Drążąc od pół roku rynek kart graficznych spytam was czy prawdą jest, że: 1. Ray Tracing to dobry upiększacz, ale nie jest niezbędny, a do tego jest w małej liczbie topowych gier i powoduje duży spadek FPS. 2. DLSS i FG to przyszłość, ale spadek jakości obrazu oraz input lag niwelują zalety dodatkowych klatek. 3. 16GB VRAM warto jest mieć o ile grasz na max detalach w 4k, rzadko 2k 4. Sterowniki
@antarhei: żadna opcja graficzna nie jest niezbędna co nie zmienia faktu że ray tracing, a zwłaszcza path tracing jest piękny i załączam jak tylko mogę. DLSS w rozdzielczościach powyżej 1080p oraz quality jest często niezauważalna i porównywalna do native a często działa lepiej niż zaimplementowany AA w grach. Tylko FG powoduje odczuwalny input lag, coś za coś ale za to w grach wolniejszych jak na przykład Alan Wake 2 możesz sobie
@antarhei: 1. Tak, przykładowo cały CP powstał, żeby świetnie wyglądać z RT, ale wolisz mieć 2x FPS, niż trochę lepsze neony 2. Niby tak, chociaż konsole tego nie implementują i da się grać w 30FPS na dobrze zoptymalizowanych grach. 3. Tak 4. Mam AMD od roku 7900xt i nigdy nie wykrzaczyły mi się stery. Stery są niestabilne w kwesti AI 5. FSR jest spoko, ale ostatnio Intel wprowadził swój otwary algroym
@K_R_S: @dzana skomentował słowa Strolla, że to żart że otrzymał karę, gdy ten odbywał 10s kary za swoje ogórzenie i wjechanie w dupe innego przy restarcie
#mecz ładny skok na kasę z tym KMS. Do tej pory kluby latały po świecie i to one oraz organizatorzy dostawali pieniądze, ale teraz chce dosiąść się do tego Fifa. Juz widzę w lipcu człapiącego De Bruyne czy Bellinghama
#mecz co za pieprzony baran z tego komentatora. Dwa metry zapasu, a ten bez emocji całą akcje bramkowa że spalony. Ale jeszcze miesiąc i naułra Polsat z LM