSI polska? #kartygraficzne #msi #radeon #komputery
Zakupiony Mi9t 17.09. Okazało się, że nie mają jednak ich w magazynie więc oczekiwanie na dostawe od ich importera DO NICH trwało 2 tygodnie. 1 października mail o pomyślnej wysyłce. Święto w chinach.. 6 października status o wyruszeniu paczki. Nie zmienił się on do dziś, jest ciągle "pre advised" więc nawet nie doszła do Holandii by ją przejął #postnl a gdzie dopiero do Polski. Szlag może
źródło: comment_H0EAlHqSxHWrgHKE8RIPgeZtF4zHxsXz.jpg
Pobierz@blunch @ZalozKontoNaWykopEl mogę was prosić o numery śledzenia? Chciałbym sobie porównać z moim. Z góry dziękuję!
@Top-malina: ubezpieczenie od vatu niby kupiłem. A w polsce nie biore bo nie nawidze na telefon wydawać więcej niż jest on warty, a z doświadczenia nie miałem problemów z wysyłką telefonów z chin nigdy
2019-10-06 05:53 The item is pre-advised ლ(ಠ_ಠ ლ)
@mundo @dvin_2 @ZalozKontoNaWykopEl @Szczepan136
Wciąż pisze codziennie do BG że paczka prawopodobnie zaginęła, codziennie mam odpowiedź że prześlą do najwyższego oddziału supportu moje zgłoszenie. W końcu po 4 razach (2 tygodnie) kiedy mi to pisali, dostałem emaila o treści:
Wysłali mi maila czy chce refunda bo prawdopodobnie paczka zaginęła - odpowiedziałem, że na PayPala. Zobaczymy co dalej, bo czuje że nie dostane refunda szybko