@mundo: u mnie nadal pre-advised, status bez zmian..
- 1
Kurła mirki zamówiłem 25.09 mi9 128gb (przesyłka pdm) i jedyny status jaki mam jest z 27.09 paczka nie została jeszcze przekazana .... czy to normalne że tak długo idzie? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#banggood #priorityline #tracking
#banggood #priorityline #tracking
- 0
@AliPaczka: mam pakę z telefonem z Banggood, wysłana niby 02.10, status pre-advised 06.10, od tego czasu status się nie zmienił a mija 15 dni od wysyłki. Jest minimalna szansa że po prostu nie aktualizują statusu i może być ona już gdzieś w Polsce? Niektórzy co kupili później, mają jakiekolwiek statusy a u mnie nic a nic.
Sprawa dla mnie gorąca bo przedmiot kupiony 17 września ale to już pomijam - wina
Sprawa dla mnie gorąca bo przedmiot kupiony 17 września ale to już pomijam - wina
- 8
- 1
Dodałem kartę graficzną do moich urządzeń na stronie MSI za pomocą serial number. Chcę wysłać zgłoszenie reklamacyjne, kopiuje dosłownie ten sam numer do formularza zgłoszenia i wyskakuje że nie znaleziono takiego. Co robić? Dzwonić do MSI polska?
#kartygraficzne #msi #radeon #komputery
#kartygraficzne #msi #radeon #komputery
Zakupiony Mi9t 17.09. Okazało się, że nie mają jednak ich w magazynie więc oczekiwanie na dostawe od ich importera DO NICH trwało 2 tygodnie. 1 października mail o pomyślnej wysyłce. Święto w chinach.. 6 października status o wyruszeniu paczki. Nie zmienił się on do dziś, jest ciągle "pre advised" więc nawet nie doszła do Holandii by ją przejął #postnl a gdzie dopiero do Polski. Szlag może trafić. Kupowane telefony od
@blunch @ZalozKontoNaWykopEl mogę was prosić o numery śledzenia? Chciałbym sobie porównać z moim. Z góry dziękuję!
@Top-malina: ubezpieczenie od vatu niby kupiłem. A w polsce nie biore bo nie nawidze na telefon wydawać więcej niż jest on warty, a z doświadczenia nie miałem problemów z wysyłką telefonów z chin nigdy
2019-10-06 05:53 The item is pre-advised ლ(ಠ_ಠ ლ)
@mundo @dvin_2 @ZalozKontoNaWykopEl @Szczepan136
Wciąż pisze codziennie do BG że paczka prawopodobnie zaginęła, codziennie mam odpowiedź że prześlą do najwyższego oddziału supportu moje zgłoszenie. W końcu po 4 razach (2 tygodnie) kiedy mi to pisali, dostałem emaila o treści:
Wysłali mi maila czy chce refunda bo prawdopodobnie paczka zaginęła - odpowiedziałem, że na PayPala. Zobaczymy co dalej, bo czuje że nie dostane refunda szybko