To, że była napisana tak #!$%@?, że każdy możliwy #!$%@? oczywisty bot mógł bez problemu stać nie wykryty miesiącami, (chyba, że cudem znalazł go gm, którego można było podobno w tej grze spotkać) to już nawet nie muszę pisać.
Mapy w tym arcydziele to jest jakiś #!$%@? żart.
Prostokąt i poustawiane na nim na #!$%@? jakieś drzewa, domki czy inny #!$%@?. Ale, ale, są różne mapy przecież! Inne prostokąty z domkami i #!$%@?, tylko z innym odcieniem trawy czy nieba, żeby nadać klimatu xD Popatrzcie na inne mmo. Nawet w takiej tibii zrobionej w paincie wygląda to lepiej. Nie mówię tu o doświadczeniach z gry, ale zobaczcie sobie taką ogólną mapę tibii w całości. Są duże kontynenty, wyspy, miasta i na mapie wygląda to naturalnie. A w metinie kwadraty i #!$%@?, #!$%@? xD
No właśnie, miasta. Miasto w metinie - cztery domki wokół jakiegoś kółka i #!$%@?, mamy miasto xD do tego w całej grze mamy 2, #!$%@? DWA (!) miasta, i do tego są #!$%@? identyczne. To jest naplucie graczom w ryj. Zrobili #!$%@? dwa miasta na całą grę i nawet nie chciało im się wykazać minimum zaangażowania, żeby jedno przynajmniej trochę różniło się od drugiego.
1) Cube Composer - ciekawa gra inspirowana programowaniem funkcyjnym. Pobaw się przekształceniami map()
https://david-peter.de/cube-composer/
źródło: comment_a52YdwIQQwzLRzEhbrl7depX3XL4GHUT.jpg
Pobierz@imlmpe:
Wiesz autorze, że nieładnie jest