Jesteśmy Red Dev Studio - niewielkim studiem indie zlokalizowanym w Olsztynie. Kilka dni temu wypuściliśmy naszą pierwszą większą grę - Down to Hell - w Early Access na Steamie. Z tej okazji mamy dla was #rozdajo 3 kluczy na Steam!
Losujemy przez #mirkolos, wystarczy jedynie zostawić plusika, skoro sami jesteśmy zieloni, to zielonki też biorą udział!
@koniarz: Z Soulsów mamy podobny klimat i wyśrubowany poziom trudności, rozgrywka jest zupełnie niesoulsowa - jest to szybki slasher, najbliższe porównanie to byłby Devil May Cry w 2D, aczkolwiek tak dobrzy nie jesteśmy, wzorujemy się jeno :)
@l_Grela_l: Nieee, jesteśmy bardziej multiplatformowi, niż monopolistyczni ( ͡°͜ʖ͡°) @koniarz: Generalnie celujemy w uczenie się każdego z przeciwników, jeżeli coś zrobimy źle i dostaniemy feedback, że powinniśmy to zmienić - to natychmiast do tego siadamy. @Eskeel: I do każdego z nich dopasowany unikalny, metalowy soundtrack!
@jtank: Hollow Knight jest typową metroidvanią, dużo elementów platformowych - u nas jest inaczej: mało platformowych, za to dużo walki, krwi i mięsa ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
@bezduchy: Za to na promocji -10% na Steamie dostaniesz na pewno (⌐͡■͜ʖ͡■) Bez obaw, rzucimy pewnie jeszcze kluczami nie raz i nie dwa, więc warto próbować!
@HomeMadeGames: Dzień doberek! Nie poznaliśmy się przypadkiem na Comic Conie? ( ͡°͜ʖ͡°) Pozdrowienia z Olsztyna!
@ZieloneKoloTramwaja: Niestety na tym etapie nie możemy udzielić takiej informacji ( ͡°ʖ̯͡°)
@PupuPanPanda: Skille aktywuje się jak combosy, żadnego "Press F to pay respects". Grindować można, owszem, jeżeli brakuje ci expa, a masz ochotę się pomęczyć, nie zabieramy takiej
@Raczejtak: Dzięki wielkie! Zastanowimy się w przyszłości nad koszulkami, miały świetny odzew gdziekolwiek ich nie pokazaliśmy, może zrobimy jakieś #rozdajo... (⌐͡■͜ʖ͡■)
@Antyradek: Bugi muszą być! :D ale staramy się je naprawiać na bieżąco i codziennie wypuszczać łatki. Poprawiliśmy bardzo dużo względem PGA, między innymi przebudowaliśmy
@chinskitranslator: @Pantokrator: Już tłumaczę, Panowie, takie tła nazywają się paralaksami - jest kilka warstw tła, by oddać głebię lokacji w której jesteśmy └[⚆ᴥ⚆]┘
@CzuapDeBejs: Satysfakcja z ubicia naszych bossów powinna być konkretna, zapraszamy i powodzenia!
Jesteśmy niewielkim, prężnie rozwijającym się studio w Olsztynie. Obecnie jesteśmy na etapie produkcji naszego slashera 2D - Down to Hell, który jest możliwy do kupienia w Early Accessie na Steamie, oraz w niedalekiej przyszłości na Nintendo Switch.
Jesteśmy Red Dev Studio - niewielkim studiem indie zlokalizowanym w Olsztynie. Kilka dni temu wypuściliśmy naszą pierwszą większą grę - Down to Hell - w Early Access na Steamie. Z tej okazji mamy dla was #rozdajo 3 kluczy na Steam!
Losujemy przez #mirkolos, wystarczy jedynie zostawić plusika, skoro sami jesteśmy zieloni, to zielonki też biorą udział!
źródło: comment_BzD7gUlOAX3FGCXAicyC3Pgp63TL2ndV.jpg
Pobierz@koniarz: Generalnie celujemy w uczenie się każdego z przeciwników, jeżeli coś zrobimy źle i dostaniemy feedback, że powinniśmy to zmienić - to natychmiast do tego siadamy.
@Eskeel: I do każdego z nich dopasowany unikalny, metalowy soundtrack!
@jtank: Hollow Knight jest typową metroidvanią, dużo elementów platformowych - u nas jest inaczej: mało platformowych, za to dużo walki, krwi i mięsa ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
@Brzozq: W przyszłości możemy rzucić jeszcze co nieco kluczyków, nie mówimy nie ʕ•ᴥ•ʔ
@ZieloneKoloTramwaja: Niestety na tym etapie nie możemy udzielić takiej informacji ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@PupuPanPanda: Skille aktywuje się jak combosy, żadnego "Press F to pay respects". Grindować można, owszem, jeżeli brakuje ci expa, a masz ochotę się pomęczyć, nie zabieramy takiej
@budyn: Dzięki! Na pewno nie jest to ostatni nasz projekt, także może kolejny będzie bardziej przypadał twoim gustom :)
Bonusik: zdjęcie z balkonu naszego biura, piękny dzień dzisiaj (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
źródło: comment_yvoxGNyzTXg9hZKcsGLMSqHB1YBtNoPh.jpg
Pobierz@Krogan: Unity
@damian2810200000: Już odblokowane :)
@Antyradek: Bugi muszą być! :D ale staramy się je naprawiać na bieżąco i codziennie wypuszczać łatki. Poprawiliśmy bardzo dużo względem PGA, między innymi przebudowaliśmy
@jacieniemog28: Na razie skupiamy się na dokończeniu gry, jeżeli będzie odzew, myślimy że w przyszłości porty nie będą problemem :)
@powaznypysk: Dzięki za feedback! Zachęcamy do zagrania, żeby uzyskać pełen obraz, ale tak czy inaczej wszystkie
@CzuapDeBejs: Satysfakcja z ubicia naszych bossów powinna być konkretna, zapraszamy i powodzenia!