@Shatter: nie mów tak, bo na tym sie bardzo dobrze zarabia. Np nie wklejanie smoków, ale fotomontaże by zrobić wizualizacje budynku. Uwielbiam swoją prace :)
@Shatter: wektorowa grafika to zupełnie co innego. W wektorowej projektujesz loga, napisy itp. Zabawne jest to, ze tego praktycznie nigdzie nie uczą na studiach. Tak na prawdę wszystkiego trzeba nauczyć sie z neta. Długie wieczorne godziny, kopiowanie tutoriali z YouTube, potem własne kompozycje. Pokazujesz to na forach i dostajesz komentarze, co poprawić, co spieprzyłes :)
#3dsmax Jestem bardzo początkujący w zakresie posługiwania się 3ds Max i mam pewien problem. Utworzyłem Ścieżkę (Splines - Line) i wykorzystałem ją do powielenia (Path Deform Binding) obiektu Mocowanie wzdłuż tejże linii nachodzącej na "walec". I tutaj mam pytanie: czy da się (i ewentualnie w jaki sposób) połączyć powielone obiekty mocowanie w jeden spójny obiekt i przytwierdzić go do "walca"? Gdy próbuję w obrębie walca wykonać Attach na którykolwiek obiekt
jak chcesz je trwale zamienić w jeden obiekt, to proponuję zaznaczyć wszystkie elementy, prawym -> convert to editable poly, potem wybrać jeden i zattachować
@Aztek2201: promienie są prawie równoległe w rzeczywistości, ale przez to, że widzimy w trzech wymiarach powstają zbiegi lini równoległych, stąd to złudzenie. Zobacz, że poziome linie na ścianie też są równoległe, a na zdjęciu schodzą się do jednego punktu.
#milionerzy #gownowpis