Kubusiu - zarzucasz nam hejt i że wylewamy wiadro bigosu a sam manipulujesz w miejscu, gdzie nie ma aż takiej potrzeby. Wkleiłeś ocenę z metacritic dla wersji pc i zamazales ocenę użytkowników - moim zdaniem niepotrzebnie, bo są w większości pozytywne. Co dla wersji dla pc się zgadza, bo rzeczywiście ta jest spoko. Szkoda, że nie pokusiłeś się o wklejenie oceny wersji na ps4, bo ta jest już troszkę gorsza...
Dziękuje @Exenex ! Nie otrzymałaś kredytu w filmiku, więc dziękuje tutaj. Zdjęcia fizycznej mapy pozwoliły naprowadzić ludzi na tropy wyciętej zawartości a konkretnie całych dzielnic. Zarówno North Oak jak i Charter Hill na fizycznie mapie są o wiele większe i zajmują trochę inne miejsca. W grze są bardzo malutkie poszlaki sugerujące pierwotną lokacje tych miejsc (np. lampy w lesie czy podziemne tunele z triggerami dźwieków pociągu łączącego te dzielnice) ale fizyczna
Smutna jest ta cisza z strony Cdepu, dali jakąś roadmape i tyle info dla graczy od kilku miesięcy. Czuję się wyruchany w tym CyberWale1.3 #cyberpunk2077
Czerwiec 2020, niecałe 5 miesięcy do listopadowej premiery. Paweł Sasko opowiada o garażu, w którym V będzie trzymał auta, o modyfikowaniu wizualnym broni, o modyfikowaniu wizualnym cyberwszczepów.
Zwracam uwagę na pierwsz klip w tle - widać minimapę w owiele mniejszej skali, w prawym dolnym rogu widać skrót klawiszowy odpowiadajacy za 'tryb bojowy' auta.
@pablo397: Ja mam wrażenie, że Sasko to marketingowiec ubrany jako dev. Pewnie sam nie miał pojęcia jak ta gra wygląda. Bo takie głupoty wygadywać i ani razu nawet nie uśmiechnąć się pod nosem to już wyższa szkoła aktorstwa.
Skończyłem #cyberpunk2077, i bawiłem się zajebiście. Bugi bugami, było ich nadal sporo. Ale jeśli chodzi o główna linie fabularną to była świetna. Jak tam był powycinany content to szkoda ( ͡°͜ʖ͡°)
W sumie dobra robota cdpr. Mogło być lepiej, ale nie ma tragedii.
@pablo397: Mi się wydaje, że oni nie mają w ogóle ogarniętych tooli do robienia contentu, wszystko zrobili na kolanie aby się kleiło do premiery i teraz dodanie czegoś jest strasznym bólem, dlatego idzie im to jak krew z nosa. W takim Anvilu na którym Ubisoft robił Valhallę masz toole do automatycznego QA które sprawdzają grę przez nockę, masz tool do generowania całej mapy z navmeshem na podstawie zrobionych assetów. U
Spider bot flathead. Pytanie było czy będzie można użyć robota i obserwować otoczenie jego oczyma. Paweł na początku odpowiada, że jeszcze za wcześnie żeby powiedzieć, ale rozważają takie opcje. Za to później opowiada o klasie technika, różnych umiejętnościach naszego robota i fakcie, że są całe sekcje questów dostępnych tylko dla robota i ma to być unikalna opcja przejścia danych questów tylko dla technika.
Oczywiście temat czysto gejmplejowy ale nie przeszkadza to Pawłowi,
@pablo397: To wygląda jak menadżer przedstawiający klientowi projekt nad którym pracujesz. Jesteś bardziej zaskoczony niż klient możliwościami jakie będzie posiadał
Nie takiego dowodu, powtarzam jeszcze raz, jest nagroda 0,5 miliona eurodolarów dla człowieka, który wskaże cień dowodu, że Adam Badowski wiedział o wyciętym contencie. Po prostu nie wiedział, proszę sobie wyobrazić, znaczy wiedział albo nie wiedział, nie wiem czy wie, ale istnieje ogromna możliwość, że nie wiedział. Jest nawet taka wypowiedź Pawła Sasko, który robi te słynne streamy na Twitchu, które rozpoczęły tę aferę. On powiedział, taki zmęczony do swojego reżysera -
@EnJoyyy: Badoski to święty człowiek jest, nie miał pojęcia i został oszukany jak my, ale teraz wdrożył specjalne procedury a rozmowy prowadzi z wariografem więc na pewno DLC już będzie sukcesem
@cin123654: On i kolega Miles różne rzeczy mówili. Tutaj nie wierzyłbym do końca, szczególnie, że w demku pokazanym w 2018 Silverhand nie żyje dopiero od roku, a już wtedy gadali że historia cała skończona i grywalna. Gdzie Keanu jeszcze kontraktu nie podpisał.
#cyberpunk2077