”Być może, to początek nowej kontrowersji technicznej w Formule 1.
Według Auto Motor und Sport FIA odkryła, że niektóre zespoły bawią się sztywnością deski pod podłogą bolidów. FIA zagroziło podczas ostatniego spotkania dyrektorów technicznych, że w przyszłości ma ona być jednorodnie sztywna na całej powierzchni, co spotkało się z protestem Red Bulla i Ferrari.
Pozostałe zespoły podejrzewają, że podłoga w bolidach tych dwóch stajni jest elastyczna, co zwiększa docisk. Chodzi tutaj nie o całą podłogę, a konkretny obszar gdzie przymocowana jest deska, czyli centralną część. Tam podobno powietrzne przelatuje między deską a resztą podłogi, co teoretycznie umożliwia pewną elastyczność.
@Syskiev: Jak napisałem to samo na F1 Polska na fb to zostałem nazwany pajacem, debilem i mi Zdzisławy zaczęły wyjaśniać, że tak naprawdę to FIA od dwóch lat #!$%@? mercedesowi. Tylko na tym tagu czuję się dobrze
Uczę się na błędach ludzi, którzy posłuchali moich rad