Jest już jakiś koncept albo plan jak ma wyglądać to tankowanie na orbicie?
Bo w sumie co czytam od 2 lat o ITS/BFR to są poruszane osłony, silniki, zbiorniki a mi tak chłopskim okiem się wydaje, że to może być dość trudne, bo jak patrzę jak przy starcie ten cały tlen kipi, jak jest specjalna sekwencja tankowania, żeby nie rozwalić zbiorników to może być dość skompliwane
#spacex
Bo w sumie co czytam od 2 lat o ITS/BFR to są poruszane osłony, silniki, zbiorniki a mi tak chłopskim okiem się wydaje, że to może być dość trudne, bo jak patrzę jak przy starcie ten cały tlen kipi, jak jest specjalna sekwencja tankowania, żeby nie rozwalić zbiorników to może być dość skompliwane
#spacex
Moglby ktos wytlumaczyc/pokazac gdzie to jest wytlumaczone o co chodzi z tymi silnikami w f1?
Bo nie rozumiem:
-dlaczego Honda robi silniki, a nie ma zespołu w stawce,
-co bedzie z Honda jak RedBull zrezygnuje,
-dlaczego zespoly wspoldziela ze soba te silniki(przeciez sa konkurentami, a ilosc kasy zalezy od miejsca),
-kurna czy nie moga byc wreszcie bolidy porownywalne, a nie ostatnie sezony to licza sie tylko 3 zespoly?
Bo mogą, nie trzeba mieć własnego zespołu.
Przestaną dostarczać silniki albo znajdą inny chętny zespół.
Np. w przypadku mercedesa dział silnikowy jest oddzielnym bytem. A po drugie zespoły nie koniecznie sprzedają takie same specyfikacje jakich używają u siebie. Po trzecie: