Okej, podwaliny pod prawdziwe programowanie rakiet w assemblerze Intuicio (bo kOS jest zbyt łatwy ;p) zostały utrwalone - mam działające sandboxowanie programów w C# :D
A zaraz siadam do robienia pluginu do KSP - będę opisywał postęp pod tagiem => #intuicioksp
@Myrten Intuicio to taka platforma uruchomieniowa, ktora robie (zestaw narzedzi do kompilowania i uruchamiania specjalnego assemblera, mozna tworzyc kompilatory innych jezykow do niego, bo obsluguje nadkompilatory jako moduly; traktuj to troche jak natywny .NET); Dodalem sandboxowanie dla C# abym mogl uzywac tego jako skryptow w Unity, a na KSP testuje jak to bedzie dzialac, bo ma byc to podwalina dla skryptowania gier, ktore beda tego potrzebowac, wiec KSP to swietna gra
A zaraz siadam do robienia pluginu do KSP - będę opisywał postęp pod tagiem => #intuicioksp
https://gist.github.com/anonymous/9db13de8346116e63329713645a04612
#kerbalspaceprogram #intuicio #programowanie
Dodalem sandboxowanie dla C# abym mogl uzywac tego jako skryptow w Unity, a na KSP testuje jak to bedzie dzialac, bo ma byc to podwalina dla skryptowania gier, ktore beda tego potrzebowac, wiec KSP to swietna gra