Jestem w szoku obsługą klienta #oneplus
Miałem słynny problem z wyświetlaczem. Opisywałem go już tu nie raz.
W czwartek zjawił się kurier po moją sztukę, a teraz dwie doby później dostałem invoice i numer wysyłki nówki sztuki. Szybcy są
#oneplusone
Miałem słynny problem z wyświetlaczem. Opisywałem go już tu nie raz.
W czwartek zjawił się kurier po moją sztukę, a teraz dwie doby później dostałem invoice i numer wysyłki nówki sztuki. Szybcy są
#oneplusone










1. Pojawiły się u mnie problemy z wyświetlaczem - tzw. ghost swipes występujące pod wpływem ciepła. Nie miałem pomysłu jak to udowodnić, opisać ale pomysł podsunął mi ten filmik na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=T79zFjcla50
Koleś wyjmuje z lodówki telefon - wszystko ok, odczekuje 10 minut w cieple i problem się pojawia. Widać to dokładnie w aplikacji markers oraz podczas
źródło: comment_WMfeWXeiUJTP5KzyfbFvGFTEWtaOc4x3.jpg
Pobierz