jakiś czas temu kupowałem sobie do starszego komputera dysk SSD i zauważyłem że w #proline gwarancje na niektóre dyski były znacznie obcięte. było to tym bardziej dziwne, że ProLine obcinał gwarancję producenta!
dzwoniłem tam nawet w sprawie wyjaśnienia tej #afera ale dowiedziałem się że "firma ma prawo postępować tak jak uważa, a klient zakupem zgadza się na warunki".
aktualnie kompletuję sobie trochę taki deweloperski (od IT, nie od budowy domów) zestaw #pcmasterrace i porównuję sobie części w różnych sklepach. i tutaj kolejna zagadka: dlaczego w ProLine ogrom kości pamięci RAM ma jedynie 3 letnią gwarancję, skoro te same kości (ten sam model - ten sam kod), ten sam producent, ta sama pojemność we wszystkich innych sklepach mają gwarancję dożtwotnią?
przykład, G.Skill 32 GB: https://www.ceneo.pl/40990459
dzwoniłem tam nawet w sprawie wyjaśnienia tej #afera ale dowiedziałem się że "firma ma prawo postępować tak jak uważa, a klient zakupem zgadza się na warunki".
aktualnie kompletuję sobie trochę taki deweloperski (od IT, nie od budowy domów) zestaw #pcmasterrace i porównuję sobie części w różnych sklepach. i tutaj kolejna zagadka: dlaczego w ProLine ogrom kości pamięci RAM ma jedynie 3 letnią gwarancję, skoro te same kości (ten sam model - ten sam kod), ten sam producent, ta sama pojemność we wszystkich innych sklepach mają gwarancję dożtwotnią?
przykład, G.Skill 32 GB: https://www.ceneo.pl/40990459
"Dokładne uszkodzenia nieznane - Brak możliwości sprawdzenia"
Obstawiacie zalanie?
#siecikomputerowe #ubiquiti
"Dokładne uszkodzenia nieznane - Brak możliwości sprawdzenia" -> sprawdzane wielokrotnie i usilnie, ale działac nie chciało