Są takie momenty w życiu każdego z nas z których jesteśmy szczególnie dumni. Narodziny dziecka, zbudowanie domu, kolor bordo na wykopie czy premiera trailera przy którym maczało się palce ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Gdy zaczynaliśmy projekt Gloria Victis: MMO nie mieliśmy niczego, oprócz wielkiego zapału. #pracbaza odbywała się zdalnie, po godzinach, bez żadnego budżetu aż do wydawania wersji na Steam, następnie mogliśmy założyć profesjonalne biuro, porzucić nasze dotychczasowe #pracbaza i przenieść się do Lublina. Od tego czasu zespół powiększył się trzykrotnie, naszą grę kupiło ćwierć miliona osób, i jakiś czas temu grupa FishTankStudios rozpoczęła pracę nad swoim projektem, osadzonym w świecie gry Gloria Victis.
Gloria Victis: Siege - jest to gra w której grupą niedobitków staramy się utrzymać w obleganym zamku, widząc całe zdarzenie z perspektywy prostych mieszczan, robiących wszystko co się da, aby resztki broniących się żołnierzy wytrzymały fale ataków, aż nadejdzie odsiecz. Wydzielamy jedzenie, naprawiamy bronie, wytwarzamy bandaże - a nocą próbujemy przekradać się między strażą aby podkraść chociaż trochę zaopatrzenia. Gra od samego początku tworzona jest z myślą o moderach, tak aby każdy mógł przedstawić swoją opowieść, na swój sposób. Nie ukrywamy, liczymy na wiele historii tworzonych przez, i o graczach MMO (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Gdy zaczynaliśmy projekt Gloria Victis: MMO nie mieliśmy niczego, oprócz wielkiego zapału. #pracbaza odbywała się zdalnie, po godzinach, bez żadnego budżetu aż do wydawania wersji na Steam, następnie mogliśmy założyć profesjonalne biuro, porzucić nasze dotychczasowe #pracbaza i przenieść się do Lublina. Od tego czasu zespół powiększył się trzykrotnie, naszą grę kupiło ćwierć miliona osób, i jakiś czas temu grupa FishTankStudios rozpoczęła pracę nad swoim projektem, osadzonym w świecie gry Gloria Victis.
Gloria Victis: Siege - jest to gra w której grupą niedobitków staramy się utrzymać w obleganym zamku, widząc całe zdarzenie z perspektywy prostych mieszczan, robiących wszystko co się da, aby resztki broniących się żołnierzy wytrzymały fale ataków, aż nadejdzie odsiecz. Wydzielamy jedzenie, naprawiamy bronie, wytwarzamy bandaże - a nocą próbujemy przekradać się między strażą aby podkraść chociaż trochę zaopatrzenia. Gra od samego początku tworzona jest z myślą o moderach, tak aby każdy mógł przedstawić swoją opowieść, na swój sposób. Nie ukrywamy, liczymy na wiele historii tworzonych przez, i o graczach MMO (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Wydaliśmy właśnie naszą kolejną grę Nadir: A Grimdark Deckbuilder i rozdajemy 5 kluczy dla Wypoku!
W skrócie: Nadir to mroczny, roguelike’owy deck builder z haczykiem: koszt zagrania karty to również reakcja przeciwnika, którą możesz przewidzieć.
Gra ma bardzo unikatową mechanikę rozgrywania kart i styl graficzny, mamy craftowanie kart, budowanie budynków i inne fajne rzeczy które powinny przypaść do gustu fanom karcianek. ((╭☞