Miał ktoś już jakieś doświadczenia z reklamacją tytułem rękojmi według nowej ustawy? W lutym kupiłem tablet w x-kom, popsuł się raz, naprawili, drugi raz się popsuł (tym razem inna usterka) tydzień po odebraniu z naprawy. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Tablet naprawiony - wymiana zasilacza. Wszystko fajnie, tylko po co są te nowe przepisy jak sklep udaje, że nie do końca obowiązują. Zgłosiłem swoje niezadowolenie na FB, był
@Volki: Ogólnie wada istotna/nieistotna nie jest sprecyzowana dokładnie i można to interpretować na wiele sposobów. No dokładnie tak, odpowiedź była bardzo wymijająca.
@Sakul88: Wszystkie informacje w tej sprawie przekazaliśmy w drodze kontaktu telefonicznego. W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.
Miał ktoś już jakieś doświadczenia z reklamacją tytułem rękojmi według nowej ustawy? W lutym kupiłem tablet w x-kom, popsuł się raz, naprawili, drugi raz się popsuł (tym razem inna usterka) tydzień po odebraniu z naprawy. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Tablet naprawiony - wymiana zasilacza. Wszystko fajnie, tylko po co są te nowe przepisy jak sklep udaje, że nie do końca obowiązują. Zgłosiłem swoje niezadowolenie na FB, był