Mam pewien problem z pocięciem kuli, która ma być gładka, a krawędzie ostre. Po lewej jest mniej więcej to, co chce utrzymać (zastosowałem boolean), ale z racji ustawień Subdivision, mój komputer dostaje zadyszki. Po prawej gdy ustawiam Shade smooth albo Subdivision, to wygładza mi również krawędzie. Nie mogę znaleźć w tutorialach jak temu zapobiec. Jakieś pomysły?
#blender #grafika3d
#blender #grafika3d

źródło: comment_1608227633nzpMZJV7g9FRZx2d9qaoMG.jpg
Pobierz
Mirki blenderowcy, jak w blenderze nowym (2.9) wyrenderować scenę z View Portu? #!$%@? mnie ciągłe suwanie kamerą, aby uzyskać odpowiedni kąt na podglądzie szybkiego renderowania. Da radę ustawić tak, aby renderować aktualnie ustawiony view port?
źródło: comment_1611663155v1cyfJsHCJGTyYCfHV2ZyX.jpg
Pobierz