Miał ktoś już jakieś doświadczenia z reklamacją tytułem rękojmi według nowej ustawy? W lutym kupiłem tablet w x-kom, popsuł się raz, naprawili, drugi raz się popsuł (tym razem inna usterka) tydzień po odebraniu z naprawy. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Tablet naprawiony - wymiana zasilacza. Wszystko fajnie, tylko po co są te nowe przepisy jak sklep udaje, że nie do końca obowiązują. Zgłosiłem swoje niezadowolenie na FB, był
@Volki: Jak się laptop rozładuje, to trzeba go czymś naładować. Zresztą sklep tłumaczył się, że poprzednia reklamacja tyczyła się czegoś innego. Swoją drogą za pierwszym razem spaliły się głośniki, a tablet nagrzał się do tego stopnia, że nie oparzyłem się tylko dlatego, że szybko zareagowałem, wtedy wada była zdecydowanie istotna, ale też się tym nikt nie przejął.
@Volki: Ogólnie wada istotna/nieistotna nie jest sprecyzowana dokładnie i można to interpretować na wiele sposobów. No dokładnie tak, odpowiedź była bardzo wymijająca.
Miał ktoś już jakieś doświadczenia z reklamacją tytułem rękojmi według nowej ustawy? W lutym kupiłem tablet w x-kom, popsuł się raz, naprawili, drugi raz się popsuł (tym razem inna usterka) tydzień po odebraniu z naprawy. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Tablet naprawiony - wymiana zasilacza. Wszystko fajnie, tylko po co są te nowe przepisy jak sklep udaje, że nie do końca obowiązują. Zgłosiłem swoje niezadowolenie na FB, był
Swoją drogą za pierwszym razem spaliły się głośniki, a tablet nagrzał się do tego stopnia, że nie oparzyłem się tylko dlatego, że szybko zareagowałem, wtedy wada była zdecydowanie istotna, ale też się tym nikt nie przejął.