@Arveit @Daniel: zrzut z duck duck, z tora, z priv lapka. Jak na świeże działania, bez dedykowanego budżetu i specjalistów - jest ok. Opublikujemy pisany właśnie kontent produktowy i tu też damy radę. Prace trwają na okrągło. CDN
Nudno dziś jakoś to może pogadamy sobie o Panu Pinkasie i jego poglądach na branżę #epapierosy Pod tym linkiem znajdują się odpowiedzi na poselską interpelację, gdzie to czytamy m.in. Ad. 9. W świetle art. 8 ust 1. ustawy zakaz reklamy odnosi się nie tylko do pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych ale także do produktów imitujących te wyroby. czytamy też Ad. 4 i 5. Zamieszczanie na stronie internetowej opisu działalności firmy lub jej
Przekonanie o własnej nieomylności i wiedzy absolutnej w wykonaniu Pinkasa
@xardas060: na szczęście, jak sam zauważył, jego opinie nie są wiążące. Ja jednak nie pierwszy rok kulam się po tym świecie i mam uzasadnione obawy, że inny Pinkas objawi się wkrótce z już wiążącymi.
@lsnazr: zeszłoroczna ustawa zabrania nam pisać, że mamy w portfolio produktowym nikotynowe liquidy. Piszę zaś ten komentarz, żeby życzyć Ci miłego dnia.
Wczoraj Pan Od Marketingu opublikował(em) dla Was okolicznościowy obrazek. Dzisiaj za to infografika (⌐͡■͜ʖ͡■) Ciekawe co będzie jutro? #epapierosy #liquidy #reklama
Ktoś się orientuje, czy inne kraje UE płacą za zgłoszenie #liquidy i #epapierosy (do sprzedaży) swoim Inspektorom? Dla nas takie zgłoszenie wynosi koszt 1282,71 zł dla każdego produktu.
Z innej beczki. Czekamy 3ci miesiąc na odpowiedź Komisji EU na nasze zapytanie dot. decyzji wykonawczej a dokładniej pkt 5, w którym należy określić poziom wydzielanych substancji z produkowanych liquidów. Zapytaliśmy (najpierw polskiego Inspektora, który odesłał nas do EU) jak,
@marek-wozniak-750: mamy własne opinie prawne, w tym od ubezpieczonych kancelarii, ale i tak musimy mieć źródłowe, bo nie zaryzykujemy przerwy w produkcji z okazji poprawek w dokumentach. DIY nas nie bawi, bo większość produkcji pchamy w priv label.
Wydaje mi się że każdy produkt który chcemy sprzedawać, musi zostać zarejestrowany osobno na każdym rynku.
@xardas060: raz dla UE jako rynku. Customowe lokalnie są tylko ulotki i opakowania, ale tego dot. inna dyrektywa. Problem w tym, że rejestrować musisz markę x smak x moc, co w przypadku kilkudziesięciu wariantów daje potężna kasę. Dlatego firmy wynoszą się m.in. (z plotek branżowych) do Czech, gdzie najwyraźniej się takich opłat nie ponosi.
@xardas060 jeszcze nie wiem. Jutro sie dowiem, ale chyba ma to zwiazek z rozroznieniem w ustawie producenta i importera od dystrybutora, ktory pojawia sie w mniejszej ilosci artykulow. dystrybutor – przedsiębiorcę uczestniczącego w procesie dostarczania lub udostępniania papierosów elektronicznych lub pojemników zapasowych na dowolnym etapie, którego działalność nie wpływa na właściwości wyrobów
źródło: comment_PujBtCn3x7InGwuveo0HIehbXr7jn31o.jpg
Pobierz