- 0
Kiedy się przerwa technicza w mbanku kończy bo nie pamiętam ile wczoraj w barze zostawiłem
#mbank #mecz @ZespolmBanku
#mbank #mecz @ZespolmBanku
@Brydzo: serwis transakcyjny i aplikacja mobilna będą niedostępne do 11:45. Pozostałe usługi sprawdzisz tutaj: https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,9448,przerwa-w-dostepie-do-naszych-uslug-nie-zaplacisz-tez-karta.html
- 0
@ZespolmBanku : Co się stało z Waszym logowaniem do profilu zaufanego? Dostaje taki error:/
The page you are looking for cannot be displayed because an invalid method (HTTP verb) is being used.
#mbank
The page you are looking for cannot be displayed because an invalid method (HTTP verb) is being used.
#mbank
#mbank @ZespolmBanku znowu pobierajcie podwójnie za płatności karta ehhh rozumiem ze macie prace weekendowe ale kurna ogarnijcie się
ZespolmBanku via SentiOne
- 0
@Emulsja możesz opisać co dokładnie się dzieje?
@Emulsja: nie pobieramy płatności podwójnie. Z sytuacji, którą opisałaś wynika, że sklep przesłał do nas dwa razy prośbę o zablokowanie pieniędzy. Jeżeli obie transakcje są jeszcze nierozliczone (widoczne na żółto z symbolem kłódki w serwisie transakcyjnym), czas trwania takiej blokady wynosi 7-14 dni kalendarzowych (w zależności od rodzaju operacji i karty, którą posiadasz). W tym czasie będziemy oczekiwali na informację ze sklepu o odrzuceniu/potwierdzeniu płatności. Oczywiście sklep może przesłać nam te
ZespolmBanku via SentiOne
- 1
@wersalski_kasztan, niestety nie.
ZespolmBanku via SentiOne
- 0
@final_riot , tak jak przy transakcji kartą czekamy na potwierdzenie operacji. Przelew zaksięguje się na rachunku po rozliczeniu takiej transakcji. Zazwyczaj dzieje się to w ciągu dwóch dni roboczych (maksymalnie 5-7 dni roboczych).
@ZespolmBanku proszę się określić, kiedy naprawicie PODSTAWOWĄ FUNKCJE pobierania załączników w zakładce News, w aplikacji giełdowej #gielda #mbank #codziennymbank nr 4
@jestemtunew, nie jest to błąd. Nie mamy możliwości zweryfikować linków umieszczonych w komunikatach PAP, dlatego też ze względów bezpieczeństwa nie pobierzesz załączników.
#mbank Macie awarie jakąś. Apka chce się od nowa powiązać ale jak próbuję to nie ma moich danych. Przez 30 min serwis www nie działał.
ZespolmBanku via SentiOne
- 0
@marek-kras, serwis i aplikacja działa prawidłowo. Nie mamy podobnych zgłoszeń.
ZespolmBanku via SentiOne
- 0
@fullversion, opłatę tę pobieramy od 01.03.2021 r. Bezprowizyjnie gotówkę poniżej 100 zł wypłacisz za pomocą BLIKa.
ZespolmBanku via SentiOne
- 0
@smoqpl8, w naszym przypadku uzyskanie takiego kredytu jest możliwe pod warunkiem, że Twoje wynagrodzenie wpływa na konto w Polsce.
ZespolmBanku via SentiOne
- 0
@EL98, jeśli go nie zapamiętałeś, to identyfikator klienta przypomni Ci aplikacja mobilna :) Rozwiń 3 pytanie i znajdziesz tam instrukcje krok po kroku, jak odzyskać identyfikator klienta: https://www.mbank.pl/indywidualny/serwis-transakcyjny-ib/pytania-i-odpowiedzi/aktywacja-odblokowanie/
ZespolmBanku via SentiOne
- 1
@bart88uk możliwe, że możesz zredukować opłaty. Zadzwoń: +48 42 6 300 800. Przygotuj identyfikator i telekod. Sprawdzimy co masz i doradzimy co możesz zrobić.
Czy mogę sprawdzić kogo upoważniłem na wypadek śmierci do moich środków przez konto w necie? Miałem kiedyś takie zaświadczenie wypełnione.
#mbank
#mbank
ZespolmBanku via SentiOne
- 1
@Tomek_Gda: nie prezentujemy tej informacji w serwisie transakcyjnym. Możemy ją sprawdzić, gdy zadzwonisz do nas na mLinię: +48 42 6 300 800. Przygotuj identyfikator klienta i telekod.
Co sesje, zaczynając od dzisiaj będę wołał @ZespolmBanku żeby się określili, kiedy naprawią pobieranie załączników w zakładce News, w aplikacji giełdowej #gielda #mbank #codziennymbank nr1
ZespolmBanku via SentiOne
- 0
@jestemtunew, w temacie inwestycji prosimy skontaktuj się bezpośrednio z mLinią: +48 42 6 300 800. Do połączenia przygotuj identyfikator klienta i telekod.
ZespolmBanku via SentiOne
- 0
@Phoryn, pierwszy przelew w miesiącu jest bezpłatny. Wskazana opłata dotyczy drugiego i kolejnych przelewów i obowiązuje od wprowadzenia usługi Moje Cele do naszej oferty.
Zespół mBanku
- mBank rozpoczął działalność 26 listopada 2000 roku jako pierwszy internetowy bank w Polsce. Oferta indywidualna: http://www.mbank.pl/ Oferta firmowa: http://www.mbank.pl/dla-firm/ Program rekomendacyjny: http://www.polecambank.pl/
- http://www.mbank.pl/
#raty #finanse