Dużo kosztuje utrzymanie takiej furki? Wsumie to juz wiekowe auta z przebiegami powyżej 200k lekko, wiec zastanawia mnie ile hajsu trzeba wkladac w tą maszynkę aby smigała.
@susi33: Ja mam is200 sport z 99r. Utrzymanie kosztuje tyle samo co i każdego innego podobnie rocznikowego auta, jednak jeśli jesteś w stanie sam przeprowadzać drobne naprawy to nawet taniej. Zawieszenia są dość pancerne, sworznie z tyłu i dolne na przodzie mam jeszcze oryginalne z fabryki (a auto już ma niemal 300tyś na liczniku), gumy zawieszenia również się poddały (polskie drogi) jednak dość niewielkim kosztem wymieniłem całość na poliuretan (przeżyją
@susi33: manual, co do spalania, to bardzo dużo zależy od nogi (a te silniki pięknie się wkręcają i lubią wysokie obroty), moje średnie spalanie w cyklu mieszanym to 9-9,5l, na trasie jestem w stanie zejść nawet do 8l, przy ostrej jeździe nie dziwi spalanie nawet 15-18l.
@Zaybatzu: Strasznie to wygląda, no i zerowa używalność. Niestety jestem przeciwny takim modyfikacjom. Można to porównać do kupna pięknego arabskiego konia, który ma piękną grzywę, więc obcinamy mu głowę i wieszamy w przedpokoju aby ładnie wyglądała.
@Zaybatzu: Myślę, że trzeba by zobaczyć nieco więcej fotek, wtedy coś można wnioskować. Na pojedynczej fotce po obróbce to i mój będzie wyglądał jak ideał.
@kostyak: Ja posiadam IS200, choć był zamysł na GS430, ale niestety sprawy rodzinne spowodowały, że zamiast funcar potrzebny był pojazd do codziennej eksploatacji, a tu się IS200 spisuje wzorowo.
@kostyak: Co do samego GS to szukałbym czegoś z V8 pod maską. 3.0 z MK3 to nie jest ten sam 3.0 co w MK1 (czyli słynny 2JZ), tylko nowa jednostka (V6 3GR-FSE) z bezpośrednim wtryskiem (papa LPG) zaś V8 jest to starsza, niezniszczalna konstrukcja z poprzednich lexów.
Mam IS I generacji i wszystko się zgadza. U mnie radio jeszcze nie padło. Ale oprócz tego cewki i uchwyt pod maską jak na filmie :D Ogólnie polecam auto ;)
Na autostradę skrzynia jest nieco za krótka i przy 100km/h mamy już ok 3tyś rpm, zaś powyżej 4,5 włącza się VVT-i i spalanie dość mocno rośnie. Polepsza to przyspieszenie, ale w mieście się trzeba trochę opracować prawą ręką. Co do ocynku, robi robotę, u mnie is200 z 99r i prawie zero rdzy, prawie, ponieważ dach jest słabiej cynkowany i na krawędzi nad szybą czołową są już przyszczyki, no ale auto już pełnoletnie.
@Sepang: Ja go z kolei bardzo lubię, oczywiście to co mówi trzeba przyjmować z lekkim przymrużeniem oka. @michal-zalewski: też do niego pisałem po tym odcinku, zwłaszcza że saaba też przerabiałem :)
Co sądzicie o Lexusie is 200. Wczorajszy wpis skłonił mnie do zainwestowania się tym modelem, a powoli chciałbym szukać pierwszego własnego samochodu. Oczywiście chciałbym założyć LPG. Jakie są koszta eksploatacji takiego samochodu, typowe usterki. Ogólnie przekonuje mnie to, że jest tylny napęd, a BMW wiąże się ze stereotypami i policja w razie czego też nie będzie chciała dać najniższego mandatu. Miałabym też o wprowadzeniu takiego auta z Niemiec. Ogonie auto widzę strasznie
@Kreation: szykuj się na cenę z okolic 13-18tyś, tak aby stan był dobry. Ogólnie auto bardzo przyjemne, mało awaryjne. Przy kupnie polecam sprawdzić czy nie posiada większych ilości szpachli (oryginalna powłoka spokojnie zabezpiecza przed rdzą, jednak jeśli już ktoś coś szpachlował, to zwykle po 2-3 latach jest do poprawy, bo przeważnie zrobione jest to po kosztach), dwumasa, jest dość odporna i w moim aucie przy przebiegu ok 300tyś jeszcze daje
- Dzień dobry Lexus serwis z tej strony ma pan chwile? - Tak słucham - Chciałam zapytać czy pańska jutrzejsza wizyta w naszym serwisie jest nadal aktualna - Tak oczywiście, będę w Coventry pomiędzy 15:00 a 15:30 tak jak się umawialiśmy - Świetnie, czy życzy pan sobie jakąś gazetę? - Eee... Słucham? O_o
@paczyczyniepaczy: Znam coś takiego, znajoma z pracy tak miała, pierwszego dnia jednemu z mechaników dziecko zachorowało, następnego inny połamał sobie żebra, kolejnego podobno coś z ręką się stało, że na izbie przyjęć wylądował, a jak kolejnego jak dzwoniła rozłożyła grypa to zabrała samochód bo ich w końcu wszystkich powybija.
@gmitek: No niestety w is300 automat dość mocno zamula dość fajny silnik (mój is200 i is300 znajomego mniej więcej do 160 idą niemal równo), dodatkowo bez odłączania abs nie polatasz za bardzo bokiem bo trc i skrzynia będzie blokować. Ale... zawsze można wsadzić w58 i będzie is300 w manualu, a to już ładnie śmiga.
@gmitek: mam is200 więc nie wiem jak to dokładnie jest w is300, u mnie po prostu wciskam guzik i tylko abs zostaje, w 300 wiem że wciśnięcie guzika niewiele daje.
Dużo kosztuje utrzymanie takiej furki? Wsumie to juz wiekowe auta z przebiegami powyżej 200k lekko, wiec zastanawia mnie ile hajsu trzeba wkladac w tą maszynkę aby smigała.
#lexus #is200 #is300 #samochody #motoryzacja #jdm
Utrzymanie kosztuje tyle samo co i każdego innego podobnie rocznikowego auta, jednak jeśli jesteś w stanie sam przeprowadzać drobne naprawy to nawet taniej.
Zawieszenia są dość pancerne, sworznie z tyłu i dolne na przodzie mam jeszcze oryginalne z fabryki (a auto już ma niemal 300tyś na liczniku), gumy zawieszenia również się poddały (polskie drogi) jednak dość niewielkim kosztem wymieniłem całość na poliuretan (przeżyją