Być jak Koichi Hayashida - dziennik developerski quaza.
Kto to Koichi Hayashida? Czym jest Kishōtenketsu? Czy stworzenie dobrego poziomu w mario jest tak proste, jak się wydaje? Quaz postanowił wyjaśnić te kwestie.
z- 30
- #
- #
- #
- #
- #
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Kto to Koichi Hayashida? Czym jest Kishōtenketsu? Czy stworzenie dobrego poziomu w mario jest tak proste, jak się wydaje? Quaz postanowił wyjaśnić te kwestie.
zNa przykładzie ciekawego błędu z najnowszej odsłony Assassin's Creed.
zOd ekipy DefendTheHouse, którzy już przy innych grach pokazywali poziom dopieszczenia najmniej istotnych elementów rozgrywki, bo w końcu, diabeł tkwi w szczegółach.
zNie wrzucałbym, gdyby nie to, że straż miejska zaczyna przekraczać pewne granice, jak na przykład rozkazywanie gdzie można chodzić, a gdzie nie.
zCo tu dużo mówić, prezentacja dema technologicznego silnika source z największych targów gier E3 z roku 2003. W skrócie, co kiedyś przyprawiało o dreszcze w gamingowym świecie.
zWykop.pl