Okej, podwaliny pod prawdziwe programowanie rakiet w assemblerze Intuicio (bo kOS jest zbyt łatwy ;p) zostały utrwalone - mam działające sandboxowanie programów w C# :D
A zaraz siadam do robienia pluginu do KSP - będę opisywał postęp pod tagiem => #intuicioksp
@Myrten Intuicio to taka platforma uruchomieniowa, ktora robie (zestaw narzedzi do kompilowania i uruchamiania specjalnego assemblera, mozna tworzyc kompilatory innych jezykow do niego, bo obsluguje nadkompilatory jako moduly; traktuj to troche jak natywny .NET); Dodalem sandboxowanie dla C# abym mogl uzywac tego jako skryptow w Unity, a na KSP testuje jak to bedzie dzialac, bo ma byc to podwalina dla skryptowania gier, ktore beda tego potrzebowac, wiec KSP to swietna gra do
Komp juz przystosowany do weekendowego GGJ. Tym razem moim zestawem jamowania będą: - SFML, C++ i Code::Blocks do kodowania; - Intuos i Krita do graficzenia; - Skrzypce, Audacity i "tracker na sterydach" do dźwięków (muszę jeszcze dokupić mikrofon).
Całkowicie sam, by w razie porażki nikogo nie zawieść xD ale zaplanowałem dwie doby tworzenia gry, abym linią najmniejszego oporu skończył grę :D I tym razem nie będę chory ^^
Powiedzcie mi, dlaczego jak mam 2 pojazdy, uruchomię silnik na jednym i przełączę się na drugi, to w tym pierwszym silnik się wyłącza, mimo iż throttle ma te samą wartość? O.o
Wie ktoś, jak to naprawić, albo czy jest jakiś mod od tego? bez tego cała idea z samopowracającą rakietą idzie się kochać do piachu, bo przez to spala mi się w atmosferze :<
Zbudowałem i zaprogramowałem pierwszą wersję rakiety nośnej, która ląduje z powrotem na terenie bazy - czy mogę teraz aplikować do #spacex na stanowisko Elona? ( ͡º͜ʖ͡º)
#krakow, gdzie znajde jakąś tanią drukarnię, w której będę mógł wydrukować sobie 1 plakat (testowo) w formacie Super A1 na błyszczącym papierze xeroxa? a jeśli dałoby radę zrobić to online, to byłoby nawet lepiej :D
@PsichiX: BBZ ma dobre ceny i są raczej sprawdzeni, całe studia drukowałem B2 i zawsze byłem zadowolony. Poproś o darmową próbkę przed wydrukiem żeby zweryfikować kolory.
"Sometimes you may discover that a test doesn’t show the expected result when run with the Microsoft runtime - either because there is a bug in their runtime or something is misleading or wrong in their documentation. In this case, please put a detailed description of the problem to mcs/class/doc/API-notes and do also report it to the mailing list - we’ll forward this to the Microsoft people from time
Dorobiłem do assemblera szablony struktur i rutyn, a poza screenem to dorobiłem też wołanie rutyn z adresu ze zmiennej (potrzebne było mi do lambd w Gojirze).
Na razie na wyodrębnionym projekcie testuje plugin - tutaj będzie się sterować samojezdnym autem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#unity3d #programowanie #gamedev
źródło: comment_mDeaTWXnkIcDffhRTHZBJTOMuZfBLmAK.jpg
Pobierz